Czwartek 28 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
A może frytki do tego?
Być może nawet się nie zorientowałeś, ale kiedy ostatnio składałeś zamówienie w restauracji typu fast food bądź załatwiałeś coś na poczcie, to można powiedzieć iż prawdopodobnie doświadczyłeś jakiejś formy... więcej»
Czy hotele powinny odpowiadać na opinie w internecie? Część 1
Londyńscy hotelarze często pytają mnie, w jaki sposób reagować na komentarze zamieszczane w portalu TripAdvisor. Ostatnie badanie przeprowadzone przez TripAdvisor/Market Metrix ujawniło, że 85% hoteli nie dysponuje... więcej»
Powrót do przyszłości: Spotkanie z gościem z 2020 roku
Jest rok 2020. Ostatnie dwanaście lat było jednym wielkim pasmem rozwoju w dziedzinach architektury, nanotechnologii, robotyki, medycyny, internetu, bezpieczeństwa i prawa. Wbrew popularnej opinii, przemysł... więcej»
5 kreatywnych kroków podejmowanych przez hotele w zwalczaniu recesji
Recesja zmotywowała wielu hotelarzy do skorzystania z niektórych kreatywnych sposobów napędzania sprzedaży. Najważniejszym punktem stała się dla nich konieczność wykreowania sposobów pozyskiwania sprzedaży w... więcej»
Aby zdobywać więcej rezerwacji, współpracuj zamiast walczyć z centralnymi biurami rezerwacji
Jako członek zespołu revenue management jesteś bez wątpienia świadomym wpływu, jaki ma twoje centralne biuro rezerwacji lub bezpłatna infolinia na zyski w ostatecznym rezultacie finansowym. W zależności od twojej... więcej»
Równomierna obsługa gości biznesowych i wypoczynkowych w twoim hotelu
Oto ciekawy materiał, który jednocześnie powinien usatysfakcjonować obie strony twojego biznesu. Wiele hoteli to naprawdę dwa obiekty w jednym. Jeden obsługuje gości przebywających w nim wypoczynkowo. Na grupę... więcej»
Gdzie jest twoje biurko? Kolejne szkolenie „High Touch” dla menedżerów hotelarstwa
Narracja jest fenomenalnym sposobem komunikowania swojego przekazu w bardzo osobistej formie, więc ja także zaprezentuję swoją ideę w zakresie menedżerskiej skuteczności omawiając jedną z najlepszych historii, jaka... więcej»
Pięć kroków na drodze do osiągnięcia celu sprzedażowego
Częstokroć pracownicy sprzedaży mają skłonność do upsellingu produktu lub usługi, starając się je sprzedać. Informując o każdym najdrobniejszym parametrze produktu, jaki mają do zaoferowania, niezawodnie prowadzą... więcej»
Jak się bronić przed konkurencją zniżek i rabatów
Tak więc twój rywal biznesowy znowu ściął cenę kawy, a nowy lokal sprzedaje drinki z oczywistą stratą. Konkurencyjny hotel ma o 10 $ niższe ceny na pokoje wynajmowane poza szczytem turystycznym i 5 $ na stekach... ... więcej»
TripAdvisor przekazuje rady hotelowym marketerom
W przemyśle hotelarskim narosło sporo spekulacji wkoło tego, w jaki sposób hotele powinny współdziałać z internetową stroną TripAdvisor. Ponieważ strona ta jest tak ważna dla hotelarskiego i turystycznego... więcej»
Potknięcia się zdarzają, ale nie powinniście pozwolić na utratę stałych klientów
Ostrzegawcza opowieść dla hotelarzy Gość wymeldowujący się z hotelu: Zdecydowałam, że nie będę korzystała już z tego hotelu w przyszłości. Pracownik recepcji: Czy mogę zaproponować rozmowę z dyżurnym... więcej»
Trzy sposoby przekraczania oczekiwań gości i zmiany klientów w waszych fanów
Kiedy w 1994 r. zetknąłem się z muzyczną sceną Nashville, w krótkim czasie poznałem się z niektórymi największymi gwiazdami muzyki country. Garth Brooks, Reba McEntire, Alan Jackson... wszyscy oni stali się moimi... więcej»
Przezwyciężanie mentalności: Oni wyłącznie chcą się dowiedzieć, jakie są stawki
Jako aktywny szkoleniowiec przemysłu hotelowego pracujący z agentami call centers i hotelowej rezerwacji, reprezentującymi wszystkie segmenty rynku i geograficzne lokalizacje, prowadzę, z pierwszej ręki, intrygujące... więcej»
Waga oczekiwania... czas to pieniądz!
Czekanie: „Mieć sen, że się na coś czeka, wskazuje na władzę / panowanie, kontrolę nad sytuacją oraz uczucia zależności / niezależności, szczególnie we wzajemnych relacjach. Zastanów się nad tym, co odczuwałeś... więcej»
Opanowywanie sztuki sprzedaży internetowej poprzez zawartość hotelowej strony internetowej
Zawartość twojej własnej strony internetowej spełnia dwie oddzielne i szczególnie ważne funkcje. Pierwsza polega na przyciąganiu do twojej strony użytkowników sieci w procesie naturalnego wyszukiwania. Zadaniem... więcej»
Wrzuć wysoki bieg. Wprowadź program ukierunkowany na zdobywanie klientów
Nie czekaj, aż biznes przyjdzie do ciebie. Zdobądź go przy pomocy niżej przedstawionych porad. W maju 1986 roku, znakomity artykuł zatytułowany „Nie pozwól, aby twoja ofensywna kampania sprzedażowa... więcej»
Czy elektroniczna skrzynka pocztowa twojego hotelu jest niewykorzystanym kanałem dystrybucyjnym?
W obecnej dobie większość hoteli dawno już zidentyfikowała potencjał wychodzących e-maili jako część aktywnego marketingu i narzędzie zarządzania relacjami z klientem (CRM – Customer Relations Management) oraz... więcej»
20 sposobów na zirytowanie i utracenie klientów lokalu
Rozejrzyj się wokół siebie i sprawdź – wygląd, odczucia, zapachy i dźwięki które są postrzegane przez klientów spędzających czas w twoim barze, kawiarni lub restauracji. Przyzwyczajenie i rutyna powoduje... więcej»
Najdziwniejsze w świecie skargi hotelowych gości
Gwiazdor futbolu poskarżył się, że jego pokój hotelowy z widokiem na ocean i plażę Manly w Sydney nie nadaje się do użytku ponieważ szum morskich fal nie pozwala mu na nocny wypoczynek. Brytyjska turystka w... więcej»
Dziesięć powodów wykorzystania mediów społecznościowych dla rozruchu hotelu
Słyszeliście o tym szumie wokół mediów społecznościowych, ale nie jesteście pewni jak to zrobić, aby wykorzystać je do waszych celów? Nowy hotel, przekształcenie, zmiana barw - dla wszystkich tych hoteli istnieje... więcej»
Radzenie sobie z wieloma klientami jednocześnie
Pięć porad jednoczesnego radzenia sobie z klientami, osobami dzwoniącymi, wchodzącymi do obiektu – Znacie przecież ten scenariusz... praca idzie ci gładko, nie masz żadnych problemów i nagle, ni stąd ni zowąd,... więcej»
Prawdziwa wartość pracowników pierwszej linii
Uwolnij ich potencjał! Zawsze staraj się dać z siebie wszystko, nawet jeśli szanse realizacji jakiegoś celu są mocno wątpliwe – Arnold Palmer, cytowany w czasopiśmie American Golfer, ogólnie uznawany za... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji