Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Trzy sposoby przekraczania oczekiwań gości i zmiany klientów w waszych fanów

Kiedy w 1994 r. zetknąłem się z muzyczną sceną Nashville, w krótkim czasie poznałem się z niektórymi największymi gwiazdami muzyki country. Garth Brooks, Reba McEntire, Alan Jackson... wszyscy oni stali się moimi... więcej»

Przezwyciężanie mentalności: Oni wyłącznie chcą się dowiedzieć, jakie są stawki

Jako aktywny szkoleniowiec przemysłu hotelowego pracujący z agentami call centers i hotelowej rezerwacji, reprezentującymi wszystkie segmenty rynku i geograficzne lokalizacje, prowadzę, z pierwszej ręki, intrygujące... więcej»

Waga oczekiwania... czas to pieniądz!

Czekanie: „Mieć sen, że się na coś czeka, wskazuje na władzę / panowanie, kontrolę nad sytuacją oraz uczucia zależności / niezależności, szczególnie we wzajemnych relacjach. Zastanów się nad tym, co odczuwałeś... więcej»

Opanowywanie sztuki sprzedaży internetowej poprzez zawartość hotelowej strony internetowej

Zawartość twojej własnej strony internetowej spełnia dwie oddzielne i szczególnie ważne funkcje. Pierwsza polega na przyciąganiu do twojej strony użytkowników sieci w procesie naturalnego wyszukiwania. Zadaniem... więcej»

Wrzuć wysoki bieg. Wprowadź program ukierunkowany na zdobywanie klientów

Nie czekaj, aż biznes przyjdzie do ciebie. Zdobądź go przy pomocy niżej przedstawionych porad. W maju 1986 roku, znakomity artykuł zatytułowany „Nie pozwól, aby twoja ofensywna kampania sprzedażowa... więcej»

Czy elektroniczna skrzynka pocztowa twojego hotelu jest niewykorzystanym kanałem dystrybucyjnym?

W obecnej dobie większość hoteli dawno już zidentyfikowała potencjał wychodzących e-maili jako część aktywnego marketingu i narzędzie zarządzania relacjami z klientem (CRM – Customer Relations Management) oraz... więcej»

20 sposobów na zirytowanie i utracenie klientów lokalu

Rozejrzyj się wokół siebie i sprawdź – wygląd, odczucia, zapachy i dźwięki które są postrzegane przez klientów spędzających czas w twoim barze, kawiarni lub restauracji. Przyzwyczajenie i rutyna powoduje... więcej»

Najdziwniejsze w świecie skargi hotelowych gości

Gwiazdor futbolu poskarżył się, że jego pokój hotelowy z widokiem na ocean i plażę Manly w Sydney nie nadaje się do użytku ponieważ szum morskich fal nie pozwala mu na nocny wypoczynek. Brytyjska turystka w... więcej»

Dziesięć powodów wykorzystania mediów społecznościowych dla rozruchu hotelu

Słyszeliście o tym szumie wokół mediów społecznościowych, ale nie jesteście pewni jak to zrobić, aby wykorzystać je do waszych celów? Nowy hotel, przekształcenie, zmiana barw - dla wszystkich tych hoteli istnieje... więcej»

Radzenie sobie z wieloma klientami jednocześnie

Pięć porad jednoczesnego radzenia sobie z klientami, osobami dzwoniącymi, wchodzącymi do obiektu – Znacie przecież ten scenariusz... praca idzie ci gładko, nie masz żadnych problemów i nagle, ni stąd ni zowąd,... więcej»

Prawdziwa wartość pracowników pierwszej linii

Uwolnij ich potencjał! Zawsze staraj się dać z siebie wszystko, nawet jeśli szanse realizacji jakiegoś celu są mocno wątpliwe – Arnold Palmer, cytowany w czasopiśmie American Golfer, ogólnie uznawany za... więcej»

Hotele: Ulubione inwestycje celebrytów

Celebryci zaczynają się orientować, że posiadanie hotelu to nie tylko dobra zabawa, ale interes który może przynosić zyski. Aktorka Leslie Caron jest być może najbardziej znana ze swej uroczej dziecięcej roli w... więcej»

Niekonwencjonalne taktyki hotelowego marketingu internetowego

Ostatnio ukazało się bardzo wiele artykułów i przeprowadzono wiele internetowych seminariów zachwalających wartości mediów społecznościowych dla hoteli. Media społecznościowe są z pewnością przydatne dla budujących... więcej»

10 kroków wspomagających hotelową sprzedaż w osiąganiu sukcesów

Wszyscy słyszeliśmy wypowiedzi dotyczące potrzeby zrobienia czegoś innowacyjnego, jeżeli oczekujemy lepszych rezultatów, stykaliśmy się również z informacjami o konieczności bardziej inteligentnego działania,... więcej»

Zapach walorem i wadą w obsłudze gości

Ach... spa! Pozostaw rzeczywisty świat u drzwi wejściowych, odetchnij świeżą, nieskażoną atmosferą i zanurz się w błogim stanie relaksu. W miarę jak oczekiwana terapia rozpoczyna się, a zmysły przygotowują się do... więcej»

Upselling a overselling: 5 porad właściwego podejścia do sprzedaży

Wszyscy restauratorzy chcieliby, aby ich personel zwiększał sprzedaż poprzez wyższe średnie kwoty na rachunkach gości, kiedy końcowy rachunek gościa okazuje się wyższy na skutek zastosowania sugestywnych technik... więcej»

Zasady Jonathana Tischa

Książka “The Power of We” Jonathana Tischa stanowi opowieść o tym, w jaki sposób dyrektor generalny Loews Hotels wykorzystuje partnerstwo do budowania biznesu. Chociaż książka, to coś więcej niż... więcej»

Nowa technologia jest w porządku, nie zapominajcie jednak o podstawach hotelowego marketingu

Istnieją pewne podstawowe zasady, które trwają pomimo zaawansowanego postępu nowych technologii. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku obserwuje się tendencję do skupiania uwagi wszystkich jego uczestników na... więcej»

Wyzwalanie najlepszych cech u innych wyzwala najlepsze cechy w nas

Kluczową zasadą odnalezienia osobistego spełnienia w naszej podróży ku doskonałości usług hotelarskich jest uświadomienie sobie, że kiedy wyzwalamy najlepsze cechy u innych, to jednocześnie wyzwalamy takie same... więcej»

Globalne reakcje i osobiste historie w okazywaniu gościnności i dumy

Dla tych z nas, którzy pracują w przemyśle hotelarskim, zaoferowanie dodatkowego wysiłku zapewniającego naszym gościom poczucie serdeczności i gościnności, często staje się naszą drugą naturą. Cudowną korzyścią dla... więcej»

Nowe taktyki email marketingu do wykorzystania przez hotele

Wraz ze wzrostem marketingu emailowego bombardującym skrzynki odbiorcze użytkowników internetu nadszedł też czas na działania bardziej inteligentne i kreatywne w zakresie stosowania tej marketingowej metody. Oto... więcej»

Zapytaj kelnera o rzeczy, o których chcesz wiedzieć, ale bałeś się zapytać

Jemy posiłki w lokalu z uwagi na dobrą kuchnię, ale obsługa, jaka nam wtedy towarzyszy może poprawić bądź zepsuć potrawę. Oczekujemy od niej, aby była przyjazna, uprzejma, pomocna i szybka. Dobra obsługa ma jednakże... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 (38) 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji