W styczniu poznamy zwycięzców konkursu na najlepsze hotele w Polsce

2013-01-03, 22:12:07

Podczas uroczystej Gali Finałowej Konkursów Branżowych, 25 stycznia 2013 roku w warszawskim Hotelu Marriott, Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej (CBCK) ogłosi laureatów konkursu o tytuł Hotel Roku 2012. Celem plebiscytu jest wyłonienie najlepszych obiektów hotelowych w Polsce, które znacząco wyróżniły się na tle konkurencji w mijającym roku.

Laureaci zostaną wyłonieni przez Kapitułę konkursu w wyniku analizy i oceny pozycji rynkowej, wkładu w rozwój rynku branżowego oraz poziomu satysfakcji konsumenckiej. Do kluczowych czynników weryfikujących zgłoszone obiekty należą rekomendacje klientów i partnerów biznesowych, wyniki badań marketingowych oraz raporty inspektorów wojewódzkich.##

Tytuł Hotel Roku 2012 ma nie tylko charakter prestiżowy, przede wszystkim pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, podkreśla wysoki poziom usług, jakość oferty i wysokie kwalifikacje personelu. Przyznane wyróżnienie staje się obiektywną rekomendacją dla potencjalnych klientów. – mówi Marcin Andrzejewski, Dyrektor Programowy CBCK.  

Ośrodki hotelowe nominowane do nagrody są nowocześnie zarządzane i pełne atrakcji, dopasowanych zarówno do oczekiwań rodzin z dziećmi, jak i klientów biznesowych. Poszukujemy takich miejsc, które nieustannie inwestują w rozwój i zatrudniają wykwalifikowany personel o wysokiej kulturze osobistej. Staranność w realizacji każdej podjętej inicjatywy oraz otwartość na nowe rozwiązania to kolejne zalety hotelu, które bierzemy pod uwagę w procesie certyfikacji.- dodaje Marcin Andrzejewski.

Nagrody zostaną wręczone profesjonalistom, których działalność biznesowa spełnia najwyższe standardy w zakresie obsługi klienta, odznacza się innowacyjnością i bogactwem oferty oraz gwarantuje satysfakcję na każdym etapie realizacji usługi hotelarskiej.  

Oficjalne ogłoszenie tegorocznych zwycięzców  nastąpi podczas uroczystej gali, 25 stycznia 2013 r. w Hotelu Marriott w Warszawie. Spotkanie będzie zarazem doskonałą okazją do podsumowania całego roku działalności Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej.

Źródło: Kolterman Media Communications



www.hotelinfo24.pl