Piątek 21 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Maksymalizowanie wydatków w przeliczeniu na klienta

Jednym z najlepszych i najbardziej użytecznych KPI (key performance indicator) – kluczowych wskaźników efektywności jest dokładna wartość sprzedaży w przeliczeniu na klientów – wydatków na osobę. ... więcej»

Współczesna Obsługa Kamerdynerska. Pięć wiodących hoteli dzieli się swoimi tajemnicami

Dlaczego należy utrzymywać w hotelu obsługę kamerdynerską? W zbadanych przypadkach stwierdzono dwie podstawowe przyczyny: albo właściciele hotelu uważali swój hotel za najlepszy obiekt na świecie i sądzili, że... więcej»

Prawdziwe hotelowe supergwiazdy sprzedaży lubią mało zorientowanych klientów!

Wobec rozszerzającej się ilości informacji dostępnych potencjalnym gościom i organizatorom hotelowych spotkań i konferencji, wydaje się logiczne, że współcześni klienci hotelowych rezerwacji, recepcji i działów... więcej»

Hotelowe taktyki na Twitterze zwiększające liczbę zwolenników

Czy kontaktujesz się z właściwymi osobami? Czy chcesz zbudować jakościową grupę osób, które obserwują cię na Twitterze? Czy warty jesteś tego byś był obserwowany i czy obserwowałbyś sam siebie na Twitterze? ... więcej»

Jak można zmienić zirytowanego gościa w fana twojego hotelu?

Wszyscy tego doświadczyliśmy: gość wchodzi do recepcji, jest zdenerwowany i wykrzykuje swoje pretensje. Zajmowanie się rozdrażnionym gościem jest jednym z najbardziej nieprzyjemnych zadań dla każdego profesjonalisty... więcej»

Siedem sposobów budowania pozytywnej reputacji restauracji

Klienci zawsze są podejrzliwi, kiedy chodzi o przesadną reklamę i mogą się dużo dowiedzieć o twoim biznesie zanim się u ciebie zjawią. Słyszałeś zapewne o najnowszych słówkach ‘przejrzystość’ i... więcej»

Biznes toczy się dalej... Porady dla hotelowej sprzedaży w warunkach niepewnego rynku

W warunkach trudnego rynku, każdy sprzedany nocleg ma znaczenie. Mimo, że obecny spadek koniunktury może się wydawać bardziej bolesny niż w przeszłości, to biznes toczy się dalej i musisz się do takich warunków... więcej»

Pozytywny zwrot po negatywnej opinii

Twój hotel zebrał złe recenzje na Tripadvisor. Czy w związku z tym: a) wyzywasz recenzenta od kłamliwych, podłych kreatur b) pozywasz recenzenta do sądu c) pozywasz do sądu stronę TripAdvisor d) organizujesz naradę,... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury zameldowania gościa VIDEO

Chcąc pracować w hotelu w dziale recepcji powinieneś wiedzieć jak sprawnie przeprowadzić procedurę meldowania gościa. Tym razem przedstawiamy właśnie filmy z obsługi gościa podczas tzw. check-inu. Z pewnością okażą... więcej»

Czynnik emocjonalny w przemyśle hotelarskim

Emocjonalny – emocje: kombinacja słów z katalogu najważniejszych słów obecnego światowego biznesu. Przemysł hotelarski nie cofa się w swoim działaniu i obecnie koncentrujemy się na nowych sposobach pojmowania... więcej»

Skuteczne wykorzystanie personelu, czyli personel sprzedaży musi mieć czas na sprzedawanie

Kiedy gospodarka jest mocna a popyt wysoki, hotelowa sprzedaż może często oznaczać sprzedaż ponadplanową i zaspokajanie potencjalnych potrzeb gościa lub grup gości w kreatywny (i miejmy nadzieję) zyskowny sposób. W... więcej»

Media społecznościowe a hotele. Co pomaga, a co nie

Wyjątkowa jakość mediów społecznościowych Web 2.0 polega na tym, że ich treść generowana jest przez samych użytkowników. Użytkownicy mediów społecznościowych zamieszczają swoje komentarze bezpośrednio w internecie i... więcej»

Lista wymagań dla działu housekeepingu w 2011 roku

Dział housekeepingu w każdym hotelu stanowi jeden z jego największych ośrodków kosztowych, a jednak jest jednym z działów najbardziej w hotelu nie dostrzeganych. Poniżej przedstawiono listę porad, zastosowanie... więcej»

Co oznacza znakomita obsługa

Znakomitą obsługę często można odnaleźć w dziwacznych szczegółach – jak na przykład w niewiarygodnej dbałości i uwadze przykładanej przez szefa barmanów Antonia w serwowaniu Martini w Egerton House Hotel. ... więcej»

111 pomysłów dla hotelowego marketingu na 2011 rok

Poniżej przedstawiam podsumowanie w formie 111 marketingowych pomysłów do rozważenia i ewentualnego wykorzystania w 2011 roku. Planowanie i strategia• Celem numer 1 marketingu jest utrzymanie klientów.... więcej»

Uczyń swój hotel bardziej opłacalnym: Rozszerz strumień przychodów

Na przemysł hotelarski składa się szereg różnego rodzaju obszarów takich jak: usługi kwaterunkowe, gastronomiczne, konferencyjne, turystyczne, rozrywkowe, organizacji imprez okolicznościowych i wiele innych. ... więcej»

Porady i korzyści z pobytu w luksusowych hotelach

Niezależnie od tego czy podróżujesz służbowo, czy wypoczynkowo, jeżeli dysponujesz nieograniczonym budżetem to zawsze jakiś luksusowy hotel czeka na ciebie. Jedną z korzyści płynących z pobytu w luksusowym hotelu... więcej»

Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO

Teraz zaprezentujemy dwa szkoleniowe filmy video z obszaru gastronomii. Na pierwszym z nich instruktor z austalijskiej Meridien School zaprezentuje, jak nosić talerze. Pokaże jak robić to we właściwy sposób.... więcej»

Powrót do podstaw hotelarstwa

Czy kiedy jesteśmy tak bardzo zajęci powiększaniem dochodów i obniżaniem kosztów, straciliśmy gdzieś z oczu podstawowe zasady biznesowe? Przez kilka ostatnich tygodni przeprowadzałam wywiady z prominentnymi... więcej»

Zadaj to samo pytanie, co Southwest Airlines w swojej reklamie

Jako weteran przemysłu hotelarskiego rozpocząłem swoją pracę w przemyśle na długo przed powstaniem OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych) i szybkim powszechnym wzrostem liczby „nieprzejrzystych”,... więcej»

Umieszczenie na stronie hotelu linka do TripAdvisor to dobry czy zły ruch?

My w HeBS często jesteśmy pytani o argumenty za i przeciw, dotyczące: 1. Utworzenia linka na hotelowej stronie internetowej do strony TripAdvisor zamieszczającej opinie klientów o hotelach; 2. Wyświetlanie... więcej»

O czym muszą wiedzieć zorientowani na klienta hotelarscy revenue managerowie?

W przemyśle hotelarskim ceny ustalane są przez revenue managerów. Zorientowani na klienta revenue managerowie idą dalej. Upewniają się, aby ich ceny były uczciwe.Trudność dla nich i dla ciebie, jeżeli jesteś... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 (36) 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji