Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Lekcje płynące z doskonałej obsługi klienta w Southwest Airlines

Nie zdarza się często, aby wyrażenia "wyjątkowa obsługa klienta" i "linie lotnicze" występowały w tym samym zdaniu. Sprytnie sformułowane przepisy dotyczące zmian w rozkładzie lotów, wysokie opłaty... więcej»

Podnoszenie cen bez utraty klientów

Czasami trzeba po prostu podnieść stawki, aby utrzymać opłacalność biznesu. Można wtedy skorzystać z niżej przedstawionych pięciu strategii blokujących odpływ klientów z biznesu.Firmy niechętnie podnoszą ceny,... więcej»

Mistrzostwo w sztuce przyciągania

Wszystko jest duże w Las Vegas: duże hotele, niesamowita rozrywka, wytrawni szefowie z kraju i świata, nadzwyczajna kuchnia, znaki drogowe i ulice, nawet pieniądze tam wydawane są duże. W Las Vegas są największe... więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu

STANDARDOWA PROCEDURA ZAMELDOWANIA - CHECK IN 1. Uprzejme powitanie gości.2. Zapytanie gości, czy była dokonana rezerwacja.3. Zapytanie gości o nazwisko na jakie była dokonana rezerwacja.4. Sprawdzenie rezerwacji w... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 2/2

Strategia 5 – Ewoluowanie przekazów spa w trudnych ekonomicznie czasachJedną z rzeczy, którą dzielą hotelowi goście spa, lokalni klienci i członkowie klubu spa – niezależnie od tego, czy się do tego... więcej»

Przepis na sukces hotelowej restauracji

Wśród wielu czynników, wpływających na zadowolenie klienta z jakości obsługi hotelowej, ważne miejsce zajmuje poziom hotelowej restauracji. W hotelach i obiektach grupy PPH&R przywiązuje się do tego czynnika... więcej»

„Zarządzanie przepływem ruchu” jako ważny składnik szkolenia w hotelarstwie

Występuje nieunikniony moment na każdym stanowisku związanym z kontaktem z klientem, kiedy równocześnie wielu klientów podchodzi do recepcji, stanowiska concierge czy obsługi gościa, pozostawiając jednego... więcej»

O co tyle hałasu z tym pierwszym wrażeniem? Nauki płynące z wysokiej klasy hoteli

Inteligentni liderzy branży hotelarskiej jedno wiedzą na pewno: wspaniałe doświadczenie gościa zaczyna się od wspaniałego pierwszego wrażenia. Zgodnie więc z najnowszym artykułem w Wall Street Journal,... więcej»

Hotele „szkolą” gości

Tworzenie możliwości nauki dla gości jest jednym z pożądanych trendów w hotelarstwie, dzięki któremu można pobudzić lojalność gości i skorzystać z niej. Oto, co musisz wiedzieć! Jedną rzeczą jest uczynienie z branży... więcej»

Gromadzenie funduszy z napiwków: Budowanie zespołu

Wielu spośród moich klientów reprezentuje politykę gromadzenia funduszów z napiwków. Czy ta polityka nagradza mierną jakość pracy na równi z ponadprzeciętnymi wynikami? Może. Jeżeli jesteś członkiem... więcej»

Brak wskazówek i keczupu! – To personel robi różnicę

Jako szkoleniowiec branży hotelarskiej moje życie w trakcie podróży służbowych jest prawdopodobnie bardziej wygodne i komfortowe niż wielu zaprzyjaźnionych ze mną osób, ponieważ hotele, które mają zwyczaj inwestowania... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 1/2

Ośrodki spa przebyły z pewnością długą drogę w ciągu ostatnich 15 lat. W tym okresie, rozwój segmentu hotelowego spa dokonywał się w sposób gwałtowny i w większej części utrzymał to tempo do dzisiaj. Ten silny rozwój... więcej»

Dziecko – ważny gość hotelu

Przez wiele dziesiątków lat utarło się, że to ojciec wyjeżdżał służbowo w interesach, a matka pozostawała w domu z dziećmi. Niewiarygodne, jak czasy zmieniły się! Coraz więcej rodziców zabiera ze sobą swoje dzieci... więcej»

Pranie odzieży służbowej przez pracownika hotelu

Hotel, w której pracuje zapewnia mi odzież i obuwie robocze. Niestety zabrudzoną odzież muszę prać w domu. Czy  pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom pranie tejże odzieży?Tak, w myśl przepisów BHP... więcej»

Wskazówki dotyczące menu i budowania zysku: Sprzedawanie deserów

1. Poświęć tyle samo czasu na opracowanie i ulepszanie menu deserowego, ile poświęciłeś na przygotowanie menu dań głównych i innych pozycji tam umieszczonych. Ostateczne wrażenie związane z doznaniem odbieranym w... więcej»

Odpowiadanie w sieci. Od skarg cenowych po ataki personalne: Jak odpowiadać na prowokujące opinie gości

Opinie gości stały się rutyną dla wielu hotelarzy, ale od czasu do czasu trafia się jeszcze prawdziwa złośliwość, która pozbawia oddechu i sprawia, że pięści same się zaciskają. Jak w takich przypadkach reagować? Czy... więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa

   1. Głównym celem tej turystyki jest zwiększenie efektywności pracy, jest ona również nagrodą za osiągnięte wyniki i realizację zadań. Chodzi o turystykę:A. biznesową.B. motywacyjną.C. kulturalną.D.... więcej»

Wyznania hotelowego concierge

Oni wiedzą, że jadasz cheeseburgery na śniadanie. Wiedzą, że właśnie zapomniałeś zabrać z szuflady w sypialni 30.000 $. Wiedzą również, że lubisz zabawić się w ‘towarzystwie’, kiedy podróżujesz (nie,... więcej»

Ująłeś mnie już przy powitaniu

W miarę jak tysiące gości przemieszcza się w hotelowych lobby, dobrze wyszkolony personel hotelu potrafi dokonać rozróżnienia pomiędzy niespełnionym doznaniem gościa, a doświadczeniem pozostawiającym pozytywny na... więcej»

Pięć przyczyn, dlaczego turyści opuszczają wasze strony internetowe bez dokonania rezerwacji (i jak temu przeciwdziałać)

Chociaż wyniki rynku turystycznego w USA obniżyły się najmocniej i najszybciej w czasie recesji, to sektor ten również szybciej niż jakikolwiek inny, wrócił do poprzedniego stanu. Po kolejnych latach silnego... więcej»

Dlaczego sprawdza się technika tajemniczego klienta

Stosować technikę tajemniczego klienta czy jej nie stosować, oto jest pytanie. W czym problem? Jeżeli chcesz uzyskać bezstronną opinię na temat wykonywania pracy przez twój personel, technika tajemniczego klienta... więcej»

Spa – Jak pozostawać w zgodzie z aktualnymi trendami i zarabiać pieniądze

Jednym z najbardziej popularnych marketingowych terminów w przemyśle hotelarskim jest trzyliterowe słowo 'spa'. Inne przemysły adoptowały od tego czasu to określenie jako narzędzie marketingowe, np. auto... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji