Wtorek 16 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Gromadzenie funduszy z napiwków: Budowanie zespołu

Wielu spośród moich klientów reprezentuje politykę gromadzenia funduszów z napiwków. Czy ta polityka nagradza mierną jakość pracy na równi z ponadprzeciętnymi wynikami? Może. Jeżeli jesteś członkiem... więcej»

Brak wskazówek i keczupu! – To personel robi różnicę

Jako szkoleniowiec branży hotelarskiej moje życie w trakcie podróży służbowych jest prawdopodobnie bardziej wygodne i komfortowe niż wielu zaprzyjaźnionych ze mną osób, ponieważ hotele, które mają zwyczaj inwestowania... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 1/2

Ośrodki spa przebyły z pewnością długą drogę w ciągu ostatnich 15 lat. W tym okresie, rozwój segmentu hotelowego spa dokonywał się w sposób gwałtowny i w większej części utrzymał to tempo do dzisiaj. Ten silny rozwój... więcej»

Dziecko – ważny gość hotelu

Przez wiele dziesiątków lat utarło się, że to ojciec wyjeżdżał służbowo w interesach, a matka pozostawała w domu z dziećmi. Niewiarygodne, jak czasy zmieniły się! Coraz więcej rodziców zabiera ze sobą swoje dzieci... więcej»

Pranie odzieży służbowej przez pracownika hotelu

Hotel, w której pracuje zapewnia mi odzież i obuwie robocze. Niestety zabrudzoną odzież muszę prać w domu. Czy  pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom pranie tejże odzieży?Tak, w myśl przepisów BHP... więcej»

Wskazówki dotyczące menu i budowania zysku: Sprzedawanie deserów

1. Poświęć tyle samo czasu na opracowanie i ulepszanie menu deserowego, ile poświęciłeś na przygotowanie menu dań głównych i innych pozycji tam umieszczonych. Ostateczne wrażenie związane z doznaniem odbieranym w... więcej»

Odpowiadanie w sieci. Od skarg cenowych po ataki personalne: Jak odpowiadać na prowokujące opinie gości

Opinie gości stały się rutyną dla wielu hotelarzy, ale od czasu do czasu trafia się jeszcze prawdziwa złośliwość, która pozbawia oddechu i sprawia, że pięści same się zaciskają. Jak w takich przypadkach reagować? Czy... więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa

   1. Głównym celem tej turystyki jest zwiększenie efektywności pracy, jest ona również nagrodą za osiągnięte wyniki i realizację zadań. Chodzi o turystykę:A. biznesową.B. motywacyjną.C. kulturalną.D.... więcej»

Wyznania hotelowego concierge

Oni wiedzą, że jadasz cheeseburgery na śniadanie. Wiedzą, że właśnie zapomniałeś zabrać z szuflady w sypialni 30.000 $. Wiedzą również, że lubisz zabawić się w ‘towarzystwie’, kiedy podróżujesz (nie,... więcej»

Ująłeś mnie już przy powitaniu

W miarę jak tysiące gości przemieszcza się w hotelowych lobby, dobrze wyszkolony personel hotelu potrafi dokonać rozróżnienia pomiędzy niespełnionym doznaniem gościa, a doświadczeniem pozostawiającym pozytywny na... więcej»

Pięć przyczyn, dlaczego turyści opuszczają wasze strony internetowe bez dokonania rezerwacji (i jak temu przeciwdziałać)

Chociaż wyniki rynku turystycznego w USA obniżyły się najmocniej i najszybciej w czasie recesji, to sektor ten również szybciej niż jakikolwiek inny, wrócił do poprzedniego stanu. Po kolejnych latach silnego... więcej»

Dlaczego sprawdza się technika tajemniczego klienta

Stosować technikę tajemniczego klienta czy jej nie stosować, oto jest pytanie. W czym problem? Jeżeli chcesz uzyskać bezstronną opinię na temat wykonywania pracy przez twój personel, technika tajemniczego klienta... więcej»

Spa – Jak pozostawać w zgodzie z aktualnymi trendami i zarabiać pieniądze

Jednym z najbardziej popularnych marketingowych terminów w przemyśle hotelarskim jest trzyliterowe słowo 'spa'. Inne przemysły adoptowały od tego czasu to określenie jako narzędzie marketingowe, np. auto... więcej»

Jak opodatkować usługi organizacji konferencji świadczone w hotelu

Nasz hotel świadczy usługi organizacji konferencji, na którą składa się: usługa hotelowa, usługa gastronomiczna oraz usługa wynajmu sali. W jaki sposób należy opodatkować świadczone usługi?Wskazane usługi hotelowe,... więcej»

Leksykon podatkowy hotelarza PIT, CIT i VAT

Leksykon podatkowy hotelarza jest efektem współpracy doradcy podatkowego oraz organizatora eventów współpracującego z hotelami. Dzięki temu książka porusza praktyczne problemy, które nurtują hotelarzy każdego... więcej»

Jak przygotować personel sprzedaży do przemierzania miasta w poszukiwaniu klientów

Twarda rzeczywistość obecnych czasów powoduje, że telefon już nie dzwoni na biurku, w związku z czym pracownicy sprzedaży muszą osobiście pofatygować się i „ruszyć w miasto” w poszukiwaniu klientów.... więcej»

Myślenie niekonwencjonalne w hotelarstwie

Pracując od szeregu lat dla firm hotelarskich nasz zespół nauczył się, aby zawsze oczekiwać nieoczekiwanego. Biorąc pod uwagę pomysły, opinie, własne zdania i przypadkowe sugestie w zakresie tego, jaki program lub... więcej»

Dlaczego szacunek jest kluczem w obsłudze klienta

Przez kilka ostatnich dziesięcioleci obsługa klienta obracała się wokół ewolucji różnych mierników, z których wszystkie koncentrowały się na mierzeniu poziomu zadowolenia klienta. Praktyka miernikowa rozpoczęła się od... więcej»

Umiejętności techniczne a doskonałość obsługi

Oskarżano mnie o skłonności pedantyczne w zakresie „właściwej” obsługi czy umiejętności technicznych, jak je lubię określać. Wyobrażam sobie, że w idealnym świecie, właściciele i szefowie restauracji... więcej»

Kuchnia dalekich Chin w samym centrum Krakowa

Dalekie Chiny jeszcze nigdy nie były tak blisko Krakowa... przynajmniej pod względem kulinarnym. To dlatego, że ze względu na obchodzony 10 lutego Chiński Nowy Rok krakowski hotel Radisson Blu właśnie miesiąc luty... więcej»

Odpowiednio liczny personel gwarancją sukcesu

Ostatnio po zakończeniu popołudniowego wystąpienia w odległym górskim ośrodku narciarsko/golfowym, zdecydowałem się pojechać bezpośrednio do pobliskiego miasta i lotniska, na które przyleciałem wcześniej w tym... więcej»

Poprawianie i chwalenie – Podstawa uczenia się – Detonator szkolenia w sprzedaży

Wiele osób, włączając niektórych szkolących, uważa że szkolenie następuje w sali klasowej. Nie wierzcie w to. Ta ważna część, która ma miejsce w klasie, jest wprowadzeniem nowych idei, kreujących... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 (21) 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji