Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Jak ja to robię: Strategie hotelarza Marka Hamistera na efektywny dzień pracy

Moje zobowiązanie do utrzymywania osobistej komunikacji ze wszystkimi swoimi współpracownikami i partnerami biznesowymi, wymusza wykorzystywanie mojego czasu w sposób możliwie najbardziej efektywny. Oto, jak... więcej»

Z pamiętnika podróżnika: Hotelowe (r)ewolucje

Hotelarstwo zmienia się, a z nim spojrzenie na gościnność, na potrzeby i oczekiwania klienta. Czy jednakże podążanie za nowoczesnością zawsze idzie w parze z zadowoleniem klienta?Działy marketingu prześcigają się w... więcej»

Marudny klient!

Niezależnie od wszystkich naszych najlepszych starań, czasami zdarza się nam gościć okazjonalnego zrzędę. I kurczę, musimy stawić czoła klientowi który ma pretensje o to, co zrobiliśmy, bądź też o to czego nie... więcej»

Nauki płynące z telewizyjnego programu Hotel’s Hell

Sieć telewizyjna Fox Network emitowała nowy reality show "Hell’s Hotel", śledzący sławnego kucharza Gordona Ramsaya, w trakcie jego odwiedzin w obiektach stojących na granicy bankructwa. Próbuje on... więcej»

Czego brakuje w twoim marketingu

W większości materiałów marketingowych brakuje co najmniej jednego z poniższych trzech elementów potrzebnych, aby potencjalni klienci zwrócili na nie uwagę. Upewnij się, aby włączyć we wszystkich swoich... więcej»

10 najbardziej imprezowych hoteli, które fani muzyki powinni odwiedzić!

2013 rok to czas rocka: Deep Purple będą świętować swoją 45. rocznicę, AC/DC 40-stą, a the Rolling Stones zbliżają się już do 50. rocznicy istnienia. Chcesz podążać śladami swoich idoli? Specjalnie dla fanów... więcej»

Pięć najgorszych błędów w obsłudze klienta

Bardziej niż jakikolwiek inny dział w przedsiębiorstwie, obsługa klienta jest przedmiotem wielkiej ilości konkurujących ze sobą priorytetów i presji. Kontrola kosztów i sprawianie, by klienci byli zadowoleni.... więcej»

Test 3 - Technik obsługi turystycznej

1. Regiony turystyczne w obrębie polskiego wybrzeża to:A. Żuławy Wiślane, Kujawy i Podlasie.B. Karpaty, Pojezierze Mazurskie.C. Pobrzeże Szczecińskie, Koszalińskie, Gdańskie.D. Kujawy, Pobrzeże Bałtyckie.2. Formą... więcej»

Trening restauracyjny

Trening restauracyjny to coś, co się praktykuje w każdej restauracji, ale nie każda restauracja potrafi go w pełni wyzyskać jako narzędzie do powiększania zysku.Pomyśl o treningu restauracyjnym jak o czymś więcej,... więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami

Sprawne zarządzanie finansami jest podstawą każdej skutecznej działalności gospodarczej. Oczywiście, dysponowanie produktem lub usługą o wysokim popycie, z ustaloną atrakcyjną ceną dla rynku docelowego, świadczoną w... więcej»

Kroki w sprzedaży, dzisiejsi dzwoniący chcą zindywidualizowanych doznań ze sprzedaży

Tradycyjnie programy szkoleniowe w hotelarstwie traktują sprzedaż w hotelu jako proces liniowy, przez jaki należy poprowadzić dzwoniącego z zapytaniem wzdłuż pewnej ścieżki do etapu zamknięcia sprzedaży. Czy to... więcej»

Test dla hotelarzy 9 - Technik hotelarstwa

    1. W restauracji hotelowej hotelu Wenus, część potraw przygotowywano w obecności gości, wykorzystując wózek kelnerski. Jaką metodę obsługi zastosowano?A. Francuską.B. Rosyjską.C. Angielską.D.... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 2/2

Tradycyjnie wszechobecne "przedpołudnia dla urody" często rozpoczynały się lub kończyły lunchem spa. W środowisku dziennego spa przygotowywany jest on zwykle w miejscowej restauracji i niestety... więcej»

Hotelarstwo: Zamiana problemów na wspaniałe możliwości

Podróże i turystyka to przemysł numer jeden na świecie z oczekiwaniami na ich ciągły wzrost w następnej dekadzie. Mimo to zyski przemysłu zanikają w wielu częściach świata. Hotelarstwo to ryzykowny... więcej»

Dziesięć najważniejszych warunków udanego otwarcia hotelu klasy luksusowej

Kto powiedział, że gala nabita osobistościami, przyjęcie za milion dolarów czy inne przywieszki z wysoką ceną są jedynymi sposobami, aby nowy hotel klasy delux został zauważony? Efektywne wprowadzenie PR-u na... więcej»

Zatrudnianie słynnego szefa kuchni

Jako hotelarze realizujący poważne programy gastronomiczne zdajecie sobie sprawę z tego (lub tak to przynajmniej zaprogramowaliście), że goście odwiedzający wasz obiekt, przyjeżdżają doń, tak samo z powodu... więcej»

Nadaj priorytet gościnności

W dzisiejszych czasach niekwestionowanie prawdziwe jest twierdzenie, że hotele na wszystkich rynkach mają dostęp do nieporównywalnie większych możliwości w zakresie szkolenia z gościnności, czy to za pośrednictwem... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 1/2

W 1999 r napisałem artykuł, w którym zwracałem uwagę na wzrost popularności ośrodków spa, a w zasadzie pozycjonowanych ośrodków spa, przeobrażających się w istotne pod względem rentowności hotelowe działy, a nie tylko... więcej»

Obsługuj osobę, nie proces

Moja przyjaciółka, hinduska dziennikarka, odwiedziła ostatnio Singapur, gdzie zatrzymała się w jednym z pięciogwiazdkowych hoteli, w tym mieście. Opuściła hotel, nie przekonana do jego obsługi. Zapytałam ją... więcej»

Równaj do najlepszych: Podnoszenie poziomu programu kontroli jakości ku maksymalizacji zadowolenia gości

W pewnym momencie naszej kariery zawodowej w branży hotelarskiej, stawaliśmy zapewne  w obliczu tego samego koszmaru: złowróżbny uśmiech profesjonalnie ubranego gościa, po którym następowało uprzejme wręczenie... więcej»

Specjaliści od rezerwacji potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z najzwyklejszymi pytaniami

Wielokrotnie miałem okazję przebywać wspólnie ze specjalistami od rezerwacji, kiedy na żywo, zręcznie odpowiadali na trudne pytania, podczas rozmów telefonicznych w hotelach i centrach zgłoszeniowych (call... więcej»

Gastronomiczne menu: Podtrzymywanie aktualności. Przekraczanie oczekiwań i pragnień klientów w 2013 roku

Jest takie stare powiedzenie, które mówi że toczący się kamień nigdy nie porasta mchem, czyli ci którzy stale coś robią nie popadają w rutynę i nie brak im pomysłów i kreatywności. Jest to szczególnie prawdziwe,... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji