Marriott Hotels & Resorts zmieniają wizję miejsc spotkaniowych

2012-10-08, 15:54:54

Marriott Hotels & Resorts, firmowa marka grupy Marriott International, słynąca z doświadczenia w organizacji spotkań biznesowych zmienia tradycyjną wizję małych spotkań, które staną się odtąd zespołowym doświadczeniem biznesowym promującym kreatywność i innowacje. Zainspirowana stylem pracy pokoleń końca lat 60-tych i 70-tych oraz urodzonych po roku 1980, marka Marriott Hotels & Resorts nawiązała ekskluzywną współpracę z firmą Steelcase, która jest liderem w projektowaniu przestrzeni roboczej, i uruchomiła swój pierwszy Workspring at Marriott. Redmond Marriott Town Center, w pobliżu Seattle, to pierwszy hotel, który zaoferował mały apartament przeznaczony na spotkania biznesowe.

Workspring at Marriott - pierwszy w branży specjalnie zaprojektowany pakiet zintegrowanych przestrzeni i obszarów ogólnie dostępnych, przeznaczony dla małych spotkań - oferuje całościowe podejście w tej dziedzinie, płynnie łącząc zintegrowane usługi, technologie i nowoczesne wzornictwo. Apartament Workspring w Redmond Marriott Town Center otrzymał też wsparcie od właściciela obiektu -  Apple REIT Six.

W oparciu o szeroko zakrojone badania przeprowadzone przez Steelcase, która od 100 lat jest ekspertem w doświadczeniach związanych z miejscem pracy, wszystko co znalazło się w Workspring at Marriott, wraz z meblami, zdrową żywnością, po najdrobniejsze szczegóły, takie jak zrównoważone dostawy wyposażenia biurowego, zostało starannie zaprojektowane, dla wsparcia  małych, zespołowych przestrzeni spotkaniowych generujących lepsze rezultaty pracy. ##

Workspring, marka Steelcase, składa się z pięciu pomieszczeń studyjnych o różnej wielkości, umożliwiających zorganizowanie spotkania o wielkości od trzech do 75 uczestników i kilku wspólnych obszarów, z dostępem do naturalnego światła i dostępem z zewnątrz, co nie jest typowe w przypadku pomieszczeń konferencyjnych hotelu.

Ponadto Workspring at Marriott oferuje prostą strukturę cenową typu inclusive, która obejmuje przestrzeń spotkaniową, technologię bezprzewodową, materiały biurowe oraz gastronomię. Podejście pro-usługowe zapewnia klientom usługę gospodarza spotkania, który gwarantuje spełnienie wszystkich potrzeb, tak by organizatorzy spotkania i jego uczestnicy mogli skupić się na merytorycznej pracy.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl