Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości

Jak wynika z raportu opublikowanego przez Grupę Hotelową Orbis „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie wskazują... więcej»

10 wyjątkowych hoteli dla golfistów

Golfiści nie myślą o niczym innym, jak tylko tym, by chwycić za kij i wreszcie poćwiczyć trafianie do dołka – za pierwszym razem oczywiście! Pole golfowe to przestrzeń pełna zielonej trawy, która inspiruje nawet... więcej»

Obsługa concierge’a przed zameldowaniem się w hotelu staje się standardem

Concierge, w ciągle rosnącej liczbie hoteli deluxe i wyższej klasy, współpracują z personelem biurowym personelem ważnych gości biznesowych, jeszcze przed ich przybyciem do hotelu, w celu zapewnienia... więcej»

Czy nie macie lepszej oferty cenowej? W jaki sposób szkolić agentów rezerwacji w obsłudze osób poszukujących okazji

Bardzo interesujące dla weterana przemysłu było w ostatnich latach obserwowanie pojawiania się stron internetowych stających się głównym kanałem dystrybucyjnym. Przez całe lata śledziliśmy znaczący wzrost rezerwacji... więcej»

Zdobądz ich na dzień dobry: Ustanawianie osobistych relacji z naszymi gośćmi hotelowymi

Czy pamiętasz końcową scenę z filmu Jerry Maguire, kiedy Jerry (Tom Cruise) rozpaczliwie błaga swoją żonę Dorothy (Renee Zellweger) aby dali swojemu związkowi jeszcze jedną szansę? On to powtarza w kółko przez... więcej»

Zanik obsługi przy stoliku

Był taki czas we wczesnym okresie mojego życia gdy pracowałem jako szef kuchni, kiedy jedynym, najważniejszym elementem liczącym się w kulinarnym doświadczeniu, była potrawa serwowana gościowi. Moim zadaniem było... więcej»

Wskazówki szkolenia ze sprzedaży odnośnie dzisiejszych wielozadaniowych dzwoniących

Z wielu zmian, jakie przemysł hotelarski doświadczył w ostatniej dekadzie lub dwóch, prawdopodobnie największe z nich można zaobserwować w rozmowach obsługiwanych przez zespoły sprzedaży, recepcji i rezerwacji.... więcej»

Jeśli będziesz ich nudził, to cię nie będą odwiedzać

Twoja internetowa reputacja wprawia mnie w zakłopotanie. No dobra, może to nie jest tak do końca prawda, ale chciałam po prostu przyciągnąć twoją uwagę. Czy to dziwne, że w dzisiejszym świecie tak wielu szokujących... więcej»

Operatorzy hoteli potrzebują tylko czterech obszarów, aby odnieść sukces

Czy Dyrektor Naczelny twojego hotelu ma swoje własne obszary działania? Tak. Obecnie wymagająca szybkich decyzji natura biznesu, przesunęła stanowisko Dyrektora Naczelnego z pozycji „kontrolera... więcej»

Sztuka systemów kelnerskich frontu i zaplecza

Dwojga trzeba do tanga, dwojga do małżeństwa i dwojga do poruszania się na tandemie. Co to wszystko ma wspólnego systemem kelnerskim frontu i zaplecza? No cóż, czy próbowaliście kiedyś przejechać się na tandemie?... więcej»

Cienka linia między doskonałością w obsłudze a przeciętniactwem

Jak większość szkoleniowców, często angażuję uczestników kursów w działania interaktywne, które miejmy nadzieję, w dłuższej perspektywie czasowej zmienią niektóre wzorce postępowania. W trakcie jednego z takich... więcej»

Kamerdynerzy spa. Podnoszenie wartości usług spa i samych hoteli

Dyrektorzy usług spa w hotelach i ośrodkach oferujących te usługi, poddawani są stałemu naciskowi na ciągłe podwyższanie ich poziomu i w ten sposób różnicowaniu się w oczach swoich klientów; do znajdowania... więcej»

Public Relations - Sztuka pisemnych komunikatów

Public relations pomaga przedsiębiorstwom budować i zarządzać relacjami z ich klientelą – niezależnie od tego, czy są to potencjalni goście, media, dostawcy czy eksperci branżowi. Te relacje są podstawą udanej... więcej»

Standardy obsługi: 10 zaleceń i zakazów

Ostatnio miałam okazję zaaranżować „wykupienie” sali w lokalnej restauracji, zlokalizowanej w moim sąsiedztwie w Północnej Kalifornii, dla 100 najbliższych mi i najdroższych osób, aby świętować... więcej»

Dwanaście sposobów na promocję twojego profilu osobistego

Jeżeli jesteś właścicielem biznesu lub menedżerem w przemyśle hotelarskim, to nie możesz umknąć publicznemu zainteresowaniu, dlatego też nie wolno ci popełniać błędów lub być nie przygotowanym. Bądź gotowy na... więcej»

Siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!

Któż nie lubi rywalizacji, spełnienia i historii takich, jak podczas Igrzysk Olimpijskich? Za kulisami chwały zdobywanej przez każdego zawodnika, stoi strategiczny plan osiągnięcia sukcesu. Istnieje wiele przykładów,... więcej»

Cztery kroki do imponującej obsługi klienta

Prosty, czteroetapowy proces może pomóc ci w stworzeniu biznesu, który będzie nieustannie przyciągał klientów. W większości miast funkcjonuje przynajmniej jeden tzw. „wystrzałowy” biznes –... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 2 z 2

Aby jakakolwiek nowa restauracja osiągnęła prawdziwy sukces, wczesne planowanie wymaga przeprowadzenia badań wśród najlepszych restauracji w mieście, a nie wśród innych podobnych restauracji hotelowych. To jest... więcej»

Szkolenie recepcjonistów może wygenerować przyszły biznes

Jeżeli chodzi o kreowanie pozytywnego pierwszego wrażenia to praca recepcjonisty jest prawdopodobnie najważniejsza ze wszystkich stanowisk pracy w hotelu. Dla gości rezerwujących nocleg przez internet recepcja jest... więcej»

Jak nie zanudzić czytelników hotelowych blogów

Blog jest jednym z najsilniejszych narzędzi marketingowych w branży hotelarskiej. Nie tylko daje hotelowi szansę na promocję swojego obiektu na poziomie osobistym, ale rozszerza możliwości wymiany informacji o jego... więcej»

Siedem głównych grzechów marketingu

Kiedy rozpoczęłam swoją pierwszą pracę w marketingu, poproszono mnie o przygotowanie ulotki reklamowej i dostarczenie jej do wszystkich domów i przedsiębiorstw biznesowych w okolicy. Moja firma prześledziła... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 1 z 2

Czy możliwa jest zmiana sposobu myślenia obecnych turystów o hotelowych restauracjach? Czy hotelowe restauracje mogą zaproponować swoim klientom tak dobre doświadczenia, by zdobyć istotny udział w lokalnym rynku, tego... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji