Amadeus wprowadza aplikację mobilną oraz nowy interfejs użytkownika

2012-11-11, 19:34:58

Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, wprowadziła nowy interfejs użytkownika (ang. UI – User Interface) oraz aplikację mobilną do rezerwacji. Amadeus e-Travel Management, internetowe narzędzie do rezerwacji podróży służbowych, wykorzystywane przez ponad 6000 korporacji na 59 światowych rynkach, pomaga przedsiębiorstwom w redukcji kosztów oraz uzyskaniu całkowitej kontroli nad każdym aspektem podróży służbowej.  

Cieszymy się z wprowadzenia nowego interfejsu użytkownika rozwiązania AeTM, który dostarcza zaktualizowane funkcjonalności, podobne do tych, jakie oferują turystyczne strony internetowe. Po udanym pilotażu w Irlandii jesteśmy obecnie w trakcie migracji na wielu innych rynkach EMEA. Wprowadzenie rozwiązania przebiegło bez zakłóceń, przy minimalnej komunikacji z naszymi pracownikami, od których otrzymywaliśmy same pozytywne opinie. Dobrze jest widzieć jak AeTM ewoluuje. Czekamy na jego dalsze aktualizacje i nowe funkcje – skomentował Olive Kavanagh, Travel Category Manager, Strategy & Technology, Microsoft.##

Workflow rozwiązania AeTM został całkowicie przebudowany, usprawniając proces rezerwacji, który stał się łatwiejszy i szybszy pod względem wyszukiwania, rezerwowania, przeglądania i zatwierdzania. Zmiany te, w połączeniu z nowym interfejsem, umożliwiają klientom i organizatorom podróży sprawniejsze przejście przez proces rezerwacji, który stał się bardziej intuicyjny i płynny, a także szybszy. Nowy interfejs rozwiązania AeTM przypomina swoim wyglądem i działaniem strony internetowe o tematyce rekreacyjnej, dzięki czemu umożliwia większą akceptację firmowej polityki podróży, minimalizując jednocześnie konieczność intensywnego zarządzania podróżami służbowymi i działaniami związanymi z upoważnieniami, a tym samym obniża koszty prowadzenia biznesu.

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego interfejsu, Amadeus prezentuje mobilną aplikację do rezerwacji – Amadeus e-Travel Management Mobile – która obecnie jest poddawana testom beta w Skandynawii i będzie dostępna dla pierwszych użytkowników w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Nowe narzędzie umożliwia podróżnym dokonywanie rezerwacji lotniczych i kolejowych za pomocą urządzeń mobilnych, w tym iPhone’ów i smartfonów z systemem Android, zapewniając im skuteczność i ciągłość usług w dowolnym miejscu i czasie.

Część naszych największych klientów korzysta z Amadeus e-Travel Management. Kilka tygodni temu odwiedzaliśmy ich w celu demonstracji nowego interfejsu i przejścia przez proces migracji. Są oni zachwyceni udoskonaleniami i czekają nie tylko na możliwość osobistego przetestowania narzędzia, ale także chcą jak najszybciej oferować je swoim klientom, którzy zyskają większą intuicyjność i prostotę korzystania z nowego rozwiązania – skomentował Graham White, Support Analyst, Application Support Team, House of Travel.

Nadal chcemy zwiększać nasze wysiłki i inwestycje, aby dostarczać jeszcze więcej rozwiązań spełniających potrzeby szybko rozwijającej się branży zarządzania podróżami służbowymi. Klienci i partnerzy pokazujący nam, w jaki sposób powinniśmy rozwijać technologię i uzupełniać ofertę, są główną siłą napędzającą nasze priorytety. Opinie klientów, którzy testowali oba narzędzia, mają zdecydowanie pozytywny wydźwięk. Nie ulega wątpliwości, że nasze podejście partnerskie, kompetencje w zakresie technologii podróży, możliwości inwestycyjne, a także doświadczenie w obsłudze klientów i wizja strategiczna, to przepis na sukces – zarówno dziś, jak i w przyszłości – dodał Albert Pozo, VP Global Customer Group, Amadeus.

Źródło: Sigma International - 9.11.2012


www.hotelinfo24.pl