Hotel Bristol, Warsaw, A Luxury Collection Hotel

2013-01-20, 16:50:18

Jak już wcześniej informowaliśmy warszawski Bristol funkcjonujący dotychczas pod marką Le Meridien należącą do światowego giganta hotelowego Starwood Hotels & Resorts wszedł w skład prestiżowej, w hotelowej grupie Starwooda – Luxury Collection. Jest to możliwe dzięki wartemu 50 milionów złotych remontowi, który właśnie się zakończył – informuje Gazeta.pl

Bristol będzie pierwszym hotelem tej prestiżowej, luksusowej kolekcji w Polsce. Dołączy on do 80 najlepszych hoteli łańcucha Starwood na całym świecie. Do grupy należą obecnie takie obiekty, jak między innymi: Hotel Grande Bretagne w Atenach, Hotel Imperial w Wiedniu, Al Maha Desert & Resort w Dubaju, The Chatwal Hotel w Nowym Jorku, Hotel Paracas w Peru, jak również The Royal Begonia, Sanya w Chinach oraz Keraton at The Plaza w Dżakarcie.

- Luxury Collection to perełki hotelarstwa, z własną historią, piękną architekturą, silnymi związkami z kulturą danego kraju, bardzo mocno zakorzenione w mieście, w którym się znajdują - mówi Thomas Wilms, dyrektor Starwooda na Europę Środkowo-Wschodnią. - Wyróżnia je ponadto wyjątkowy serwis i obsługa, w tym wszechstronne usługi konsjerży. Do tej marki dołączamy najbardziej legendarne hotele w różnych krajach, które poddajemy pieczołowitym remontom, mającym podkreślić ich splendor. ##

Remont Bristolu rozpoczął się wiosną 2012 roku. Pracom remontowym poddano głównie hotelowe wnętrza. Wśród zmian dokonanych w trakcie modernizacji wymienić można następujące pozycje:
- przeniesienie recepcji w historyczne miejsce, w którym działała od 1901 roku,
- urządzenie ogólnodostępnej winiarni od strony Krakowskiego Przedmieścia,
- renowacja Salonu Słowacki po kątem potrzeb konferencyjnych,
- gruntowna renowacja znajdujących się w podziemiach centrum spa i siłowni z basenem,
- remont hotelowych pokoi.

Wystrój wnętrz zaprojektowany został przez uznaną projektantkę  z Londynu – Anitę Rosato, która ma już na koncie kilka projektów dla sieci Starwood Hotels & Resorts.


Źródło: Gazeta.pl – 18.01.2013



www.hotelinfo24.pl