Pomyślna końcówka roku jeleniogórskich hoteli

2013-01-08, 17:17:43

Region Jeleniej Góry cieszyć się mógł rekordową popularnością w końcówce 2012 roku, na którą wpłynęły w równej mierze specyficzny świąteczny okres, jak też liczne wydarzenia przyciągające do Jeleniej Góry większe niż w latach ubiegłych, rzesze turystów – informuje portal Nasze Miasto.pl

O popularności regionu świadczyć mogą w sposób bezsporny wskaźniki obrazujące poziom obłożenia miejscowych hoteli. I, tak: w hotelu Baron obłożenie w omawianym okresie kształtowało się na poziomie 90%, w Europie – na poziomie 69%, w hotelu Tango z 69 miejsc skorzystało w tym czasie rotacyjnie ponad 230 gości, hotel Karkonosze mógł się pochwalić na Sylwestra 100 procentowym obłożeniem.

W dużym hotelu Mercure w pierwszym okresie wskaźnik ten sięgał powyżej 60%, w drugim – 95%. Pełne obłożenie na Sylwestra miały trzy kolejne obiekty – hotel BiS, hotel Cieplice i hotel Caspar. ##

Obłożenie hoteli skutkowało również w naturalny sposób wzmożonym ruchem w lokalach gastronomicznych i sklepach.


Źródło: Nasze Miasto.pl – 03.01.2013



www.hotelinfo24.pl