Telewizyjna oferta dla hoteli

2012-08-28, 16:59:40

Sieć kablowa UPC Polska zamierza zdobyć rynki hotelowe oferując w swojej najnowszej ofercie specjalny pakiet telewizji cyfrowej przeznaczony szczególnie dla hotelarzy, a także  szpitali, akademików i instytucji samorządowych – informuje portal Wirtualne Media

W ramach swojej oferty UPC Biznes zaproponowano nowy pakiet telewizji cyfrowej przygotowany z myślą o firmach świadczących usługi hotelarskie.

W pakiecie znajduje się 50 programów reprezentujących kanały rozrywkowe, informacyjne, filmowe, sportowe i dziecięce, nadawane w języku polskim i w językach obcych, jak m.in.: TVP 1, TVP 2, Animal Planet, BBC Entertainment, BBC Knowledge, Eurosport i Eurosport 2, MTV Polska, Polsat, Polsat Jim Jam, TV Biznes, TVN, TVN24, Viva Polska. ##

Pakiet Specjalny oraz analogowy pakiet Super z 23 kanałami analogowymi można udostępniać w pokojach hotelowych. Z kolei pakiet Pub & Lobby (43 kanały) przeznaczony jest dla hotelowych restauracji, lobby i recepcji.


Źródło: Wirtualne Media – 27.08.2012



www.hotelinfo24.pl