Onyx ujawnia globalną strategię brandingową i marketingową

2012-11-06, 09:06:04

Onyx Hospitality Group z siedzibą w Tajlandii poinformowała o swojej strategii budowania marki i strategii marketingowej, kształtujących znajdujące się pod jej zarządem hotelowe marki, w tym Amari, Ozo, Shama i Saffron.

Onyx powstał w 2010 roku w celu stworzenia platformy dla rozwoju wielu marek, wykraczających w swej działalności poza Tajlandię, poszukujących możliwości zarządzania obiektami hotelowymi w Azji i na Bliskim Wschodzie. Jednocześnie, Onyx uruchomił również dwie nowe marki hotelowe: luksusową markę - Saffron i markę o wybranych usługach, o nazwie Ozo. Marki te uzupełniły pozostałe, o ustalonej pozycji rynkowej: średniej i wyższej klasy markę Amari. Następnie, na jesieni 2010 Onyx pozyskała do swojego portfolio markę serwisowanych apartamentów - Shama, uzupełniającą ofertę grupy.

Pierwszym obiektem, który w pełni wprowadza nowe inicjatywy firmy Onyx jest 223-pokojowy Amari Hua Hin, otwarty w sierpniu 2012 roku. Duncan Webb, dyrektor ds. marki i komunikacji w firmie Onyx, wyjaśnił: "przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania całego regionu Azji i Pacyfiku, w trakcie których rozmawialiśmy z gośćmi, którzy regularnie korzystają z naszego segmentu rynkowego i dowiedzieliśmy się, jakie są ich potrzeby i oczekiwania wobec hoteli. Na podstawie tego badania jasno zdefiniowaliśmy naszą bazę klientów i określiliśmy kilka podstawowych zadań, realizacja których będzie miała na celu poprawę ogólnego doświadczenia gości, od przyjazdu do hotelu, po wymeldowanie się z niego." ##

"Chcemy wykreować niezapomniane, odkrywcze wrażenia z podróży turystycznych, w trakcie których nasi goście poznawać będą nowoczesną Azję, w jej najlepszym wydaniu. Po uruchomieniu hotelu Amari Hua Hin czymś niesamowitym było uczestniczenie w procesie urzeczywistniania naszych koncepcji, które jak się okazuje odniosły sukces sądząc z opinii wyrażanych przez naszych gości."


Źródło: Onyx Hospitality Group



www.hotelinfo24.pl