Centara uruchamia nową markę

2012-12-20, 11:21:37

Centara Hotels & Resorts uruchomiła nową hotelową markę, COSI Hotels, zaprojektowaną dla świadomych ekonomicznie turystów, którzy najczęściej dokonują wszystkich swoich rezerwacji w sieci, szukając przyjaznych dla kieszeni cen zakwaterowania. Otwarcie pierwszego COSI Hotel przewiduje się na rok 2015, a do roku 2020, Centara planuje uruchomienie przynajmniej 30 takich obiektów. Thirayuth Chirathivat, dyrektor generalny Centara Hotels & Resorts, powiedział, że projekt nowej marki został opracowany w związku z gwałtownym wzrostem gospodarczym w obrębie regionu Azji i Pacyfiku, co zwiększyło ilość krajowych i międzynarodowych podróży.

"Centara Hotels & Resorts dostrzegają dużą szansę dla rozwoju nowej marki która powinna znaleźć swoją niszę w segmencie ekonomicznym. Obecnie jesteśmy w trakcie kształtowania marki i rozwoju produktów dla COSI Hotels.", powiedział Thiyaruth Chirathivat.

Suparat Uahwatanasakul, wiceprezes ds. rozwoju Biznesu w Centara International Management Ltd., wyjaśnił znaczenie COSI jako:

C - Comfortable - komfort
O - Open – otwartość i dostępność produktu
S - Sensitive – rozsądny i przyjazny cenowo i ekologicznie
I - Individual – każdy, indywidualny turysta jest dla marki równie ważny ##

Centara Hotels & Resorts jest największym operatorem hotelowym w Tajlandii, dysponując 44 hotelami wysokiej klasy i klasy deluxe znajdującymi się we wszystkich głównych turystycznych lokalizacjach w królestwie. Inne czołowe kurorty na Malediwach, indyjskich Himalajach, Filipinach, Wietnamie, Indonezji, Bali, Mauritiusie i na Oceanie Indyjskim wchodzą w skład portfolio firmy obejmującego ogółem 58 hoteli.


Źródło: Centara Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl