Best Western w Polsce powołuje dział do obsługi kluczowych klientów

2012-09-26, 22:24:50

Największa na świecie rodzina hotelowa rozbudowuje swoje struktury w Polsce. Do zespołu Best Western dołączyła Anna Świeżewska, która objęła stanowisko Kierownika ds. Klientów Kluczowych.

Anna Świeżewska rozpoczęła współpracę z Best Western we wrześniu tego roku. Do jej obowiązków należy przede wszystkim współpraca z globalnymi biurami Best Western, wspieranie sprzedaży na polskim rynku w należących do sieci obiektach z segmentu business i leisure oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników hoteli dołączających do Best Western.##

Nawet najlepsze międzynarodowe know-how nie gwarantuje sukcesu, jeśli nie zna się specyfiki lokalnego rynku. Dlatego też w przypadku decyzji o zatrudnieniu Anny, zadecydowało przede wszystkim jej ogromne doświadczenie we współpracy z dużymi sieciami, działającymi właśnie w Polsce – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Anna Świeżewska jest absolwentką kierunku Ekonomika Turystyki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. W branży pracuje od ponad 15 lat. Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiała w biurze podróży Furnel Travel. Doświadczenie w hotelarstwie zdobywała pracując dla międzynarodowych sieci hotelowych, takich jak Holiday Inn czy Novotel. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję Key Account Managera w Sofitel Warsaw Victoria.

Źródło: Ciszewski MSL - 26.09.2012


www.hotelinfo24.pl