Marriott gwarantuje nowe doświadczenia w lobby swoich hoteli

2012-10-14, 15:21:30

Następna generacja turystów twierdzi, że chce mieć większą możliwość wyboru i więcej elastycznych opcji ze strony obiektów hotelarskich. Nie chcą wybierać między salą konferencyjną, a restauracją / barem, w lokalnym obiekcie, aby spotkać się ze współpracownikami lub przyjaciółmi w celach biznesowych, bądź wypoczynkowych. Aby sprostać ich oczekiwaniom, Marriott Hotels & Resorts przyspiesza wprowadzanie nowych doświadczeń w hotelowych lobby, oferujących styl, komfort, wygodę i rozrywkę dla nowej generacji turystów.

Po raz pierwszy wprowadzone w 2007 roku, model lobby jest już dostępny w 190 z ponad 500 obiektów sieci Marriott Hotels & Resorts. Marka spodziewa się, że 70 procent jej światowego portfela będzie wyposażonych w nowy styl obsługi hotelowych lobby w terminie do końca 2013, a 80 procent do końca 2014 roku.

"Dzisiejsza generacja mobilnych turystów łączy pracę z zabawą, pozostając w kontakcie z rodziną, przyjaciółmi i pracą przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu," powiedział Paul Cahill, wiceprezes, Marriott Hotels & Resorts. "Syntetyzując badania naszych klientów z bogactwem wiedzy, jaką o nich mamy jako gospodarze, opracowaliśmy nowy styl doświadczeń, na jakie mogą liczyć goście w hotelowych lobby Marriotta. Jest to strategiczne i kompleksowe podejście do projektowania, technologii i obsługi, które są naprawdę istotne dla nowego pokolenia turystów." ##

Centralnym elementem nowego doświadczenia w lobby jest program gastronomiczny obejmujący całodzienne restauracje i spersonalizowane hotelowe bary. Bar serwujący rano śniadania przekształca się stopniowo wraz z upływem dnia w lokal serwujący specjalne gatunki piwa, innowacyjne koktajle i jest także miejscem degustacji win, na koniec dnia. Lokalne składniki potraw i specyficzne elementy menu dają gościom poczucie smaku adekwatne do miejsca, w którym przebywają.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl