Luksusowa marka Best Western Premier zdobywa świat

2012-08-20, 17:56:42

Best Western International – jedna z największych na świecie sieci hotelowych – konsekwentnie promuje i wprowadza swoją luksusową markę Best Western Premier na nowe rynki całego świata

Best Western Premier – najwyższej klasy marka sieci Best Western - zadebiutowała niedawno w Australii i Rosji, dodając dwa kluczowe rynki do globalnego portfolio tej marki. Hotel Best Western Premier 115 Kew w Melbourne i Best Western Premier Mona Hotel na przedmieściach Moskwy, zwiększyły globalną hotelową kolekcję hoteli Best Western Premier do 146 obiektów w 34 krajach. Oznacza to oszałamiające tempo wzrostu, jakie ta luksusowa marka zapoczątkowała w pierwszym kwartale 2011 r.

"Zgromadzenie w portfolio 150 hoteli Best Western Premier w niecałe dwa lata jest oszałamiającym osiągnięciem, i świadczy o popularności produktu. Klienci na całym świecie, zawsze ufali firmie Best Western, co do podstawowych wartości wygody, komfortu i doskonałej obsługi więc jesteśmy zadowoleni, że możemy zaoferować trochę dodatkowego luksusu dla zasługujących na to,  naszych gości", powiedział Glenn de Souza, wiceprezes ds. operacji międzynarodowych na Azję i Bliski Wschód w Best Western International. ##

Oficjalnie uruchomiona w Europie w 2003 roku i ponownie uruchomiona w Azji w 2010 roku, ekskluzywna hotelowa marka Best Western Premier zdobywa obecnie szturmem Azję. Aktualnie funkcjonuje w Azji 26 obiektów Premier - w Chinach, Korei Południowej, Japonii, Tajlandii, Indonezji, na Filipinach, w Malezji, Wietnamie i Indiach, a 20 nowych hoteli w Azji i na Bliskim Wschodzie zostanie otwartych w 2015 roku.

W drugiej połowie 2012 roku, marka Best Western Premier planuje otwarcie swoich hoteli na kilku nowych rynkach, w tym na Dominikanie, Haiti, w Kuwejcie, Kenii i Omanie.


Źródło: Best Western International



www.hotelinfo24.pl