Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Piekarski tuzin strategii dla Banquet Managerów

Ten felieton na temat Banquet Managerów Hotelowych porusza bardzo ważny element wielu hoteli o pełnej obsłudze. Bankiety są ważne dla zyskowności i reputacji wielu hoteli, ale ważne są też dla wielu osób, którzy... więcej»

Hotelowy personel techniczny może być ambasadorem hotelowej gościnności

Kiedy my, hotelowi managerowie, wyobrażamy sobie hotelarskie supergwiazdy to zazwyczaj są to „tradycyjni” ambasadorowie doskonałości hotelowej obsługi, obejmujący uśmiechnięte twarze pracowników... więcej»

Cross selling dla wzrostu sprzedaży usług

Goście bardzo drogich, luksusowych hoteli i kurortów wypoczynkowych mogą cierpieć na niedomagania w wykorzystaniu pełnego zakresu usług, a stan ten ma bezpośrednie przełożenie na wysokość sprzedaży i potencjalnie... więcej»

Nie korzystaj z alternatywy dla wyjątkowej obsługi

Po wejściu do jakiegokolwiek lokalu gastronomicznego goście muszą się przede wszystkim upewnić, że zapoznali się z informacjami podanymi drobnym drukiem u dołu menu. To może być wskazówka co do poziomu i jakości... więcej»

Revenue management: Taktyczne dyskontowanie stawek

Dyskontowania w kontekście działań taktycznych dokonuje się dla maksymalizacji dochodów w krótkich okresach czasu. Jeżeli zdaniem kierownictwa hotelu taktyka obniżenia stawek zagwarantuje odpowiednią motywację... więcej»

Jak złożyć skargę w twoim hotelu? Osoba dobrze poinformowana dzieli się swoimi najlepszymi strategiami

Niezależnie od tego, czy jesteś malkontentem znanym z narzekania do pracowników recepcji – czy też jesteś zbyt nieśmiały aby wyrazić swoje niezadowolenie, nawet jeżeli twój hotel mógłby chcieć dowiedzieć się... więcej»

Email marketing dla hoteli: Przewodnik krok po kroku

Przy całym tym przesadnym szumie informacyjnym związanym z mediami społecznościowymi, jaki obserwujemy w okresie ostatnich kilku lat, poczta elektroniczna była pod wieloma aspektami na drugim planie. To wstyd.... więcej»

W jaki sposób wykorzystać opinie o hotelu dla celów marketingu wirusowego

Dwa tygodnie temu Xotels – firma zarządzająca hotelami – była obecna na branżowych targach BTO Buy Tourism Onlina we Florencji. Poproszono nas o wygłoszenie referatu na temat ‘Turystyka a... więcej»

Lekcje od najlepszego łańcucha restauracyjnego na świecie

Ludzie często pytają mnie „Jaka jest najlepsza franczyza w naszej branży?” Jest to bardzo trudne pytanie ponieważ system franczyzowy reprezentowany jest niemal w każdym sektorze przemysłowym. Jest jednak... więcej»

Porady w zakresie przywództwa sprzedażowego dla dyrektorów hoteli

W wojnie o udziały w rynku, dyrektorzy hoteli z przygotowaniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę nad innymi. Dla dyrektorów, którzy wypracowali sobie tę pozycję poprzez pracę w innych działach, utrzymanie... więcej»

Budowanie linków - Pokaż mi linki!

Trzy łatwe kroki pomocne przy pozyskiwaniu większej ilości lokalnych linków do twojej strony internetowej i wzbogacenia optymalizacji wyszukiwarki Powszechnym jest fakt, iż pozyskanie innych stron internetowych,... więcej»

Oczami hotelowego kamerdynera: Gość a poziom usług

Każdy hotel musi sobie zdawać sprawę z tego, że funkcjonowanie na wysoce konkurencyjnym rynku, takim jak rynek hotelarski, jako warunku przetrwania wymaga osiągnięcia określonego poziomu usług. Aby go spełnić, hotel... więcej»

Gdzie jest twoje biurko? Czyli lekcja dla menedżerów hotelarstwa

Efektywni hotelowi liderzy zajmują się szerokim spektrum wyzwań, możliwości i okazji wydarzających się każdego dnia w specyfice serwisu marketingowego i operacyjnego. Technologia i szkolenia mogą wspierać... więcej»

Hotelarze... Jaka jest wydajność waszego eMarketingu?

Kanały elektroniczne już na zawsze zmieniły hotelową sprzedaż i marketing. Marketing na stronach internetowych, Globalny System Dystrybucji, media społecznościowe i niezależni pośrednicy w sprzedaży usług dla... więcej»

Kardynalne błędy personelu skłaniające gości do odejścia do konkurencji

1. Kiepski początek Niezwykle ciężko jest zmienić nastawienie gościa po kiepskim początku jego kontaktu z lokalem. Tylko siedem minut zabiera gościowi rozlokowanie się i wyrobienie sobie opinii na temat tego, jak... więcej»

Dziesięć wyznaczników prestiżu wymagających monitorowania w sieci przez wszystkie obiekty hotelarskie

Poziom 1 – Kluczowy 1. Nazwa twojego hotelu Bez wątpienia, jeżeli gość będzie miał do powiedzenia coś negatywnego (lub pozytywnego) o twoim hotelu, będzie musiał wspomnieć jego nazwę. Minimum tego co... więcej»

Siedem kluczowych rzeczy, jakie powinien zrobić hotel, aby pozyskać podróżujące rodziny

Czy wprowadzasz w życie wymienione niżej siedem strategii w swoich codziennych działaniach? Jeżeli nie, wyślij kartę zamieszczoną na końcu tego artykułu i weź się do roboty. Jeżeli tak – to tak trzymaj.... więcej»

Argumenty decydujące o pozyskiwaniu organizacji wesela

W miarę jak coraz więcej hoteli i różnych innych miejsc posiada zdolność do goszczenia uroczystości weselnych, decydującą sprawą jest oddzielenie hotelu od wszystkich innych tego typu miejsc. Jednakże przy... więcej»

Pierwszy krok w nowej sprzedaży: Uwierz, że jest to możliwe!

Jako osoba od lat związana z przemysłem hotelarskim, zawsze z zainteresowaniem obserwowałem, jak hotele zachowują się w czasie ekonomicznej stagnacji. Ten obecny zastój jest wyjątkowo interesującym zjawiskiem do... więcej»

Nowa era w hotelowym marketingu doznań: Wybór jest nowym Królem

W obecnym artykule chciałbym zaprezentować niektóre przemyślenia dotyczące roli Wyboru w efektywnym hotelowym marketingu przyszłości. Przedstawiłem te idee w trakcie ostatniej konferencji Strategii Cen i Revenue... więcej»

Kup sobie hotel

Condohotele to system dobrze znany i spopularyzowany w USA i na południu Europy, obecnie wkraczający małymi krokami na Polski rynek. Małopolska jako rejon atrakcyjny turystycznie to dobry wybór na tego typu... więcej»

Goście przyciągający innych gości: Bezcenni sprzymierzeńcy hotelu

Istnieje marketingowa zasada mówiąca, że firma nie może przetrwać na rynku bez swoich klientów. Zgodnie więc z tą zasadą, przeznacza się znaczące środki na zaprojektowanie innowacyjnych strategii promocyjnych... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 (40) 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji