Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Jak opodatkować usługi organizacji konferencji świadczone w hotelu

Nasz hotel świadczy usługi organizacji konferencji, na którą składa się: usługa hotelowa, usługa gastronomiczna oraz usługa wynajmu sali. W jaki sposób należy opodatkować świadczone usługi?Wskazane usługi hotelowe,... więcej»

Jak przygotować personel sprzedaży do przemierzania miasta w poszukiwaniu klientów

Twarda rzeczywistość obecnych czasów powoduje, że telefon już nie dzwoni na biurku, w związku z czym pracownicy sprzedaży muszą osobiście pofatygować się i „ruszyć w miasto” w poszukiwaniu klientów.... więcej»

Leksykon podatkowy hotelarza PIT, CIT i VAT

Leksykon podatkowy hotelarza jest efektem współpracy doradcy podatkowego oraz organizatora eventów współpracującego z hotelami. Dzięki temu książka porusza praktyczne problemy, które nurtują hotelarzy każdego... więcej»

Myślenie niekonwencjonalne w hotelarstwie

Pracując od szeregu lat dla firm hotelarskich nasz zespół nauczył się, aby zawsze oczekiwać nieoczekiwanego. Biorąc pod uwagę pomysły, opinie, własne zdania i przypadkowe sugestie w zakresie tego, jaki program lub... więcej»

Dlaczego szacunek jest kluczem w obsłudze klienta

Przez kilka ostatnich dziesięcioleci obsługa klienta obracała się wokół ewolucji różnych mierników, z których wszystkie koncentrowały się na mierzeniu poziomu zadowolenia klienta. Praktyka miernikowa rozpoczęła się od... więcej»

Kuchnia dalekich Chin w samym centrum Krakowa

Dalekie Chiny jeszcze nigdy nie były tak blisko Krakowa... przynajmniej pod względem kulinarnym. To dlatego, że ze względu na obchodzony 10 lutego Chiński Nowy Rok krakowski hotel Radisson Blu właśnie miesiąc luty... więcej»

Umiejętności techniczne a doskonałość obsługi

Oskarżano mnie o skłonności pedantyczne w zakresie „właściwej” obsługi czy umiejętności technicznych, jak je lubię określać. Wyobrażam sobie, że w idealnym świecie, właściciele i szefowie restauracji... więcej»

Odpowiednio liczny personel gwarancją sukcesu

Ostatnio po zakończeniu popołudniowego wystąpienia w odległym górskim ośrodku narciarsko/golfowym, zdecydowałem się pojechać bezpośrednio do pobliskiego miasta i lotniska, na które przyleciałem wcześniej w tym... więcej»

Poprawianie i chwalenie – Podstawa uczenia się – Detonator szkolenia w sprzedaży

Wiele osób, włączając niektórych szkolących, uważa że szkolenie następuje w sali klasowej. Nie wierzcie w to. Ta ważna część, która ma miejsce w klasie, jest wprowadzeniem nowych idei, kreujących... więcej»

Budowanie linków do strony hotelu – poradnik dla początkujących

Jedna z najważniejszych strategii w optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek, tak naprawdę realizowana jest poza twoją stroną internetową. Budowanie linka jest czynnością bieżącą, a czasami po prostu... więcej»

Jak wypada twój kamerdyner?

Obiekty, w których działy kamerdynerskie prowadzone są właściwie, cieszą się różnymi poziomami odnoszonych sukcesów, których podstawą jest dostosowanie do bazowego celu kamerdynerstwa: zapewniania dyskretnej... więcej»

Ananasowa obsługa: Najmniejsze gesty mogą uczynić największe wrażenie

Liczą się te najdrobniejsze rzeczy. Coś wielkiego tworzy się zazwyczaj z drobnych elementów ..., bo tak naprawdę liczą się te najdrobniejsze rzeczy. Szczególnie odnosi się to do branży hotelarskiej. Wydawałoby się, że... więcej»

Sztuka serwowania kawy

Wizyta klienta w kawiarni czy restauracji, który odwiedza nas, aby napić się kawy, może przerodzić się w prawdziwie niezapomniane doświadczenie. Nie tylko smak i zapach kawy pobudza jego zmysły, nie tylko uprzejmy... więcej»

Luksusowe hotele w dawnych więzieniach

Przytłaczający granitowy budynek wychodzący na rzekę Charles, w którym przez ponad sto lat trzymano najgorszych kryminalistów w Bostonie, już wkrótce zaoferuje luksusowe noclegi najbogatszym gościom. Przeobrażenie... więcej»

Trójkąt hotelowego sukcesu

Bez zdecydowanego ukierunkowania, zarządzania i motywacji, jakakolwiek organizacja, łącznie z hotelem, jest skazana na niepowodzenie. Co więcej, działanie jest skuteczne tylko wtedy, kiedy dobry lider zdoła skupić... więcej»

Konieczność rozpatrzenia grupowej reklamacji

Niezadowoleni turyści mogą wspólnie składać zbiorową reklamację, a organizator wyjazdu ma obowiązek ją rozpatrzyć. Musi też przyjąć skargi, które nie mają podpisu pilota lub rezydentaPotwierdza to ostatni wyrok Sądu... więcej»

Prawidłowa obsługa VIP-ów

Jako członkowi "roboczego teamu hotelowego", często proponuje mi się pokój o podwyższonym standardzie, ale rzadko doświadczam prawdziwie VIP-owskiej obsługi. Kiedy ostatnio doświadczyłem takiego właśnie... więcej»

Równowaga w śniadaniach

Jeżeli chodzi o najważniejszy posiłek dnia, marki z wybranymi usługami, traktują go bardzo poważnie.Prawdopodobnie dużo prawdy tkwi w tym, co matki przez całe lata powtarzają swoim dzieciom: Śniadanie jest... więcej»

Sztuka sprzedaży w spa: Dostosowywanie i kontynuacja doświadczenia twoich gości

Sprzedaż detaliczna może odegrać znaczącą rolę na drodze do odnoszenia sukcesów przez spa. Firmowe produkty mogą spowodować powstanie dodatkowych, pogłębionych doświadczeń u twoich gości przebywających w spa, a... więcej»

Jak obsługiwać w hotelu osobę niewidomą – szkolenie dla personelu Sheraton Overland Park Hotel

July Hauman była trochę zdenerwowana. Za kilka dni Sheraton Overland Prak Hotel, gdzie July jest kelnerką, będzie przyjmował 100 niewidomych gości i mających wady wzroku. W jaki sposób podajesz jedzenie komuś, kto... więcej»

Hotel jako partner w interesach, nie tylko płacący klient: Pobożne życzenia czy przyszły cel?

Jak każda firma sprzedaje swoje produkty potencjalnym klientom, jeżeli ich „produktami” nie są rzeczy, ale ludzie” – co ma miejsce w firmach obsługujących hotele w zakresie sprzątania?... więcej»

Poproś o zakup, aby zwiększyć rezerwacje w hotelu o 440 %

Po ponad 20 latach działalności w szkoleniu personelu recepcji, rezerwacji i sprzedaży, jestem bardzo zadowolony, że nowy oficjalny raport badawczy potwierdził to, o czym my, szkoleniowcy, wiedzieliśmy od... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji