W Gdańsku będą uczyć eMarketingu

2012-08-28, 17:02:14

Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku otwiera nowy kierunek studiów podyplomowych. Będzie nim eMarketing w turystyce, który zadebiutuje w szkolnictwie tego typu w Polsce – donosi portal Spa-Info

Wszystkie chętne osoby, które zakwalifikowane zostaną w październiku 2012 na studia podyplomowe będą mogły skorzystać z możliwości szczegółowego zapoznania się z jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, jakim jest marketing internetowy, dający nieodzowną wiedzę w zakresie efektywnego promowania oferowanych usług, czy też samego obiektu.

W zamierzeniu organizatorów kierunku, który prowadzony będzie przez praktyków pozyskanych miedzy innymi z agencji interaktywnych z Warszawy, Krakowa, Poznania oraz Trójmiasta, było zaangażowanie osób prowadzących obiekty hotelarskie, managerów turystycznych, pracowników działów marketingu w branży turystycznej i hotelarskiej, ale także samorządowców, pracowników wydziałów promocji urzędów miast i gmin oraz właścicieli mniejszych podmiotów o profilu działalności związanej z turystyką. ##

W programie studiów znajdą się m.in.:
·    budowa marki turystycznej w Internecie,
·    analiza odbiorów,
·    social media marketing,
·    travel mobile marketing,
·    projekty internetowe,
·    travel PR, a także finansowaniem projektów internetowych.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: wstih.pl.


Źródło: Spa-Info.pl – 24.08.2012



www.hotelinfo24.pl