Amadeus zaprasza na 6. edycję e-Travel Forum 2013

2013-01-07, 21:05:26

Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny dla światowej branży turystycznej, po raz kolejny została partnerem strategicznym konferencji e-Travel Forum, która odbędzie się w dniach 22-23 stycznia br. w Hotelu Gromada Airport w Warszawie. Spotkanie jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem poświęconym problematyce e-commerce w turystyce oraz sprzedaży produktów turystycznych przez Internet. Co roku przyciąga ono około 200-250 przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy, wśród których znajdują się tour operatorzy, menedżerowie biur podróży, hoteli i linii lotniczych, a także reprezentanci portali turystycznych i rezerwacyjnych, jednostek samorządowych, uczelni oraz producenci rozwiązań informatycznych.

Zbliżająca się edycja konferencji będzie miała wyjątkową formułę, ponieważ po raz pierwszy w jej historii program został podzielony na dwa dni tematyczne – jeden dedykowany hotelom (22.01.2013), zaś dugi – biurom podróży (23.01.2013). Podczas tych dwóch dni zostaną wygłoszone prelekcje, zaprezentowane case studies oraz przeprowadzone panele dyskusyjne, podczas których uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w dziedzinie turystyki i handlu elektronicznego oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami stosowanymi w branży turystycznej, a także nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych i poznania wielu ekspertów branży.##

Konferencja e-Travel Forum z roku na rok przyciąga coraz więcej uczestników zainteresowanych tematyką e-commerce w turystyce. Nie jest to dla nas zaskoczeniem – silny trend związany ze sprzedażą produktów turystycznych online potwierdzają wyniki badań przeprowadzonych przez firmę PhoCusWright, która prognozuje, że do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych online sięgnie 1,7 mld USD. Dlatego tak ważne jest podejmowanie dyskusji na ten temat w gronie ekspertów branży turystycznej – komentuje Paweł Rek, Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Centralna.

W tym roku wyjątkowo uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla przedstawicieli kadry menedżerskiej hoteli i biur podróży. Aby zapoznać się z programem konferencji i zgłosić swój udział, wystarczy zarejestrować się na stronie www.e-travelforum.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Sigma International - 7.01.2013


www.hotelinfo24.pl