Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Stosowanie zasady 80/20 w przemyśle hotelarskim

Zasada 80/20 głosi, iż niewielka ilość po stronie przyczyn jest odpowiedzialna za wielką ilość po stronie wyników. W biznesie znaczy to często, że 80 % twoich dochodów pochodzi od 20 % twoich klientów, a więc... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży: Nie zostawiajcie potencjalnych gości w ciemnościach

Nie bójmy się tego powiedzieć: Decyzja o zapłaceniu obecnych cen tylko, aby przez osiem godzin przespać się w ciemnym pokoju nie jest decyzją racjonalną, ani logiczną. Każdy hotelarz doskonale wie, że najbardziej... więcej»

Ryzyko powtarzania się

W jednym z wcześniejszych artykułów mówiłam o wysokich kosztach strat. Cóż, kwestia ta stale wraca jako wielki problem dotyczący właścicieli i kierownictwa. Jak można wpoić naszym pracownikom poczucie... więcej»

Siedem sposobów na pozyskanie zainteresowania gościa

Powiedzmy sobie szczerze, że dzisiejsi goście są z reguły zmęczeni, zirytowani i roztargnieni. Kiedy mówisz z prędkością 150 słów na minutę, a umysły twoich gości rozpraszają się z prędkością 450, to jak do licha... więcej»

Grzech główny revenue management – nietrafna strategia cenowa

Co wspólnego ma grzech z revenue management? Po pierwsze, przyjrzyjmy się definicji grzechu. Grzech jest definiowany jako „naruszenie zasad prawa religijnego lub moralnego, szczególnie wtedy, gdy jest nim... więcej»

Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu

Klasyczna wiedza marketingowa sugeruje, że małe hotele nie mogą efektywnie rywalizować z ich wielkimi odpowiednikami. Jednakże od czasu do czasu obserwujemy, jak małe hotele zadają kłam tej konwencjonalnej... więcej»

Pociąg szkoleniowy: Kluczowe zagadnienia w szkoleniach z zapewnienia wyjątkowej obsługi dla pracowników hoteli

Wszyscy na pokład! Rozmowy rekrutacyjne zakończyły się. Zatrudniono nowych pracowników. Zaplanowano czas zapoznawania się z pracą. Wkrótce rozpoczną się szkolenia. W jaki sposób twoje przedsiębiorstwo postrzega i... więcej»

Dzień pokojowej

Kitty Bean Yancey dziennikarka z USA TODAY podjęła wyzwanie pracy jako praktykantka w zespole hotelowej housekeeper - Gladis Lee, w 217-pokojowym Hotelu Loews w Annapolis, Maryland, gdzie Lee pracuje od 16 lat. Coś,... więcej»

Jak kierować kuchnią, kiedy nie jest się jej szefem

Tak więc nie jesteś szefem kuchni, ale jesteś za nią odpowiedzialny... Jeżeli ponosisz odpowiedzialność za zyski z działalności gastronomicznej, powinieneś wiedzieć wszystko w zakresie funkcjonowania kuchni i mieć... więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości

Jak wynika z raportu opublikowanego przez Grupę Hotelową Orbis „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie wskazują... więcej»

10 wyjątkowych hoteli dla golfistów

Golfiści nie myślą o niczym innym, jak tylko tym, by chwycić za kij i wreszcie poćwiczyć trafianie do dołka – za pierwszym razem oczywiście! Pole golfowe to przestrzeń pełna zielonej trawy, która inspiruje nawet... więcej»

Obsługa concierge’a przed zameldowaniem się w hotelu staje się standardem

Concierge, w ciągle rosnącej liczbie hoteli deluxe i wyższej klasy, współpracują z personelem biurowym personelem ważnych gości biznesowych, jeszcze przed ich przybyciem do hotelu, w celu zapewnienia... więcej»

Czy nie macie lepszej oferty cenowej? W jaki sposób szkolić agentów rezerwacji w obsłudze osób poszukujących okazji

Bardzo interesujące dla weterana przemysłu było w ostatnich latach obserwowanie pojawiania się stron internetowych stających się głównym kanałem dystrybucyjnym. Przez całe lata śledziliśmy znaczący wzrost rezerwacji... więcej»

Zdobądz ich na dzień dobry: Ustanawianie osobistych relacji z naszymi gośćmi hotelowymi

Czy pamiętasz końcową scenę z filmu Jerry Maguire, kiedy Jerry (Tom Cruise) rozpaczliwie błaga swoją żonę Dorothy (Renee Zellweger) aby dali swojemu związkowi jeszcze jedną szansę? On to powtarza w kółko przez... więcej»

Zanik obsługi przy stoliku

Był taki czas we wczesnym okresie mojego życia gdy pracowałem jako szef kuchni, kiedy jedynym, najważniejszym elementem liczącym się w kulinarnym doświadczeniu, była potrawa serwowana gościowi. Moim zadaniem było... więcej»

Wskazówki szkolenia ze sprzedaży odnośnie dzisiejszych wielozadaniowych dzwoniących

Z wielu zmian, jakie przemysł hotelarski doświadczył w ostatniej dekadzie lub dwóch, prawdopodobnie największe z nich można zaobserwować w rozmowach obsługiwanych przez zespoły sprzedaży, recepcji i rezerwacji.... więcej»

Jeśli będziesz ich nudził, to cię nie będą odwiedzać

Twoja internetowa reputacja wprawia mnie w zakłopotanie. No dobra, może to nie jest tak do końca prawda, ale chciałam po prostu przyciągnąć twoją uwagę. Czy to dziwne, że w dzisiejszym świecie tak wielu szokujących... więcej»

Operatorzy hoteli potrzebują tylko czterech obszarów, aby odnieść sukces

Czy Dyrektor Naczelny twojego hotelu ma swoje własne obszary działania? Tak. Obecnie wymagająca szybkich decyzji natura biznesu, przesunęła stanowisko Dyrektora Naczelnego z pozycji „kontrolera... więcej»

Sztuka systemów kelnerskich frontu i zaplecza

Dwojga trzeba do tanga, dwojga do małżeństwa i dwojga do poruszania się na tandemie. Co to wszystko ma wspólnego systemem kelnerskim frontu i zaplecza? No cóż, czy próbowaliście kiedyś przejechać się na tandemie?... więcej»

Cienka linia między doskonałością w obsłudze a przeciętniactwem

Jak większość szkoleniowców, często angażuję uczestników kursów w działania interaktywne, które miejmy nadzieję, w dłuższej perspektywie czasowej zmienią niektóre wzorce postępowania. W trakcie jednego z takich... więcej»

Kamerdynerzy spa. Podnoszenie wartości usług spa i samych hoteli

Dyrektorzy usług spa w hotelach i ośrodkach oferujących te usługi, poddawani są stałemu naciskowi na ciągłe podwyższanie ich poziomu i w ten sposób różnicowaniu się w oczach swoich klientów; do znajdowania... więcej»

Public Relations - Sztuka pisemnych komunikatów

Public relations pomaga przedsiębiorstwom budować i zarządzać relacjami z ich klientelą – niezależnie od tego, czy są to potencjalni goście, media, dostawcy czy eksperci branżowi. Te relacje są podstawą udanej... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji