Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki...

Aktualności gastronomiczne


Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Costa Coffee


Dodano: 2016-01-12

Drukuj

Wyślij



Costa Coffee - Kawiarnia z serca Londynu - flat white


Od kiedy w Londynie można napić się naprawdę dobrej kawy? Od kiedy bracia Costa założyli palarnię kawy i kawiarnię przy Old Paradise Street. To tam stworzyli wolnopaloną mieszankę o wyrazistym smaku – Mocha Italia… Tak zaczyna się podróż do świata Costa Coffee, do którego zaprasza najnowszy spot reklamowy marki. Wystartowała największa w branży kawiarnianej, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Costa Coffee.

Londyńskie korzenie, wieloletnia tradycja, doskonała kawa i pełni pasji bariści – to kluczowe wyróżniki Costa Coffee, które zostały podkreślone w najnowszej kampanii. Obok wysokiej jakości autorskiej mieszanki kaw Mocha Italia, trudnego do przygotowania, ale jakże aromatycznego i intensywnego w smaku Corto, to bariści są najcenniejszym kapitałem Costa Coffee. Każdy z nich jest przecież mistrzem latte art – kawowym artystą, z rąk którego codziennie wychodzą dziesiątki mlecznych mini arcydzieł.


 
Najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania wizerunkowa Costa Coffee właśnie wystartowała. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej. Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, w kampanii telewizyjnej został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. „New”. 30-sekundowy spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz najlepiej dopasowanych do grupy celowej kanałach VOD. Dodatkowo kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi, także niestandardowymi z animacją świetlną. W kluczowych miastach pojawią się citylighty i cyfrowe ekrany promujące Costa Coffee. Intensywne działania będą prowadzone także w internecie m.in. na największych portalach oraz w mediach społecznościowych, w tym: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Zmiany podkreślające londyńskie korzenie Costa Coffee i mistrzostwo baristów pojawią się także w przestrzeni kawiarni. Dodatkowo, w największych miastach Polski realizowane będą specjalne akcje ambientowe.

Costa Coffee Kawiarnia z serca Londynu - corto

Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej. W Polsce jest już 113 kawiarni Costa Coffee i 190 maszyn Costa Express, dlatego jak na lidera branży przystało, realizujemy aktywności na szeroką skalę. Przez najbliższe miesiące będziemy prowadzić szereg działań wizerunkowych – od kampanii telewizyjnej w kluczowych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN, Polsat) i tematycznych, poprzez działania na portalach internetowych i w kanałach VOD, aż po komunikację OOH i akcje niestandardowe. W pierwszym kwartale mamy w planach także nietypowe działania w kanałach społecznościowych, o czym będziemy informować już wkrótce – komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu Costa Coffee Polska.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania Public Relations dla marki Costa Coffee realizuje BrandLab, a  komunikację w social media prowadzi agencja K2.

Costa Coffee to lider branży kawiarnianej w Europie i jednocześnie wiodąca marka tego segmentu w Polsce. W związku z zakończeniem rebrandingu i dynamicznym procesem ekspansji, spółka Costa Coffee Polska (dawniej CHI Polska) zarządza już siecią 113 kawiarni Costa Coffee i 190 kawomatów samoobsługowych Costa Express. Do końca bieżącego roku finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce działać będzie już ok. 115 kawiarni i ok. 220 maszyn vendingowych. W kolejnych latach dynamika rozwoju wzrośnie, czego efektem będzie kilkanaście otwarć rocznie. Globalnie sieć Costa ma już ponad 3000 kawiarni Costa Coffee w 30 krajach i ponad 4000 kawomatów Costa Express. Polska jest trzecim krajem, w którym przekroczona została granica 100 kawiarni. Obecnie wyprzedzają nas jedynie Wielka Brytania (1999 kawiarni) i Chiny (351 kawiarni).


Źródło: BrandLab.pl – 11.01.2016
 


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji