Coraz więcej Australijczyków uważa Art Series Hotels za swój dom

2012-08-30, 11:15:26

Dla coraz większej liczby Australijczyków, "home sweet home" staje się coraz częściej "home sweet hotel”. Art Series Hotel Group zarejestrowała 20 procentowy wzrost, w stosunku do roku ubiegłego, liczby osób decydujących się na pozostawanie w jej obiektach na pobyty długoterminowe

Kiedy Chateau Marmont stał się gospodarzem dla Keanu Reevesa, a nowojorski Chelsea Hotel był domem dla Jimmy Hendrixa, Art Series Hotel Group odkrywa, że coraz większa liczba przeciętnych obywateli zagospodarowuje się w pokojach hotelowych traktując je, jako swój dom.

Dyrektor naczelny Art Series Hotel Group, Will Deague powiedział, że rosnąca popularność zamieszkiwania w hotelach odpowiada temu, co zaobserwował za granicą, w takich miastach jak Chicago i Nowy Jork, gdzie czynsze i ogólne koszty utrzymania są wysokie. W rezultacie ludzie zamieniają dojazdy z przedmieść i uciążliwości związane z regulowaniem różnego rodzaju rachunków, na rzecz uproszczonego, zawierającego w sobie wszystkie usługi, pakietu hotelowego.

"Istnieje wiele powodów, dlaczego ludzie wolą wybierać mieszkanie w hotelu zamiast wynajmowania mieszkania lub przebywania z rodziną, czy przyjaciółmi," powiedział Will Deague. "Oprócz tego, że komfort mieszkania w hotelu jest nieporównywalny, mieszkanie w hotelu jest opłacalnym sposobem na konsolidację kosztów utrzymania przy planowaniu różnych działań w przyszłości. Mieszkając samodzielnie trzeba się przecież liczyć z remontami lub naprawami domu lub urządzeń w nim zainstalowanych czy koniecznością utrzymywania poprawnych relacji z sąsiadami ” ##

"Nasi goście pozostają z nami na minimum miesiąc, a wielu z nich świętuje już drugą rocznicę pobytu w naszych obiektach. Wielu z nich to ludzie biznesu, którzy nie są jeszcze gotowi, do zamieszkania we własnych domach, inni cieszą się po prostu z możliwości wytchnienia od codziennych problemów związanych z rachunkami i utrzymaniem domu, uwielbiają hotelową atmosferę i określony sposób życia."

Trend ten stał się tak wyraźny, że stał się ważnym elementem projektowaniu kolejnego hotelu Art Series Hotel Group, Watson, który ma zostać otwarty w 2013 roku w Adelajdzie.


Źródło: Art Series Hotel Group



www.hotelinfo24.pl