Piątek 21 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Hotele też mogą być odpowiedzialne społecznie

„Najważniejszą sprawą jest sprzedaż.” „Staraj się sprzedać, zanim kupisz.” „Rozpatruj oddzielnie każdy element kosztów.” „Wydatki ograniczaj do minimum.” „Proponuj... więcej»

Wakacje z przedszkolakiem. Przyjemność czy wyzwanie?

Wakacje z dzieckiem w wieku przedszkolnym wymagają odpowiedniego przygotowania. Jaki hotel wybrać? Co spakować? Jak zaplanować podróż? Za pomocą jakiego środka lokomocji dotrzeć na miejsce? Jak zorganizować maluchowi... więcej»

Pokój przy terminalu

Śpij głęboko, pracuj z głową, jedz dobrze, ćwicz i spraw sobie przyjemność, to słowa– klucze, motto sieci Hilton Garden Inn, światowego pioniera koncepcji lokalizowania hoteli w pobliżu lotnisk. Zdanie staje się... więcej»

Z przyjaciółmi, po pracy, w restauracji czy na wyjeździe? Jak i kiedy pija się piwo w Polsce

Sezon letni — a tym samym piwny — już w pełni. Ogródki kawiarniane, restauracje i miejskie plaże niemal co wieczór zapełniają się zrelaksowanym i uśmiechniętym tłumem ludzi w różnym wieku. Gołym okiem... więcej»

10 rzeczy, które pokochasz na farmach Roter Hahn

Południowy Tyrol to idealne miejsce zarówno dla miłośników aktywnego wypoczynku, jak również osób szukających spokoju i odprężenia. Całodzienne górskie wędrówki, ekscytujące wycieczki konne czy relaksujące wizyty w SPA,... więcej»

Jak samodzielnie stworzyć turystyczną aplikację mobilną?

Aplikacje mobilne i planery turystyczne zdefiniowały nową jakość w podejściu do prezentowania oferty miast i regionów oraz korzystania z niej przez turystów. Skutecznie zastępują tradycyjne mapy i przewodniki... więcej»

Rehabilitacja w hotelu? Wyjaśniamy pojęcia od „A” do „Z”!

Wraz z potrzebami klientów i zmieniającymi się trendami w turystyce prozdrowotnej, oferty hoteli i obiektów wypoczynkowych w całej Polsce również polegają modyfikacjom. Obecnie wielu turystów poszukuje miejsc... więcej»

Jak się nie rozstać po wspólnie spędzonych wakacjach?

Ty pragniesz się wyspać, a on trenuje do maratonu….czyli krótki poradnik - jak się nie rozstać po wspólnie spędzonych wakacjach.Przyszło lato, a Ty  zaplanowałaś perfekcyjny wyjazd ze swoim ukochanym.... więcej»

Udany urlop? Zatroszcz się o siebie latem

Wakacje to idealny moment na to, by „cofnąć” efekty jakie odciska na naszym ciele czas, a także by „odzyskać” młodość ducha i piękny, naturalny wygląd. Warto więc połączyć wypoczynek z rozwojem... więcej»

Przez żołądek do serca gościa, czyli kuchnia w hotelu

Wyjeżdżając na urlop, czy krótki weekendowy wypoczynek, poszukujemy miejsc, które zapewnią nam nie tylko relaks, ale i wyjątkowe przeżycia, także kulinarne. Chcemy odpocząć od przygotowywanych na szybko, nie zawsze... więcej»

Poznaj fakty. Oblicz zyski. Inwestuj!

Dla osób zamożnych dom w górach jest istotnym składnikiem portfela nieruchomości. Coraz częściej jednak decyzja o jego zakupie nie jest tylko zachcianką podnoszącą prestiż i stopę życiową, ale także dobrą lokatą... więcej»

Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu na Dzień Ojca

Nasz poczciwy stary tata. Męczyliśmy go. Czyściliśmymy jego konta bankowe. Baliśmy się go i zarazem podziwiali. Robiliśmy wszystko, aby osiwiał.Nasze mamy mogą otrzymać kredyt na ponadczasowe lekcje życia, ale uważamy... więcej»

Przyjemność smaku jest prawem, a nie przywilejem

Jeszcze kilka lat temu, hotelarze pogardliwie spoglądali na wygląd stron internetowych współpracujących obiektów noclegowych. Oni byli pewni, że oferta, która nie przedstawiała żadnych standardów lub gwarancji... więcej»

Uśmiech i kreatywność – tak, wykształcenie – niekoniecznie, czyli jak zdobyć pracę w branży hotelarskiej

Już niedługo wielu uczniów stanie przed wyborem kierunku szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły wyższej. Wybór ścieżki kariery jest tym trudniejszy, że oczekiwania rynku pracy zmieniają się jak w kalejdoskopie, a realia... więcej»

Jak dodać szczyptę tajemniczości do doznania twoich gości

Jeżeli potrzebujesz jakichś pomysłów, jak dodać trochę tajemniczości do doznań gości hotelowych, przeczytaj ten artykuł. Jeżeli jesteś fanem satysfakcji klientów (CS), to na miłość boską, nie czytaj tego! Mógłbyś... więcej»

Revenue Management dla dyrektora naczelnego

Dyrektorzy naczelni reprezentują różne poziomy pojmowania procesu zarządzania dochodem (revenue management). W tym roku wielkich szans i okazji to, czego nie wie i nie rozumie dyrektor naczelny może nagle... więcej»

Szkolenie kelnerów – To jest Showbusiness

W dzisiejszym, coraz bardziej konkurencyjnym przemyśle hotelarskim właściciele i kierownictwo hoteli ciągle poszukują odpowiedzi na ważne pytanie – W jaki sposób rekrutować, utrzymywać u siebie i motywować... więcej»

Robienie interesów wśród przyjaciół jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek

Łatwo jest zapomnieć, w szaleńczym tempie pracy branży hotelarskiej, o potrzebie stworzenia możliwości porozmawiania z innymi specjalistami z branży. Pokaż mi hotelarza, który odniósł sukces, a wkrótce okaże się, że... więcej»

Efektywność rezerwacji: Pomiary wydajności hotelowego centrum zgłoszeniowego

Czy wiesz, kto jest twoim najlepszym pracownikiem w zakresie konwersji rezerwacji? Centrum zgłoszeniowe charakteryzuje się bardzo dynamiczną działalnością, a przez to jest dość trudne w zarządzaniu. Reprezentuje ważny... więcej»

Jak można zmienić zdenerwowanego gościa w fana twojego hotelu?

Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji, kiedy gość podchodzi do biurka, zdenerwowany i krzyczący z oburzenia. Radzenie sobie z rozdrażnionymi gośćmi jest jednym z najbardziej nieprzyjemnych zadań dla każdego... więcej»

Hotelowe lekcje płynące z serialu Downtown Abbey

Dla tych, którzy nie znają przedmiotu niniejszych rozważań, wyjaśniam, iż Downton Abbey jest spektakularnym serialem obyczajowym umiejscowionym w tytułowej posiadłości arystokratycznej na obrzeżach Londynu, którego... więcej»

Pięć gwarantowanych sposobów utraty klientów

Sprzedaż jest biznesem budowania relacji, budowania zaufania i tworzenia bliskich kontaktów na zasadzie wzajemnego porozumienia. Niestety, wielu sprzedawców nieświadomie robi dokładnie odwrotnie.Nic nie odstrasza... więcej»

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji