Finał kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie IV edycja 2011/2012

2012-09-18, 22:37:31

Zakończyła się czwarta edycja 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, której finał odbył się w dniu 15 września 2012 w Warszawie. Obiekty zostały zweryfikowane i rozdano certyfikaty dla 77 obiektów, które pozytywnie przeszły audyt tegorocznej edycji. Dodatkowo rozdano statuetki dla najlepszych obiektów w czterech kategoriach.

Laureaci statuetek IV edycji 2011/2012:
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny – Villa Hoff Spa & Wellness, Trzęsacz
- najlepszy hotel miejski dla rodziny - hotel Scandic, Wrocław
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny – Siedlisko Janczar, Pstrągowa
- najlepsze letnisko oraz pensjonat dla rodziny – nie przyznano##

Oddzielną nagrodę przyznali goście i internauci w kategorii „ulubiony hotel dla rodziny”, którzy głosowali elektronicznie lub wypełniając ankiety w hotelach. W tym roku wygrał hotel Lidia Spa & Wellness, Darłowo.

Wyróżnienia za debiut w IV edycji kampanii dla nowo otwartych obiektów przyznano hotelom: Mera Spa w Sopocie, Z – Hotel w Otwocku oraz Blue Diamond w Nowej Wsi.

Specjalne wyróżnienia – dyplomy uznania przyznano dla:
1) Zespołu  Hotelu Lidia SPA & Wellness w Darłowie za to, że gość w hotelu czuje się tym najważniejszym.

2) Zespołu Villa Residence w Kudowie Zdroju za gościnność z sercem i atmosferę z duszą.

3) Dyrekcji Hotelu Haffner w Sopocie za promocję wartości wpływających na kulturę i dobre obyczaje wśród gości hotelowych.

4) Zespołu Pensjonatu "Pod Kotelnicą" w Białce Tatrzańskiej za to, że tu każde dziecko jest naprawdę VIPEM.

5) Zespołu Grand Hotel Stamary w Zakopanem za szczególną serdeczność dla dzieci i koncerty na tarasie.
6) Zespołu ośrodka Columbus w Rowach w uznaniu za szczególne przygotowanie obiektu według kryteriów  IV edycji 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie i stworzenie wyjątkowo przyjaznej atmosfery.

Do konkursu zgłosiło się 85 hoteli, a 77 otrzymało certyfikaty. Aż 30 hoteli otrzymało 5 słoneczek, czyli naszą najwyższą punktację. Ci którzy otrzymują aż dwa słoneczka spełniają minimum 69 % naszych kryteriów. Cieszę się bardzo, że nasza kampania znalazła swoje ważne miejsce na rynku i odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi. Dziękuję wszystkim, którzy z ogromnym zaangażowaniem uczestniczą w tym projekcie” – powiedziała Violetta Hamerska, przewodniczącą Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

Czwarta edycja 2012/2013 koncentrowała się wokół potrzeb dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem i nie było dodatkiem do pakietu hotelowego, zgodnie z hasłem DZIECKO VIPEM W HOTELU. Kolejna, piąta edycja rusza w październiku i potrwa do września 2013.

Źródło: Etirez - 18.09.2012


www.hotelinfo24.pl