Piątek 21 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Wysłuchuj skarżących się klientów, dowiedz się jakie są przyczyny ich skarg i przekonaj się w jaki sposób skargi wpływają na twój biznes

Jeśli jesteś menedżerem, pracownikiem pierwszej linii lub zaplecza w branży hotelarskiej lub w każdym innym biznesie zajmującym się obsługą klientów, to nie ustrzeżesz się przed skargami ze strony klientów.Wszyscy... więcej»

Zarządzanie przez dokonywanie obchodów

Pewnego razu brałem udział w spotkaniu kadry kierowniczej wszystkich pracowników Marriotta, kiedy ogłoszono, że głos zabierze Bill Marriott Sr.Rozpoczął swoje przemówienie od energicznego wyartykułowania kluczowej... więcej»

Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu

Osiem kluczowych zasad w generowaniu dochodu z Internetu Zawsze chciałem napisać nagłówek w rodzaju „10 Lekcji Gwarantujących Poprawę...” Widzi się takie tytuły przez cały czas i przyciągają... więcej»

Czy możesz zaufać swojemu concierge?

Jeżeli twój hotelowy concierge poleca restaurację, czy możesz zaufać jego radzie? A może concierge obstaje przy tym, aby osiągnąć coś, polecając jedno miejsce zamiast drugiego? Przesłano te pytania do... więcej»

Obsługa – niech klienci ją odczują!

Możesz nie bardzo wiedzieć w jaki sposób zdefiniować pojęcie obsługi, ale wiesz gdzie ją możesz znaleźć, wiedzą też o tym nasi klienci. Niezliczone seminaria, książki i artykuły napisano na temat obsługi. Konikiem... więcej»

Nie stój tylko na jednej nodze, rusz ten konar

Yeaoh Siew Hoon przytacza opowieść o pewnym „emerytowanym” słoniu cyrkowym, przenosząc ją na grunt przemysłu hotelarskiego i udziela kilku krótkich, ale treściwych lekcji dla hotelarzy.Ktoś mi kiedyś... więcej»

Bankiety a la Carte

Bankiety nie są wyjątkiem w prawidłach ewolucji. Hotele, które kładą nacisk na kreatywność i jakość prezentacji składników na talerzu zdobędą lwią część biznesu bankietowego na swoim rynku. Przemysł zmierza w kierunku... więcej»

Hotelowe spa: Argumenty za i przeciw zlecaniu podwykonawstwa w działalności spa

Zlecić outsourcing, czy zarządzać działalnością hotelowego spa w swoim obiekcie jest pytaniem, na które stara się odpowiedzieć większość hotelarzy. Doświadczeni hotelarze wiedzą, że w celu zapewnienia... więcej»

Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część I

Oczywistym jest, że środki finansowe są tym, na czym będą oparte następujące po sobie raporty. Niezależnie od tego, jaką kwotę pieniędzy dyrektor hotelu zainwestuje w formalne szkolenie i edukację swojego personelu... więcej»

Osiem kroków do sukcesu w sprzedaży hotelowych rezerwacji

Chociaż posiadanie efektywnego programu szkoleniowego w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji jest jednym z kluczowych składników planu działań rozwoju sprzedaży, to także inne niezbędne komponenty zagwarantują... więcej»

Dodatki do room service, które przynoszą pieniądze - Cz. 1/2

Idea domu jako twierdzy była już wielokrotnie dyskutowana. Wiele osób w Ameryce prowadzi styl życia skoncentrowany na życiu domowym. Poczynając od pracy w domu, poprzez naukę w domu, po urządzanie w domu ośrodków... więcej»

„Kamerdynerze, gdzie jesteś?”

Mentalność, postawa, zrozumienie: oto credo International Institute of Modern Butlers (Międzynarodowego Instytutu Nowoczesnych Kamerdynerów), założonego przez Stevena Ferry'ego. Zorganizował on sieć 200... więcej»

Korzystna sprzedaż hotelu: Pięć sposobów optymalizacji oferty internetowej

Każdego roku wielu właścicieli hoteli decyduje się sprzedać swoją firmę z różnych powodów, zarówno osobistych, jak i finansowych. Bez względu na przyczynę, korzystna sprzedaż wymaga od właściciela kreatywnego i... więcej»

Mentalność gościnności

Miesiąc temu, jadłam obiad z dwoma współpracownikami w jednym z sieciowych restauracji. Nasz kelner podszedł do stolika, uśmiechnął się oraz przedstawił siebie i młodego człowieka, który był razem z nim - nowo... więcej»

Implikacje „Efektu Spa” wobec ośrodków hotelowych

Wymyśliłam termin "Efekt Spa" (TM), aby odnieść się do podstawowego czynnika rozwoju nie tylko w ośrodkach spa, ale na szerszym rynku usług zindywidualizowanej troski o klienta. Czynnikiem tym jest... więcej»

Atrakcje hotelowego pokoju. Od schadzek po terror, hotele potrafią zapełnić każdą próżnię naszej wyobraźni

„Hotel Dolphin zaprasza do skorzystania ze swoich oszałamiających pokoi. Z wyjątkiem jednego.” Jest to reklama horroru „Pokój 1408”, którego premiera niedawno się odbyła.Podobnie jak... więcej»

Wycena i branding hotelu

Połączenie środków materialnych i niematerialnych jest wykorzystywane do kreowania i rozwoju marki. W przypadku branży hotelarskiej kreacja marki wymaga integracji znaku towarowego z ukierunkowanymi strategiami... więcej»

Public relations a reklama

Jeżeli zdjęcie jest warte tysiąca słów, artykuł jest wart tysiąca reklam.„Za reklamy płacisz, o public relations modlisz się”. Chociaż to porzekadło jest stare, jest w obecnych czasach szczególnie... więcej»

Poza „niezwykłe” i „legendarne” szkolenie z obsługi klienta

Nadszedł już czas na nowe podejście do tematu gościnności i szkolenia w zakresie obsługi klienta w przemyśle hotelarskim. To prawda, że przemysł ten wykazywał innowacyjność w innych obszarach swojej działalności w... więcej»

Na pierwszej linii obsługi czyli pięć błędów, jakie popełniają kelnerzy nie wiedząc o tym

Wszyscy doświadczyliśmy obu końców spektrum obsługi. W każdym razie wszyscy byliśmy świadkami, kiedy nieszczęśliwe przeżycia pojawiały się przy stole lub zaczynały się przy drzwiach wejściowych lub też powstały z... więcej»

Poskramianie bestii... Co powinni wiedzieć menedżerowie hoteli, aby zredukować rotację kadr

Dale Carnegie powiedział kiedyś ‘Kiedy masz do czynienia z ludźmi pamiętaj, że nie są to logiczne stworzenia, lecz stworzenia emocjonalne’. Jak często miałeś problem ze współpracownikiem i starałeś się... więcej»

Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców

Pomimo ciągłego obecnie wzrostu zainteresowania usprawnianiem procesów zarządzania dochodami w większości hoteli, stosunkowo często, praca w dziale recepcji jest ciągle postrzegana, przede wszystkim, jako stanowisko... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 (20) 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji