Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Czy cygara i wino idą z sobą w parze? Przekonajmy się

Zobaczmy, jak z mojego osobistego punktu widzenia, wino i inne napoje reagują na różne gatunki cygar.Cygara - od czego by tu zacząć, kiedy tak wiele jest do powiedzenia na ich temat? W trakcie nauki, dzięki której... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 1 z 3

Starałem się uzyskać odpowiedzi od hotelarskich specjalistów aby zorientować się w tym, co ich zdaniem było najważniejszymi 10 przyczynami, dla których hotele były mało efektywne i postanowiłem podzielić się swoim... więcej»

Cechy wspaniałego konsjerża

Co odróżnia dobrych od wspaniałych konsjerży hotelowych? W ciągu ostatnich 30 lat byłam zafascynowana ich artyzmem. Co ich wyróżnia i dlaczego tak wiele innych branż próbuje ich naśladować?Pamiętam pierwszy artykuł,... więcej»

Zwiększanie operacyjnej efektywności poprzez design z wartością dodaną

To fakt, że zwiększanie wartości produktów i usług sprawia, iż firmy są bardziej skuteczne. Im większą wartość te przedsiębiorstwa dodają do swoich głównych produktów i usług, tym lepiej funkcjonują. Ale kiedy... więcej»

Test dla hotelarzy 5 – Technik hotelarstwa

1. Turystyka krajowa obejmuje: a) podróże mieszkańców po własnym krajub) wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granicec) przyjazdy do kraju osób stale mieszkających poza nimd) podróże mieszkańców danego kraju do... więcej»

Współpraca sommeliera z szefem kuchni zapewni sukces twojej restauracji

Jak często przebywaliście w restauracji, w której chociaż atmosfera była znakomita, to ogólne wrażenia były ledwie dostateczne? Jak często z kolei zastanawialiście się nad tym, jak trudno odszukać jest restaurację,... więcej»

Doskonałość obsługi: Zdobądź zaufanie klientów i korzystaj z niego

W każdej osobistej relacji, jej kluczowym elementem jest budowanie zaufania. Bez zaufania nie ma żadnej możliwości pogłębienia relacji lub jej rozwoju ponad powierzchowne ramy. To samo dotyczy związków z klientami.... więcej»

Ekologiczny luksus: Delikatna sztuka rozpieszczania gości i eliminacja emisji dwutlenku węgla

Tak długo, jak długo istnieją wspaniałe hotele i kurorty, goście obiektów hotelarskich poszukiwali luksusowych doświadczeń, a mianowicie rzadkiego przywileju bycia rozpieszczanym w relaksującym otoczeniu czystej... więcej»

Test 2 - Technik obsługi turystycznej

1. Które z wymienionych zadań przypiszesz Polskiej Organizacji Turystycznej?A. kształtowanie polityki państwa w zakresie turystykiB. przygotowywanie rozwiązań prawnych, ochrona praw konsumentaC. inicjowanie i... więcej»

Tworzenie programu dla gastronomii: Powróćmy do podstaw

Jeśli chodzi o hotelowe programy gastronomiczne, istnieje bardzo wiele badań na temat tego, co przyczynia się do sukcesu jednego i niepowodzenia innego z tych programów. Chociaż koniecznością jest trzymanie ręki na... więcej»

Odpowiedzialność korporacyjna: Definiowanie społecznej roli hoteli

Branża hotelarska jest branżą działającą już od starożytności. Przez tysiące lat ludzie podróżowali w celach handlowych, edukacyjnych i rekreacyjnych, a hotele i zajazdy, w tej czy innej formie otwierały swoje... więcej»

Biznes miłości

Martin Luther King, Jr, powiedział kiedyś: Każdy człowiek może być wielki, ponieważ każdy może służyć innym. Nie musisz mieć stopnia naukowego by to robić. Nie musisz umieć pięknie mówić, aby komuś pomagać. Nie musisz... więcej»

Niektóre obowiązki dyrektora naczelnego hotelu

Oprócz pełnienia, określonych w niniejszym opisie, obowiązków, dyrektor naczelny hotelu powinien wykonywać zadania wykraczające poza zwykłe procedury, a które wynikają z nie dających się przewidzieć okoliczności, w... więcej»

Zapytanie o ubicie interesu

Jeżeli nie dowiadujesz się u potencjalnych klientów o możliwościach zrobienia biznesu i nie proponujesz wprost dokonania sprzedaży to nie powinieneś być zaskoczony, że go nie pozyskujesz. Jak wynika z mojego... więcej»

Personalizacja staje się rzeczywistością w przemyśle hotelowym

Przemysł hotelowy podlega szybkim zmianom. Zmieniają się klienci, zmienia się technologia, zmieniają się rynki. Na czym należy więc skupić swoją uwagę? Każdego roku Market Metrix dokonuje oceny najlepszych praktyk... więcej»

Dobór produktów dla hotelowego bufetu: Pięć punktów do rozważenia

Bufet jest pożądanym udogodnieniem spełniającym potrzeby twoich gości, kiedy mają ochotę na lekką przekąskę, szybki posiłek lub potrzebują skutecznego środka od bólu głowy. Ta popularna hotelowa usługa sprzedaży... więcej»

Regulamin hotelu a czas trwania doby hotelowej?

Będąc stałym obserwatorem funkcjonowania polskich hoteli zauważyłam fakt umiejętnego skracania doby hotelowej. Coraz częściej w regulaminie hotelu widnieje zapis: Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 a kończy... więcej»

Porady inspirujące poprawę wskaźnika RevPOR... i zysków

Jak już wcześniej pisałem, RevPOR (przychód na zajęty pokój) jest lepszym wskaźnikiem niż RevPAR (przychód na sprzedany pokój) lub ADR (średnia dzienna stawka) w przypadku hoteli typu butikowego. Myślenie w... więcej»

Szkolenie i utrzymywanie personelu obsługi

Mamy świadomość tego, że wiedzę o specjalistycznej sztuce kulinarnej i gatunkach win nie łatwo jest zdobyć, ponieważ potrzebne są w tym celu duże nakłady czasu, pracy i pieniędzy. Jakże często jesteśmy świadkami tego,... więcej»

Wyjątkowe hotelowe usługi konsjerskie

Kiedy podróżujemy, staramy się przeżyć wyjątkowe doświadczenia, które pozostaną z nami na długo po tym, jak wrócimy do domu.Tak, jak charakterystyczne latarnie morskie w swoich lokalizacjach, hotele przykładają dużo... więcej»

Hotele osiągające efekty w zarządzaniu reputacją, działają zespołowo

Niezależnie od tego czy pracujesz dla niezależnego hotelu, czy dużej grupy hotelowej, opinie gości nadchodzą prawdopodobne bardzo szybko i są naładowane emocjami. Znajdują się one na stronach zawierających komentarze... więcej»

Sukces poprzez zrównoważony rozwój

Nie trzeba być od dawna w branży hotelarskiej, aby wiedzieć, że firmowa restauracja może być zarówno finansowym dobrodziejstwem, jak i bilansowym koszmarem. Mimo, że niektórzy operatorzy postrzegają działalność... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji