Langham Hospitality Group uruchamia program dla chińskich turystów

2013-01-20, 16:03:22

Aby zaspokoić potrzeby rosnącej liczby chińskich turystów, Langham Hospitality Group wprowadza Ying - nowy program obsługi chińskich turystów, który zapewni gościom z Chin Kontynentalnych przyjemne doświadczenia gwarantowane przy pomocy serii czterech ściśle zdefiniowanych działań: obsługi turystycznej, obsługi powitalnej, obsługi w pokojach i obsługi kulinarnej.

Ying Obsługa Turystyczna - zapewnia grupom turystycznym pomoc w usługach przedwyjazdowych oraz w obsłudze w trakcie podróży. Przejawem elastyczności działań będzie możliwość regulowania należności zarówno w walucie lokalnej, jak i w chińskich renminbi. Umowy mogą być przedstawiane w języku chińskim uproszczonym, a wszelkie opłaty dodatkowe pojawiające się w poszczególnych obiektach mogą być regulowane chińskimi kartami UnionPay.

Ying Powitanie - wita gości lokalnymi informacjami napisanymi w języku chińskim uproszczonym, udziela wskazówek adresowych odnośnie najbliższego Chinatown i poleca współpracowników posługujących się językiem mandaryńskim do pomocy w tłumaczeniu i ułatwieniu przemieszczania się.

Ying Obsługa Pokojowa – proponuje ulubione przez Chińczyków udogodnienia, takie jak chińską herbatę, podstawowe ułatwienia, wybór chińskich kanałów telewizyjnych i chińskie tytuły prasowe. ##

Ying Obsługa Kulinarna – proponuje oryginalne chińskie smaki oferując tradycyjne dania kuchni chińskiej, takie jak zestaw pierożków na parze, czy kaszkę ryżową z makaronem, przygotowywane przez doświadczonych kucharzy.

Simon Manning, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Langham Hospitality Group powiedział: "W kulturze chińskiej, Ying jest słowem oznaczającym 'obfitość' dlatego też, nowy program został specjalnie zaprojektowany, aby dostarczyć chińskim gościom obfitości udogodnień w trakcie ich pobytu w naszych hotelach".


Źródło: Langham Hospitality Group



www.hotelinfo24.pl