Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Błędy w obsłudze klienta, które mogą cię drogo kosztować

Istnieją pewne zachowania, postawy i działania, które naprawdę klientów denerwują. Postrzegane przez nich lekceważenie ze strony przedstawiciela obsługi klienta może mieć czasami znaczące konsekwencje dla twojej... więcej»

Dziesięć zasad emocjonalnej więzi z klientami lokali gastronomicznych

Jakakolwiek czynność gastronomiczna skupia się na trzech kluczowych elementach - wyniku finansowym, zadowoleniu gości i zaangażowaniu pracowników. Zauważ, że nie powiedziałem "zadowoleniu pracowników".... więcej»

Lekcje, jakich przemysłowi hotelowemu udzielił Bill Marriott

W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, napisałem komentarz pod tytułem "Posmakuj zupę", który pod wieloma względami starał się uchwycić geniusz Billa Marriotta. Prawie 80-letni dyrektor naczelny... więcej»

W jaki sposób hotele mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania lojalności

Kwestia spowodowania wzrostu przychodów istnieje od momentu, kiedy pierwsze hotele zaczęły eksperymentować z technologiami społecznościowymi, a potrzeba mierzenia ich wpływu na ten wzrost zaczęła rosnąć wraz z... więcej»

Hotele i Hollywood: Nauka wynikająca z planów zdjęciowych w hotelu

Od "Pół żartem, pół serio" do "Gdzieś w czasie", w filmach tych hotele odegrały swoją rolę, przyczyniając się do utrwalenia magii filmu w historii Hollywood. W tym roku gwiazdy filmowe zagrały w... więcej»

Profesjonalizm w hotelarstwie

Bycie profesjonalistą oznacza posiadanie pełnego zaufania do możliwości dostarczania znakomitego produktu lub usługi. Profesjonalizm rozpoczyna się od wyglądu, na który składa się czystość, higiena osobista,... więcej»

Bądz aktywny: Poznaj swój produkt

Jednym z powszechnych tematów w większości szkoleniowych programów branży hotelowej jest nacisk na pracowników pierwszej linii na aktywne przewidywanie potrzeb gości i na samodzielne poruszanie istotnych szczegółów w... więcej»

Pierwsze wrażenie – kontynuacja

Zupełnie niedawno napisałem artykuł na temat znaczenia pierwszego wrażenia, natomiast w tym przypadku nacisk położyłem na ciche i nieme pierwsze wrażenie, jakie wywiera twój budynek hotelowy przyczyniający się do... więcej»

Czystość – Czy jest coś ważniejszego?

Czystość, bezpośrednio lub pośrednio, pojawia się codziennie w naszym biznesie i to nie dziwi. Czy jest coś ważniejszego dla naszych gości od czystości?W moim ostatnim poście; "Podstawy Hoteli. . . Od początku... więcej»

Dziesięć porad w zakresie utrzymania lojalnych gości

Szacuje się, że koszty pozyskania nowych klientów są od 5 do 8 razy większe od utrzymania klientów korzystających już z usług konkretnej firmy. Jeśli wziąć pod uwagę koszty reklamy, marketingu, sprzedaży, osobowe,... więcej»

Klucz do tworzenia efektywnego barowego menu

Ustalono już dokładnie, że projekt i układ menu może wpływać na wybory dokonywane przez klientów, a przy odrobinie planowania, właściwe menu może zwiększyć obroty lokalu bez konieczności zmiany kosztów artykułów... więcej»

Hotelowy manager zawsze coś sprawdza

Ghaim Al Marrim jest dyrektorem ds. emiratyzacji (rządowego programu zatrudniania obywateli Zjednoczonych Emiratów Arabskich na istotnych stanowiskach w sektorze państwowym i prywatnym) w firmie Jebel Ali... więcej»

Zdolność umiejętnego słuchania

Byłem prezesem firmy zarządzającej hotelami i instytucjami opieki zdrowotnej przez ostatnie 15 lat, z 27-letniego okresu mojej kariery zawodowej w tej samej organizacji. Jedną z najważniejszych lekcji, którą... więcej»

Materiał szkoleniowy dla Inspektora pięter: Jak sprawdzać pokój (VIDEO)

Tym razem materiał szkoleniowy dotyczy stanowiska Inspektor Pięter (Floor Supervisor) i związany jest z tematem: Jak sprawdzać pokój po uprzątnięciu go przez pokojową. Materiał podzielony na 5 części (każda związana... więcej»

Hotelowe porady do aplikacji Google Places

Czy twój obiekt w pełni wykorzystuje Google Places? Jeśli tak, to jak twoja firma plasuje się na stronie rankingowej wśród lokalnych konkurentów? Strony adresowe są ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza kiedy weźmie... więcej»

Jak osiągnąć znakomitą obsługę klienta

Obsługa świadczona wobec gości jest często najbardziej pamiętną częścią ich pobytu. Niewiele osób powróci do hotelu z własnej woli, kiedy spotka się w nim z niską jakością obsługi, jak również nie zarekomenduje... więcej»

Panie Doktorze, czy mógłby Pan przepisać mi trochę obsługi

Opieka zdrowotna jest w dzisiejszych czasach obiektem powszechnego zainteresowania. Politycy, liderzy biznesu i zwykli ludzie, starają się znaleźć najlepsze rozwiązania zapewniające opiekę dla wszystkich... więcej»

10 najbardziej irytujących hotelowych sytuacji

Pomimo wrażenia, jakie mógłby wywrzeć Fawlty Towers (Hotel Zacisze), prowadzenie hotelu nie powinno w zasadzie być aż tak trudne. Jednakże wydaje się, iż wiele przedsiębiorstw hotelowych ma problemy ze zrozumieniem... więcej»

Nadszedł czas na działanie w starym stylu dla technologicznie zorientowanych pracowników hotelowej sprzedaży

Chociaż większość  czasu w mojej karierze zawodowej poświęcam na szkolenia w zakresie sprzedaży, przeprowadzane dla personelu w przemyśle hotelowym ilustrujące organizację spotkań biznesowych i konwencji z... więcej»

O hotelowym housekeepingu

Przy wyborze najlepszego hotelu na wakacje, większość ludzi dokonuje oceny wielkości pokoi, udogodnień, lokalizacji i opinii o nim. Ważnym czynnikiem, który jest zazwyczaj pomijany, a zauważalny dopiero wtedy, kiedy... więcej»

Pięć rzeczy, które hotelarze powinni wiedzieć o mediach społecznościowych

1. Media społecznościowe to nie tylko FacebookKiedy rozmawiam z hotelarzami o mediach społecznościowych to najbardziej powszechną reakcją jest – „Tak, znam Facebooka”. A przecież zjawisko mediów... więcej»

Czy twój klient czuje się, jak gość, czy jak utrapienie?

Wiele firm stosuje takie pojęcia, jak "gość" i "partner", dla uzmysłowienia sobie intymności, jaką mają ze swoimi klientami, ale rzeczywistość jest taka, że większość pracowników, kiedy ma taką... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 (28) 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji