„Złoty Standard” dla kolejnych Hoteli PPH&R

2012-12-10, 23:06:28

Kolejne hotele, zrzeszone w Grupie Polish Prestige Hotels & Resorts, w listopadzie 2012 r. dołączyły do grona wyróżnionych certyfikacją „Złoty Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii”.

Na gali, która odbyła się 13.11.2012 r. w Warszawie, wyróżnienia otrzymało 87 hoteli, wśród których znalazły się trzy hotele grupy PPH&R: Hotel Klimek**** SPA z Muszyny, Hotel Warszawa*** SPA & RESORT z Augustowa oraz Hotel Unitral z Mielna. ##

Dołączyły one do grona dotychczas wyróżnionych hoteli i obiektów, należących do sieci PPH&R. Do tej pory certyfikat „Złoty Standard” otrzymały również: ART Hotel**** z Wrocławia, Hotel Słoneczny Młyn z Bydgoszczy, Hotel Novum*** z Niepołomic, Dwór Chotynia z Sobolewa, Hotel**** Pałac Kotulińskich z Czechowic-Dziedzic, Hotel PODKOWA**** SPA & WELLNESS z Siewierza, Hotel Tęczowy Młyn z Kielc oraz Hotel AMAX*** z Mikołajek.

Z punktu widzenia Gościa hotelowego, „Złoty Standard” jest, potwierdzoną przez ekspertów, gwarancją obsługi na najwyższym poziomie. Obiekty, biorące udział w programie, sprawdzane są w toku szczegółowych audytów. W procesie certyfikacji sprawdzane są najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym m.in.: procesy rejestracji i rezerwacji oraz pozostałej obsługi, przygotowanie pokoju, obsługa w restauracji hotelowej, poziom komunikacji w językach obcych oraz dostępność i atrakcyjność ofert dodatkowych i promocyjnych. W sumie w czasie audytu sprawdzane jest aż 80 szczegółowych parametrów w kluczowych obszarach obsługi Gościa hotelowego.

Obiekty, uhonorowane certyfikatem i godłem „Złoty Standard” są zatem przykładami wykorzystania w praktyce postulatu: „Gość jest najważniejszy”.

Źródło: Feniks Media Group - 10.12.2012


www.hotelinfo24.pl