Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dwie szkoły zarządzania restauracjami

Jeżeli chodzi o działalność restauracyjną, są dwie szkoły zarządzania nią. Jedna obserwuje jak pieniądze wyrzucane są w błoto, a druga obserwuje jak pieniądze wpływają do restauracji frontowymi... więcej»

Skrzynki szczęścia pomagają hotelom w uzyskaniu swoich celów

Dla większości hoteli rok podatkowy połączony z kalendarzowym, to okres, kiedy kierownicy wynurzają się z czerwonymi oczami z pozornie niekończących się spotkań związanych z prognozami budżetu ze... więcej»

Bycie wielkim nie dla nagród

Czy kiedykolwiek słyszeliście takie wyrażenie „legenda według własnego mniemania?” Po raz pierwszy usłyszałam je pracując z człowiekiem, który był legendarnym artystą i projektantem. Po długotrwałym... więcej»

Najlepsze praktyki w marketingu internetowym ośrodków wypoczynkowych

Po raz pierwszy na większą skalę zostało wydane całościowe badanie „Najlepsze praktyki w marketingu internetowym i dystrybucji dla ośrodków wypoczynkowych” zainicjowane przez Hospitality Sales &... więcej»

Nie jedz w łóżku: Porady najefektywniejszego korzystania z room service, najkosztowniejszego sposobu raczenia się posiłkiem

Dla znużonych turystów, nie ma nic bardziej pociągającego od skorzystania z gorącego, smakowitego posiłku dostarczonego do hotelowego pokoju. Room service wywołuje u nas wspomnienia z dzieciństwa. Mamy skłonność do... więcej»

Nauka płynąca z planowania serii seminariów dotyczących podstaw

Jako trener od sprzedaży w przemyśle hotelarskim, zawsze zachęcałem uczestników aby wyobrazili sobie zamianę miejscami ze swoimi klientami i starali się pomyśleć z perspektywy tej drugiej strony. Ostatnio,... więcej»

Czy hotel typu mega boutique, to sprzeczność sama w sobie?

W artykule sprzed kilku lat dyskutowaliśmy na temat: Co to jest hotel boutique? Wspomnieliśmy w nim o ilości pokoi, jako jednym z czynników mających wpływ na prawidłowe używanie określenia „boutique”.... więcej»

Charakterystyka wielkich negocjatorów sprzedaży

Od każdego pracownika sprzedaży wymaga się umiejętności negocjacyjnych. Po przeprowadzeniu setek warsztatów szkoleniowych i współpracy z tysiącami ludzi, w trakcie ostatniej dekady, zorientowałem się, że większość... więcej»

Najwspanialszy boy hotelowy, jakiego kiedykolwiek spotkałem

W swojej obecnej roli jako korporacyjny dyrektor ds. szkolenia i efektywności organizacyjnej, podróżuję regularnie i mam możliwość korzystania z usług w najlepszych hotelach świata. W rzeczywistości uważam siebie... więcej»

Trzynaście porad oszczędnościowych dotyczących organizacji spotkań korporacyjnych

Podobnie jak konsumenci, którzy zachęcani są przez doświadczonych ekspertów finansowych do rezygnacji z porannej filiżanki kawy w sklepie spożywczym, przez co można zaoszczędzić nawet kilkaset dolarów rocznie,... więcej»

Doradztwo na maxa

Kwestią niewątpliwie dyskusyjną jest, czy rola kierownika lub zastępcy dyrektora w środowisku hotelowym może być najbardziej stresującą pozycją w strukturze organizacyjnej. Chociaż każdy pracownik ma swoich... więcej»

Jedenaście kluczowych cech efektywnego sprzedawcy – plan, podejście i nastawienie mentalne

Pracując w charakterze sprzedawcy, twoje cele powinny stać się tak spersonalizowane i profesjonalnie efektywne, jak tylko jest to możliwe. Efektywni sprzedawcy powinni charakteryzować się rzeczywistym zaangażowaniem w... więcej»

Naprawianie niedoróbek w menu: Szybka poprawa

Każda część twojego biznesu poddawana jest testowi na swoją siłę i produktywność. Menu jest dokumentem numer 1 w sprzedaży i wymaga poddania go szczegółowemu badaniu. Zapoznaj, z niżej przedstawioną listą,... więcej»

Ludzkie elementy obsługi klienta. Złotym kluczem jest akcent indywidualny

Nie ma wątpliwości, iż przedsiębiorstwa na całym świecie uznają obsługę klienta za najważniejszy element, wyróżniający je spośród  konkurencji. Obsługa klienta jest nawet czymś więcej w przemyśle hotelarskim,... więcej»

Subtelni Ambasadorowie: W jaki sposób efektywne służby pierwszej linii budują twoją reputację

W 2003 r., Procter & Gamble ukuł frazę "pierwszy moment prawdy", aby opisać najistotniejsze pierwsze momenty, kiedy formowane jest pierwsze wrażenie klienta na temat produktu lub usługi. Dziesięć lat... więcej»

Co robić, kiedy twój naprawdę ładny hotel, nie jest pełny?

Jako właściciel hotelu, aż nadto orientujesz się w temacie. Zatrudniłeś nową firmę zarządzającą, zastępując poprzedniczkę, która nie radziła sobie z postawionymi przed nią zadaniami. Nowa spółka zarządzająca aktywami... więcej»

Szkolenie personelu kelnerskiego – Casting

Przemysł gościnny jest jak show biznes. Kiedy przeprowadzasz casting najważniejszym jego elementem jest dopasowanie najlepszych osób do najlepiej sprawowanych funkcji. Koszty związane z zatrudnieniem tylko jednego... więcej»

Przebudzenie się po niewłaściwej stronie lady: wpływ nastroju na wydajność w pracy

Wiesz jak to się dzieje: uliczny korek samochodowy blokuje ci dojazd do pracy. Jakiś nieokrzesany kierowca skręcił gwałtownie tuż przed twoim samochodem, no i oblałeś się kawą z mlekiem, którą właśnie kupiłeś.... więcej»

Długookresowa wartość klienta – Święty Graal dla hoteli

Większość menedżerów pojmuje, że uświadomienie sobie wartości klienta, a co ważniejsze długookresowej wartości klienta (CLV), może pomóc w projektowaniu strategii, wspierających zachowania lojalnościowe, w ostatecznym... więcej»

Dodawanie indywidualnego stylu do hotelowej etykiety

Susan Carlin wyciągnęła się na łożu typu king-size w Regency Hotel, w południe zwykłego roboczego dnia.„Jeżeli nie masz nic przeciwko, wskakuj do łóżka” mówi do przedstawiciela biura podróży.... więcej»

Room service

Nasze pokoje gościnne uczyniliśmy tak wygodnymi i luksusowymi, że goście nie chcą ich opuszczać, a są one tak dobrze wyposażone, że naprawdę, nie muszą tego robić. Prędzej czy później każdy chciałby jednak coś... więcej»

Jak skutecznie składać reklamację. Skarżysz się na pobyt w hotelu? Jest na to właściwy sposób

Zawsze angażuję się bardzo emocjonalnie mówiąc o rzeczach, których nie znoszę i które ogromnie mnie denerwują: tym razem są to osoby notorycznie składające skargi. My naprawdę nie lubimy robić czegoś, co prowadzi... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji