Badanie AH&LA identyfikuje kluczowe trendy w udogodnieniach, obiektach i programach hotelowych

2012-08-27, 18:32:52

American Hotel & Lodging Association przeprowadziło najbardziej wszechstronne w całej branży badanie tego typu, obejmując ankietą ponad 52.000 amerykańskich obiektów hotelowych w zakresie wyposażenia pokoi, bezpieczeństwa i technologii, usług gastronomicznych, obsługi gości, zrównoważonego rozwoju, ofert obiektowych i w wielu innych dziedzinach. Sponsorowane przez American Hotel & Lodging Educational Foundation (AH & LEF) i wykonywane przez STR badanie, przeprowadzane jest co dwa lata, aby zaprezentować hotelarzom szczegółową analizę branży.

Wśród wielu cennych spostrzeżeń wynikających z analizy badania, znalazły się między innymi następujące uwagi:

Przyjazne wobec środowiska naturalnego praktyki nie tracą na ważności:
·    76 procent hoteli stosuje programy wielokrotnego użytkowania pościeli i ręczników
·    programy oszczędności wody wprowadzone zostały w 75 procentach obiektów

Hotele oferują więcej nowoczesnych rozwiązań technologicznych:
·    chociaż większość pozytywnych odpowiedzi pochodzi od hoteli z wyższej półki, to 23 procent respondentów oferuje mobilne aplikacje usług hotelowych;
·    w dalszym ciągu w branży hotelarskiej panuje dominacja OTA (stowarzyszenia organizacji turystycznych), 95 procent uczestników badania korzysta z niezależnych źródeł internetowych do dokonywania rezerwacji; ##

Hotele są świadome w zakresie problematyki zdrowotnej:
·    obiekty, które oferują pomieszczenia do ćwiczeń fizycznych i kluby fitness stanowią aż 84 procent hoteli objętych badaniem;
·    polityka zakazu palenia w hotelach jest coraz bardziej popularna, albowiem 63 procent uczestników stwierdziło, że ich zasoby składają się w 100 procentach z pokoi dla niepalących.



www.hotelinfo24.pl