Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Skuteczne techniki na zwiększenie napiwków w restauracji - cz. 2

8. Zwracaj się do klienta po nazwisku*Zwracanie się do klienta po nazwisku mówi im, że są dla nas ważni. Większość ludzi twierdzi, że takie uznanie jest schlebiające i przyjemne. Stąd powinieneś otrzymywać większe... więcej»

Podstawy Revenue Management: Trzy pojęcia, które muszą być przyswojone przez każdego pracownika hotelu

Trzy najważniejsze, tuż po lokalizacji oczywiście, dźwignie hotelowych zysków, to cena, cena i jeszcze raz cena. Załóżmy, że macie szansę na dokonanie 10 procentowego zwiększenia obłożenia, zwiększenia ceny, obniżki... więcej»

Obsługa gości: Tradycja zaginęła

Wielu z nas przypomina sobie czasy, gdy Obsługa Gości w Hotelu, panowała niepodzielnie, szczególnie w tych większych, metropolitalnych obiektach. Mieliśmy „kontakt” z gośćmi, dosłownie od momentu ich... więcej»

Czy wiesz o czym mówią pracownicy twojego zespołu hotelowego potencjalnym klientom w rozmowach telefonicznych?

W zapracowanym świecie, w którym przyszło dzisiaj działać hotelowym menedżerom marketingowym i revenue managerom, istnieje wiele kanałów dystrybucyjnych wymagających naszej uwagi. Trzeba stałego wysiłku, aby... więcej»

Ewolucja w housekeepingu oznacza poprawę jego efektywności

Kiedy gość z pokoju 357 życzy sobie dodatkowych ręczników, nie chce na nie długo czekać. W przeszłości, gość zadzwoniłby do recepcji, która z kolei skontaktowałaby się z biurem housekeepingu, które odszukałoby w... więcej»

Test dla hotelarzy 7 - Technik hotelarstwa

1. Dostawę posiłków m.in. dla uczestników konferencji lub podróżnych w samolocie określa się terminem:A. cabotageB. cateringC. room serviceD. charter.2. Room service to:A. kompleksowa obsługa gościa... więcej»

Co powinieneś zrobić, żeby zostać liderem marketingowym w branży hotelarskiej

Posiadanie lub zarządzanie dobrej klasy hotelem wiąże się tylko z kosztem wejścia do biznesu hotelarskiego. Aby jednak rozbudować hotelową turystykę biznesową i pozyskać większą liczbę turystów tego typu, trzeba... więcej»

Zarządzanie dochodem a strategia pakietowania

Bieżące badanie zostało przeprowadzone w celu lepszego zrozumienia sposobu, jak hotele wykorzystują strategię zarządzania dochodem z pakietowania wartości dodanej. Poniżej przedstawiono streszczenie... więcej»

Utrzymywanie lojalności gościa: Powrót do podstaw

Kiedy goście opuszczą twój hotel, nie będą pamiętać, łóżek, śniadań lub budynku, będą pamiętać jak się tam czuli. Kreowanie kultury "sprawiania, by goście czuli się dobrze" ściągnie ich z powrotem do hotelu,... więcej»

Doświadczenie w zarządzaniu ośrodkami dla osób niepełnosprawnych zapewnia hotelarzom przewagę

We wczesnych latach osiemdziesiątych zorientowałem się, że moje placówki dla osób niepełnosprawnych zdobędą olbrzymią konkurencyjną przewagę, jeżeli będę je prowadził, tak jak się prowadzi luksusowe hotele w... więcej»

Kluczowe elementy zabezpieczające dochody z baru

Są chwile, kiedy zastanawiamy się, jak ważne jest to, aby stale żądać przestrzegania zasad, jakie zostały wprowadzone do naszych barów. Przykładowo, jak bardzo negatywny wpływ na funkcjonowanie baru może mieć niedbały... więcej»

Hotelowi konsjerże: Wykorzystywanie mobilnych aplikacji

Sposób, w jaki turyści pozyskują informacje i dostęp do usług zmienił się diametralnie od czasu wprowadzenia sieci mobilnej. Żyjemy w czasach, kiedy często większym komfortem jest zasięgnięcie porady poprzez komputer,... więcej»

Doskonałość Obsługi: Nauka płynąca z pięciogwiazdkowych / pięciodiamentowych restauracji

Kilkanaście lat temu, słyszałem jak francuski producent wina powiedział: "Bycie dobrym, nie jest wystarczająco dobre. Tak właściwie, to przez cały czas, trzeba być perfekcjonistą." Odnosił się w ten sposób... więcej»

W jaki sposób hotele sterują wymiernym wzrostem przychodów przy pomocy społecznościowych narzędzi analitycznych

Jednym z najbardziej rewolucyjnych trendów mających obecnie miejsce w technologii hotelowej jest wykorzystywanie danych mediów społecznościowych i analityki opinii klientów w optymalizacji dystrybucji i maksymalizacji... więcej»

Szkol swój personel w perfekcyjnym wykonywaniu „podstaw”

W swojej istocie przemysł hotelarski jest tak prostym biznesem. Wszystko czego oczekuje się od personelu, to stosowanie kilku fundamentalnych zasad obsługi gości podczas wzajemnej z nimi interakcji, prowadzące... więcej»

Gastronomia: Wykorzystywanie swojego menu

Specjaliści branży gastronomicznej znani są ze swojej kreatywności i innowacyjności, co przekłada się na włączanie najnowszych trendów żywieniowych do restauracyjnego menu. Branżowe trendy zmieniają się podobnie, jak... więcej»

Zorganizuj kelnerów dla super obsługi

Kiedy pochylisz się nad podstawami jakiejkolwiek próby zaprojektowania placówki gastronomicznej – w każdym projekcie istnieje ten sam cel: zaprojektowanie wydajnego i efektywnego systemu umożliwiającego... więcej»

Marketing Spa: Budowanie biznesu poprzez synchronizację marek

W budowaniu spa, bez końca trwają wysiłki w zakresie strategii, rozwoju, konstrukcji, umeblowania, wystroju, personelu i tworzenia menu zabiegowego. Wszystkie te wysiłki łącznie powinny skutecznie wyartykułować... więcej»

Mając do wyboru wszystkie te opcje w Internecie, dlaczego goście wybierają concierge’a?

Zawód concierge zmieniał się wraz z upływem lat, ale nigdy w takim tempie, jak w tym nowym stuleciu. Przed pojawieniem się Internetu i innych zdumiewających narzędzi technologicznych, hotelowi goście nawykli do... więcej»

Dlaczego warto organizować spotkania gości z menedżerami hotelu?

Niektóre marki wymagają ich. Niektóre hotele mają je tak „po prostu”. Co spotkania z menedżerami hotelu powinny zrobić dla ciebie poza uszczęśliwieniem gości? Czy ostatnio zacząłeś organizować... więcej»

Znajomość produktu jest kluczem do poprawy sprzedaży grupowej

Wiedza jest kluczem w prowadzeniu sprzedaży, niezależnie czy dotyczy pojedynczego pokoju czy dla całej grupy. Oczywiście, że kompletna wiedza o swoim hotelu jest ważna, ale potrzebujemy również zrozumienia, w... więcej»

Motywacja i satysfakcja: Elementy znakomitej kuchni

Obecnie, środowisko gastronomiczne ulega bardzo szybkim zmianom i niektóre z dawniejszych zasad trochę się dezaktualizuje. Pracownicy kuchni i szefostwa wielu najlepszych korporacji branży hotelarskiej doszli do tej... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji