Skuteczna akcja obsługi i lekarzy ratuje życie hotelowego gościa

2012-12-16, 11:50:13

60-letni gość jednego z hoteli pod Wadowicami w województwie małopolskim, który zasłabł w swoim pokoju, został uratowany dzięki natychmiastowej reakcji hotelowej obsługi i skutecznej akcji podjętej przez przebywającą w hotelu fachową kadrę medyczną – donosi strona internetowa RMF24.pl

Uratowany mężczyzna może mówić o przysłowiowym szczęściu w nieszczęściu, bowiem w chwili feralnego zdarzenia, w hotelu odbywało się sympozjum z udziałem ratowników medycznych oraz kardiologów.

Hotelowa obsługa, która znalazła nieprzytomnego mężczyznę, natychmiast wszczęła akcję ratowniczą, w którą zaangażowali się profesjonaliści medyczni, przebywający akurat w tym hotelu. Półgodzinna reanimacja, w trakcie której przywrócono krążenie i przetransportowano go do szpitala, zakończyła się pełnym sukcesem. ##

Gdyby nie obecność kadry medycznej w hotelu, ciężko chory człowiek nie miałby szans na przeżycie - mówi dr hab. Stanisław Bartuś z Instytutu Kardiologii Collegium Medicum UJ. Mam nadzieję, że ta historia skończy się pomyślnie - dodaje.


Źródło: RMF24.pl – 14.12.2012



www.hotelinfo24.pl