Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Czy jesteś zbyt zapracowany, aby być wydajnym? Dlaczego klienci nie powinni być twoim najważniejszym priorytetem?

Bądźmy szczerzy – jeżeli pracujesz dla firmy – to twoim najważniejszym celem jest zarabianie pieniędzy – i kropka. Możesz mieć poza tym wtórne pod względem ważności cele, służące interesom twoich... więcej»

Pięć najbardziej zaniedbywanych obszarów obsługi w hotelach luksusowych

W tym miesiącu przyglądamy się pięciu najbardziej zaniedbywanym obszarom obsługi w hotelach luksusowych. Niezależnie od tego, czy goście płacą 200$ czy 850$ za noc, czy hotel jest częścią najwyższej klasy łańcucha... więcej»

Sugestywna sprzedaż sprzedaje się sama

Co ci się podoba w twojej ulubionej restauracji? Ja mam kilka ulubionych faworytów a powody są proste i podejrzewam, że są one takie same, jak twoje. Mówię tutaj o swobodnym stołowaniu się poza domem, a nie... więcej»

Podróżujący służbowo a ścieżka zakupowa usług hotelarskich - cz. 2/2

Część 3. Rola markiNa poziomie poznawczym, to znaczy na poziomie, kiedy podróżni są świadomi tego, w jaki sposób podejmują decyzje – rola marki hotelu wydaje się nie mieć poważniejszego znaczenia w wyborze, z... więcej»

Już czas, aby dać gościom to, czego rzeczywiście codziennie potrzebują i czego pragną

Jako trener w sprzedaży hotelowej, wykładowca i konsultant miałem możliwość pracowania w ciągu minionych lat z prawie wszystkimi większymi firmami hotelowymi i markami oraz miałem również przyjemność być ich gościem... więcej»

Przywództwo w hotelarstwie

W ostatnim czasie omawiałem takie tematy, jak obsługa klienta, szkolenia, problemy na styku pracowników umysłowych z fizycznymi, jak również wiele innych zagadnień, które trapią branżę hotelarską i to przywiodło... więcej»

Pierwszy kurs z gościnności

Danny Meyer ma wyrobione opinie na temat gościnności. Przez ponad 20 lat wykorzystywał je do zbudowania imperium złożonego z jedenastu restauracji w Nowym Jorku. Meyer dostrzega różnicę pomiędzy gościnnością, a... więcej»

Podróżujący służbowo a ścieżka zakupowa usług hotelarskich - cz. 1/2

Hotelowi sprzedawcy są przekonani, że przyszłość należy do internetu a podróżni będą w sposób naturalny, nieuchronnie i nieubłaganie, dążyć w kierunku tego nowoczesnego kanału rezerwacji.Być może mają rację, ale... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 2/2

Błąd # 6 Działalność hotelowa różni się od branży sprzedaży detalicznej, ale obecni doradcy mojego centrum handlowego poradzą sobie z tym• Działalność hotelowa zbyt mocno różni się od sprzedaży detalicznej, aby... więcej»

Przygotuj swoich pracowników do świadczenia perfekcyjnej obsługi klienta

Uczynienie kogoś szczęśliwym i zadowolonym może wywołać najlepsze na świecie uczucia i zbudować lojalność klienta. Wiedza o tym, jak to robić, przychodzi zupełnie naturalnie dla pewnej kategorii osób, podczas gdy... więcej»

Następny Mister Hotel

Branża hotelarska stawia wiele wyzwań, które sprawdzają siłę i zapał twojego charakteru. Postawiony zostaniesz wobec konieczności czynienia rzeczy niezwykłych w mocno niesprzyjających okolicznościach bez możliwości... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 1/2

Wielkie szanse ... i niebezpieczeństwa ... czyhają na właścicieli centrów handlowych, którzy mają zamiar poszerzyć działalność swoich przedsięwzięć o hotele.Interesująca koincydencja szeregu czynników wywołała falę... więcej»

Jak powstrzymać „znikające” utargi z baru

„Przyjemne miejsce” pomyślał, wchodząc do baru, witany kojącymi dźwiękami, łagodnej muzyki jazzowej. Zajmując miejsce przy barze, rozglądnął się wokół siebie – początkowo z uznaniem –... więcej»

Istota przybycia gości

Kiedy nadejdzie pora odnowienia twojego hotelu, będziesz prawdopodobnie chciał zatrudnić profesjonalnego projektanta. W przeciwnym razie twój odnowiony hotel będzie wyglądał tak niegustownie, jak twoja własna... więcej»

W podkowę czy może jak w kinie? Dopasuj salę do swojej konferencji

Organizacja konferencji nie jest zadaniem łatwym. Kiedy już zdecydujemy się na wybór danego miejsca i sali, pozostaje kwestia jej aranżacji. Możliwości jest wiele, każda ma swoje plusy i minusy. Jakie ustawienie... więcej»

Najlepsza pokojowa w Wielkiej Brytanii

Ciężko pracująca Brenda uzyskała znakomity wynik w ciągu 20 lat odkurzania, zmywania i sprzątania pokoi – ogółem 188.800 pokoi. W trakcie jej, trwającej dwie dekady, pracy dla firmy Travelodge, 45... więcej»

Prawidłowa struktura krótkoterminowych zachęt motywacyjnych dla personelu sprzedaży

Wraz z rosnącym naciskiem na wspieranie bezpośrednich rezerwacji kosztem kanałów niezależnych, coraz więcej revenue managerów i szefów dystrybucji zdaje sobie sprawę, że pracownicy rezerwacji i recepcji, którzy często... więcej»

Silne pytania, które zwiększą twoją sprzedaż

Napisałem wcześniej artykuł zatytułowany „Słabe pytania mogą zniszczyć twój biznes. W artykule tym wskazałem, iż zbyt wielu pracowników sprzedaży, daje się złapać w pułapkę zadawania pytań niskiej jakości,... więcej»

Rozwiązania na reklamacje gości dotyczące korka od wina

Powiedzenie „Klient ma zawsze rację” niekoniecznie ma zastosowanie w przypadku zakorkowanego wina. Ogromna większość ludzi nie wie nawet, o co chodzi. Często, tym co wyczuwają jest na przykład... więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego – cz. 2/2

Im bardziej jest rozbudowana podstawowa wartość, tym większy będzie ona miała wpływ na doświadczenie gościa. Duchowy poziom troski w doświadczeniu gościa jest bezpośrednio związany ze stopniem, w jakim utrwalone są... więcej»

Maksymalizuj wyniki swojego najważniejszego aktywu – twoich pracowników

Parafrazując J.W. Marriotta „Jeżeli dbasz o swoich pracowników, oni dbają o klientów, którzy w zamian troszczą się o biznes”Większość czasu i pieniędzy spędzamy na wyliczaniu, czego oczekują nasi... więcej»

Szkol personel w stosowaniu ograniczeń

W czasie ostatniej dekady, hotele inwestowały poważne środki w technologię i systemy wspomagające skuteczne zarządzanie dochodem. Rezultatem tego jest sytuacja, w której my, jako przemysł jesteśmy lepsi niż... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji