Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Jak naprawić błędy popełnianie przez hotele odnośnie mediów społecznościowych

I. Jakość, a nie ilośćKiedy pytam hotelarzy, o ich cele dla konkretnej kampanii w mediach społecznościowych, to niezmiennie otrzymuję odpowiedź "chcę być w czołówce hotelowej listy publikowanej w... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii - Część 2/2

Sprzedaż dodatkowaNie mówimy tutaj o schematach takich, jak "Czy chciał(a)by Pani/Pan frytki z...." lub o budzącym postrach pojęciu upsellingu (ponadplanowej sprzedaży) zawierającym wbudowaną nieprzyjazną w... więcej»

Najlepszy Dyrektor Hotelu, jakiego spotkałem. Jak mu dorównać?

Jedną z przyjemnych rzeczy bycia u zmierzchu trzydziestoletniej kariery w przemyśle hotelowym jest to, że masz możliwość, aby wrócić pamięcią do wielu wspaniałych ludzi, którzy ukształtowali i mieli wpływ na tą... więcej»

Cztery emailowe błędy, których menedżerowie hotelowej sprzedaży powinni unikać

Poczta elektroniczna jest niewątpliwie narzędziem numer jeden, wykorzystywanym do poszukiwania potencjalnych klientów, ale niestety jeszcze wielu hotelowych menedżerów sprzedaży nie wie, jak wykorzystać potężny... więcej»

Zamiana Dzień dobry, wszedłem na stronę i mam tylko jedno pytanie…

Z wszystkimi innymi priorytetami, przed którymi stają dzisiejsi hotelarze, kiedy dochodzi do zarządzania kanałami dystrybucji, warto zadać trafne pytanie: „Dlaczego potrzebujemy nowego procesu sprzedaży... więcej»

Strategie cross sellingu dla konsjerży

Na niedawnej imprezie charytatywnej zorganizowanej dla zbiórki pieniędzy, która miała miejsce w Południowej Florydzie, gawędziłam z wieloma znajomymi konsjerżami na temat stanu, w jakim znajduje się nasza gospodarka... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii – Część 1 z 2

Hotelowa gastronomia jest niewątpliwie biznesem funkcjonującym w oparciu o uzyskiwane efekty sprzedażowe. Czy jednak można powiedzieć, że jej działalność oparta jest o kulturę sprzedaży?W lecie 1998 Gillette Company... więcej»

Przeszkol swoich sprzedawców w prowadzeniu skutecznej korespondencji handlowej za pomocą e-mail

Większość hotelarzy już dawno doceniło korzyści, jakie przynosi przeprowadzanie podstawowych szkoleń dotyczących sprzedaży wśród swoich specjalistów od sprzedaży. W dzisiejszych czasach rzadko bywa tak, że hotel... więcej»

Dylemat grup hotelowych: energetyczne doświadczenie gościa

Kiedy nadchodzą główne nowe kierunki zmian, to zwykle spotyka się to z opozycją, a nawet oburzeniem, czy też z obojętnością, ponieważ taka sytuacja wymaga podjęcia działań. Obrońcy status quo mogą próbować ignorować... więcej»

Czy uczymy naszych gości, że pracownikom recepcji nie należy zawracać głowy?

Jeden z najstarszych kanonów biznesu, mówi że trzeba znać swojego klienta. Przemysł hotelowy przyjął do siebie tę radę i stworzył z niej gałąź wiedzy. Niekończące się ekspertyzy i studia, mówią nam, że większość... więcej»

Misja Pokojówki. Sześć sekretnych możliwości unikania niesnasek z housekeepingiem

Wilma Smith przebywała na wakacjach ze swoimi wnukami w Orlando, kiedy spotkała pokojówkę, dla której praca była tylko wykonywaniem służbowych zadań. Kiedy pewnego popołudnia wróciła z jednego z tematycznych parków,... więcej»

Polityka zarządzania dochodem

Bardzo interesującym wydarzeniem dla wytrawnej kadry kierowniczej przemysłu hotelarskiego jest osobiste uczestniczenie w powstawaniu stanowiska od zarządzania dochodem (revenue management), przy jednoczesnym... więcej»

Przed otwarciem – rozwiązania, o których warto pamiętać otwierając swoje drzwi

Najważniejszą sprawą przy otwarciu nowego hotelu (przynajmniej dla większości z nas) jest posiadanie klientów. Nic nas to nie obchodzi, że czekamy rok albo dwa przynajmniej na jakieś potwierdzenie, że nasz... więcej»

Doskonałość Obsługi: Czy możesz spowodować, aby twój zespół pracował tak, jakby był właścicielem hotelu?

"Jak mogę spowodować, aby moi pracownicy pracowali tak, jakby byli właścicielami hotelu?" Jest to pytanie, z którym często mam do czynienia w przypadku liderów kierujących się dobrymi intencjami, mającymi... więcej»

Wśród nas jest złodziej!

Zaczyna się to, kiedy raz na jakiś czas w kasie brakuje pieniędzy. Później staje się częstsze aż, pewnego dnia zdajesz sobie sprawę, że wśród twojej załogi jest złodziej. Niestety to nie jest odosobniony... więcej»

Twoja konkurencja jest twoją inspiracją

Każdy podejmuje jakieś postanowienia noworoczne. Są one zabawne, są obietnicą zmian, jeśli nie czymś zupełnie niezbędnym, charakterystycznym dla naszego społeczeństwa. Ale kiedy na przykład nadchodzi lato, być może... więcej»

Rywalizacja między dostawcami usług hotelowych: Jak daleko można się posunąć w pozyskiwaniu i utrzymaniu klienta

Konkurencja jest twarda w każdej branży, kusząc menedżerów raczej do zaangażowania się w myślenie krótkoterminowe, niż w procesy długoterminowego planowania: Ich problem to „W jakiej sytuacji znajdzie się... więcej»

Nadaj najwyższy priorytet technikom zmiany kanałów dystrybucyjnych przy rezerwacjach i szkoleniach recepcji

W coraz większym stopniu, znający się na rzeczy menedżerowie od dochodu dowiadują się, jak najkorzystniej spożytkowywać internetowe kanały dystrybucyjne pośredników w celu uzyskiwania wyższych dochodów... więcej»

Analiza zadowolenia gościa na podstawie indywidualnych relacji poprawiających poziom jakości pobytu poprzez obserwację najdrobniejszych detali - Cz. 2 z 2

Pokonywanie elementów strachu nie dających się pokonaćNa bazie nieprzerwanie postępujących po sobie interakcji, łagodzenie tego podświadomego kompleksu strachu i jego zjadliwej manifestacji wymaga taktownego... więcej»

Taktyki marketingowe w restauracji

Marketing restauracji jest zarówno sztuką jak i nauką, która nadal stanowi nieodkrytą tajemnicę dla zbyt wielu właścicieli restauracji. Niestety, wielu sprzedawców zajmujących się reklamą nie chce dowiedzieć się... więcej»

Czego potrzeba, by być profesjonalistą: Rzeczy, które możesz kontrolować

Dwa lata temu rozpoczęliśmy pracę w Society for Hospitality Management, w celu poprawy i podniesienia na wyższy poziom profesjonalizmu w przemyśle hotelarskim. Obecnie przy pomocy naszych programów i... więcej»

Yield Management w SPA: Przegląd zasad, korzyści, wyzwań i szans

Yield management, zwany także revenue managementem, jest powszechnie definiowany jako proces zrozumienia, przewidywania i wpływania na zachowania klientów w celu maksymalizacji przychodów lub zysków z produktów... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji