Czwartek 25 Kwiecień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Jak być kelnerem
Ten artykuł przeznaczony jest dla osób, które chcą wykonywać zawód kelnera, jak również dla obecnych kelnerów, którzy chcieliby wykonać ruch przejścia do bardziej ekskluzywnej restauracji ponieważ sądzą, że... więcej»
Zadowoleni nastolatkowie wpływają na zadowolenie mam i ojców
Niektóre hotele muszą odwoływać się do wszystkich grup wiekowych dzieci, jeśli chcą, aby zabezpieczyć swoje interesy. Oto kilka pomysłów, aby przekonać do siebie tych niesfornych nastolatkówNa Martha’s Vineyard,... więcej»
Pułapki jakości w hotelowym housekeepingu – Jak bezpiecznie zniszczyć wizerunek firmy
Rutyna – postrzegana pozytywnie przez większość ludzi – może wykreować lub zniszczyć wizerunek firmy – i to właśnie temu drugiemu aspektowi zagadnienia poświęcony jest ten artykuł. Słownik... więcej»
Dziesięć najważniejszych rzeczy absolutnie pożądanych przez gości luksusowych hoteli - Część 1 z 4
W jaki sposób definiuje się luksus w hotelarstwie? Być może jest to historia i reputacja, lokalizacja i niesamowite widoki, wartość marki i jej przynależność, gwiazdy wśród pracowników i infrastruktura oraz... więcej»
Napiwek za obsługę wliczony w cenę zupy. Zrozumienie sensu dodatku za obsługę
Klienci ekskluzywnych restauracji na Manhattanie zobaczą wkrótce w swoich rachunkach dodatkowe koszty, nie tylko za zupę.Poczynając od czwartku szef kuchni Thomas Keller będzie obciążał klientów 20% dodatkową... więcej»
Regulamin hotelowy
Większość hotelarzy, którym zależy na zapewnieniu swoim gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu, korzysta z uprawnienia, jakie daje im ustawa o usługach turystycznych, a konkretniej art. 44 ust. 3, który brzmi:... więcej»
Hotele pomagają gościom osobiście wykonać pamiątki z pobytu
Z hotelu nie można zabierać do domu ręczników lub szlafroków, ale wiele hoteli umożliwia gościom zabranie do domu pamiątek, które sami zrobili na miejscu, w hotelu. Od produktów żywnościowych, poprzez grafiki, do... więcej»
Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego!
Bardzo ciekawym zajęciem jest lektura niektórych artykułów dotyczących internetu, a w szczególności marketingu w internecie. Zawartość wielu z nich jest interesująca, ale wydaje się, że wielu... więcej»
Zapiski hotelarza na kanwie pierwszego sezonu Hotelu Zacisze
Czasem, aby zrozumieć, co powoduje, że poprzeczka określająca odpowiedni poziom usług w branży hotelarskiej ustawiona jest na takim, a nie innym poziomie, trzeba przyjrzeć się wszystkim ciemnym stronom tego zjawiska,... więcej»
Dziesięć warunków dochodowej karty win
Karta win jest zasadniczym elementem strategii budowania zysku i ostatecznie w pewnym stopniu wpływa na sprzedaż detaliczną innych produktów. Bardziej inteligentne myślenie i mniej czołobitności dla agresywnej... więcej»
Wrażliwość sytuacyjna brakującym ogniwem szkolenia w hotelarstwie
Wydaje się, że coraz częściej programy szkoleniowe zaspokajają potrzeby przemysłu w zakresie poprawiania doznań gości hotelowych. Niezależnie od tego, czy programy te opracowywane są przez markę hotelową,... więcej»
Nauka stosowania cen: Ustalanie właściwej ceny
Twoja hotelowa marka komunikuje zestaw funkcji i obietnic, które składają się na szczególne równanie wartości. Głównym składnikiem tego równania jest struktura stawki twojego hotelowego pokoju, która pomaga tworzyć... więcej»
Waga okazji i talonów rabatowych w hotelowych strategiach marketingowych
Jeśli pracujesz w hotelowym dziale marketingu, jesteś odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych gości. Aby to robić skutecznie trzeba reklamować się w sposób o wiele bardziej pomysłowy niż ktokolwiek inny w branży.... więcej»
Jak ja to robię: Strategie hotelarza Marka Hamistera na efektywny dzień pracy
Moje zobowiązanie do utrzymywania osobistej komunikacji ze wszystkimi swoimi współpracownikami i partnerami biznesowymi, wymusza wykorzystywanie mojego czasu w sposób możliwie najbardziej efektywny. Oto, jak... więcej»
Z pamiętnika podróżnika: Hotelowe (r)ewolucje
Hotelarstwo zmienia się, a z nim spojrzenie na gościnność, na potrzeby i oczekiwania klienta. Czy jednakże podążanie za nowoczesnością zawsze idzie w parze z zadowoleniem klienta?Działy marketingu prześcigają się w... więcej»
Marudny klient!
Niezależnie od wszystkich naszych najlepszych starań, czasami zdarza się nam gościć okazjonalnego zrzędę. I kurczę, musimy stawić czoła klientowi który ma pretensje o to, co zrobiliśmy, bądź też o to czego nie... więcej»
Nauki płynące z telewizyjnego programu Hotel’s Hell
Sieć telewizyjna Fox Network emitowała nowy reality show "Hell’s Hotel", śledzący sławnego kucharza Gordona Ramsaya, w trakcie jego odwiedzin w obiektach stojących na granicy bankructwa. Próbuje on... więcej»
Czego brakuje w twoim marketingu
W większości materiałów marketingowych brakuje co najmniej jednego z poniższych trzech elementów potrzebnych, aby potencjalni klienci zwrócili na nie uwagę. Upewnij się, aby włączyć we wszystkich swoich... więcej»
10 najbardziej imprezowych hoteli, które fani muzyki powinni odwiedzić!
2013 rok to czas rocka: Deep Purple będą świętować swoją 45. rocznicę, AC/DC 40-stą, a the Rolling Stones zbliżają się już do 50. rocznicy istnienia. Chcesz podążać śladami swoich idoli? Specjalnie dla fanów... więcej»
Pięć najgorszych błędów w obsłudze klienta
Bardziej niż jakikolwiek inny dział w przedsiębiorstwie, obsługa klienta jest przedmiotem wielkiej ilości konkurujących ze sobą priorytetów i presji. Kontrola kosztów i sprawianie, by klienci byli zadowoleni.... więcej»
Test 3 - Technik obsługi turystycznej
1. Regiony turystyczne w obrębie polskiego wybrzeża to:A. Żuławy Wiślane, Kujawy i Podlasie.B. Karpaty, Pojezierze Mazurskie.C. Pobrzeże Szczecińskie, Koszalińskie, Gdańskie.D. Kujawy, Pobrzeże Bałtyckie.2. Formą... więcej»
Trening restauracyjny
Trening restauracyjny to coś, co się praktykuje w każdej restauracji, ale nie każda restauracja potrafi go w pełni wyzyskać jako narzędzie do powiększania zysku.Pomyśl o treningu restauracyjnym jak o czymś więcej,... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji