Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Klucz do tworzenia efektywnego barowego menu
Ustalono już dokładnie, że projekt i układ menu może wpływać na wybory dokonywane przez klientów, a przy odrobinie planowania, właściwe menu może zwiększyć obroty lokalu bez konieczności zmiany kosztów artykułów... więcej»
Hotelowy manager zawsze coś sprawdza
Ghaim Al Marrim jest dyrektorem ds. emiratyzacji (rządowego programu zatrudniania obywateli Zjednoczonych Emiratów Arabskich na istotnych stanowiskach w sektorze państwowym i prywatnym) w firmie Jebel Ali... więcej»
Zdolność umiejętnego słuchania
Byłem prezesem firmy zarządzającej hotelami i instytucjami opieki zdrowotnej przez ostatnie 15 lat, z 27-letniego okresu mojej kariery zawodowej w tej samej organizacji. Jedną z najważniejszych lekcji, którą... więcej»
Materiał szkoleniowy dla Inspektora pięter: Jak sprawdzać pokój (VIDEO)
Tym razem materiał szkoleniowy dotyczy stanowiska Inspektor Pięter (Floor Supervisor) i związany jest z tematem: Jak sprawdzać pokój po uprzątnięciu go przez pokojową. Materiał podzielony na 5 części (każda związana... więcej»
Hotelowe porady do aplikacji Google Places
Czy twój obiekt w pełni wykorzystuje Google Places? Jeśli tak, to jak twoja firma plasuje się na stronie rankingowej wśród lokalnych konkurentów? Strony adresowe są ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza kiedy weźmie... więcej»
Jak osiągnąć znakomitą obsługę klienta
Obsługa świadczona wobec gości jest często najbardziej pamiętną częścią ich pobytu. Niewiele osób powróci do hotelu z własnej woli, kiedy spotka się w nim z niską jakością obsługi, jak również nie zarekomenduje... więcej»
Panie Doktorze, czy mógłby Pan przepisać mi trochę obsługi
Opieka zdrowotna jest w dzisiejszych czasach obiektem powszechnego zainteresowania. Politycy, liderzy biznesu i zwykli ludzie, starają się znaleźć najlepsze rozwiązania zapewniające opiekę dla wszystkich... więcej»
10 najbardziej irytujących hotelowych sytuacji
Pomimo wrażenia, jakie mógłby wywrzeć Fawlty Towers (Hotel Zacisze), prowadzenie hotelu nie powinno w zasadzie być aż tak trudne. Jednakże wydaje się, iż wiele przedsiębiorstw hotelowych ma problemy ze zrozumieniem... więcej»
Nadszedł czas na działanie w starym stylu dla technologicznie zorientowanych pracowników hotelowej sprzedaży
Chociaż większość czasu w mojej karierze zawodowej poświęcam na szkolenia w zakresie sprzedaży, przeprowadzane dla personelu w przemyśle hotelowym ilustrujące organizację spotkań biznesowych i konwencji z... więcej»
O hotelowym housekeepingu
Przy wyborze najlepszego hotelu na wakacje, większość ludzi dokonuje oceny wielkości pokoi, udogodnień, lokalizacji i opinii o nim. Ważnym czynnikiem, który jest zazwyczaj pomijany, a zauważalny dopiero wtedy, kiedy... więcej»
Pięć rzeczy, które hotelarze powinni wiedzieć o mediach społecznościowych
1. Media społecznościowe to nie tylko FacebookKiedy rozmawiam z hotelarzami o mediach społecznościowych to najbardziej powszechną reakcją jest – „Tak, znam Facebooka”. A przecież zjawisko mediów... więcej»
Czy twój klient czuje się, jak gość, czy jak utrapienie?
Wiele firm stosuje takie pojęcia, jak "gość" i "partner", dla uzmysłowienia sobie intymności, jaką mają ze swoimi klientami, ale rzeczywistość jest taka, że większość pracowników, kiedy ma taką... więcej»
Rezerwacja hotelu powinna oferować coś więcej niż wyszukana oferta internetowa
Każdy, kto zajmuje się zapytaniami do hotelu w sprawie rezerwacji może powiedzieć ci, że większość osób, które dzwonią po raz pierwszy, odwiedziła wcześniej twoją stronę internetową. Wielu z nich połączonych jest... więcej»
Restauracja od kuchni – zarządzanie z głową
Żeby restauracja była często odwiedzana i lubiana, nie wystarczy już tylko dobre menu i ciekawy wystrój lokalu. Dziś to świetny personel i zrównoważona gospodarka odpadami ma istotne znaczenie w zarządzaniu lokalem i... więcej»
Meldowanie po północy: Jak unikać przekwaterowania z hotelu
Jeśli często podróżujesz, scenariusz ten może być ci dobrze znany. Jest późno. Docierasz ostatecznie do hotelowej recepcji, wykończony koszmarem nowoczesnej podróży, tylko po to, aby być przywitany następującymi... więcej»
Twój hotel może być stary, ale sposób w jaki świadczysz obsługę taki być nie może
Tak jak większość ludzi, lubię pobyty w nowych hotelach, głównie dlatego, żeby mieć uciechę z wypróbowywania wszystkich tych nowych gadżetów, nie troszcząc się o wyższy standard usług. Często jednak w przypadku... więcej»
Bielizna pościelowa – Czy twoi goście naprawdę wyczuwają różnicę?
Właśnie wróciłem z krótkiej wycieczki do San Francisco, podczas której miałem okazję zatrzymać się w dwóch różnych hotelach, o różnych kategoriach cenowych, tak aby mieć jak najbliżej do miejsc, w których odbywały się... więcej»
Naucz swoich pracowników odpowiadać Tak na skargi
Wraz z rozprzestrzenianiem się internetowych opinii oraz komentarzy publikowanych w mediach społecznościowych oraz filmów ze skargami klientów, które pojawiają się na YouTube, oczywistym staje się to, że poziom... więcej»
Jak otworzyłem hotel korzystając ze strategii PR na Facebooku
W jaki sposób Martin Soler skorzystał z bezpośredniej strategii PR na Facebooku do otwarcia obiektu Seven Hotel uzyskując jego 80 procentowe obłożenie poza sezonem. W jaki sposób Hotel Le Seven tak szybko... więcej»
Atrybuty lidera w restauracji
Pełniąc funkcję kierownika restauracji, część twojej wartości dla firmy pochodzi ze zdolności do "zarządzania" niektórymi wskaźnikami prowadzącymi do doskonałości w obsłudze i zyskowności lokalu. Wskaźniki,... więcej»
Porady dla turysty biznesowego: 12 porad na przetrwanie pobytu w pięciogwiazdkowym hotelu
Hotel pięciogwiazdkowy z pewnością nie potrzebuje podręcznika przetrwania. Co to znaczy przetrwać? Pięciogwiazdkowy hotel sytuuje się w górnej części luksusowego drzewa – pokoje typu deluxe, basen, całodobowe... więcej»
Niewrażliwe słowa mogą wykreować wrażliwych gości!
Kije i kamienie mogą pogruchotać mi kości, ale słowa nigdy nie zrobią mi krzywdy - chyba, że słowa zranią moje doznanie i doprowadzą do wściekłości. Pierwsza część tej klasycznej frazy, zazwyczaj kierowana do małych... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji