Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Hotelowy Darwinizm: Porady na przetrwanie dla odważnych i zuchwałych

Ostatnio przejrzałem różnego rodzaju artykuły dotyczące możliwości przetrwania w dzisiejszych, trudnych warunkach ekonomicznych i uderzyło mnie to, że w typowy dla siebie sposób, przemysł hotelowy jest zbyt dalece... więcej»

Pięciogwiazdkowe przewodnictwo: Co jest potrzebne do zostania pięciogwiazdkowym liderem?

Pięciogwiazdkowi liderzy dzielą wiele spośród tych samych zalet. Jedną z takich zalet jest wiara, że ich zespół może być wielki. Jeżeli nie są wielcy, liderzy pytają samych siebie, czy ich pracownicy są niezdolni do... więcej»

Jak zwiększyć ilość rozmów sprzedażowych

Coraz więcej osób starała się ostatnio ze mną skontaktować za pomocą poczty elektronicznej, wyrażając frustrację zmniejszającym się obłożeniem obiektów i dochodami. Potrzeby hotelarzy są bardzo realne w każdym... więcej»

Dobranoc gościu.... Dobranoc obsługo?

Jest późno, jest ciemno, czas do łóżka. Goście, którzy przyjeżdżają po kolacji nie są z reguły w najlepszym humorze. Mieli długą podróż, pozostawili wygody własnego domu i być może spotkali się z zakłóceniami, które... więcej»

Jak zmienić doświadczenie gościa w całej hotelowej sieci

Artykuł ten opisuje główne kroki, jakie biuro korporacyjne łańcucha hotelowego powinno podjąć dla przekształcenia natury odczuwanego przez gościa doświadczenia, z którym mamy do czynienia we wszystkich obiektach... więcej»

Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii

Ogromna część sukcesów w pracy managera na odcinku motywowania pracowników i budowania ich morale zleży od możliwości oferowanych w promocji i ścieżkach awansu personelu liniowego. Personel liniowy pracuje lepiej i... więcej»

Mobilny hotelowy marketing: Hotelowa historia gościa z niedalekiej przyszłości

Oto rzut oka na doświadczenie hotelowego gościa z niedalekiej przyszłości. W miarę, jak telefony komórkowe stają się coraz ważniejszym kanałem marketingowym i zarządzania relacjami z klientem, coraz sprawniejsza... więcej»

Przesadna obsługa: Czy istnieje coś takiego?

Nie jest to coś, czym zajmowałabym się szczególnie uważnie w przeszłości, jednakże ostatnie doświadczenia nakłoniły mnie do przyjrzenia się temu zjawisku bardziej dokładnie. Bardzo chciałabym się dowiedzieć, co na... więcej»

Najlepsze, najśmieszniejsze, najstraszniejsze - czyli polskich turystów opinie o hotelach

Coraz więcej Polaków korzysta z platform online zawierających opinie o hotelach oraz zdjęcia i filmy z wakacji pochodzące od turystów. Międzynarodowy portal turystyczny HolidayCheck odnotował swoisty rekord –... więcej»

Atrakcyjne opisy są kluczem w konwersji rezerwacji

Pomimo postępów w metodologii szkolenia, jakie dokonały się w przeciągu ostatnich lat ciągle zdumiewa mnie liczba hoteli, które w dalszym ciągu stosują procesy sprzedaży rezerwacji oparte w wysokim stopniu na... więcej»

Route 66 – Wypełniona po swe krańce hotelową historią

Słynna i czczona Route 66 została umieszczona na historycznej liście 11 Najbardziej Zagrożonych Historycznych Miejsc w Ameryce. Nie wpadajcie jednak od razu w panikę w związku z przyszłością jej przemysłu... więcej»

Zarządzanie wydatkami na marketing. Jakie wydatki ciąć, a jakie utrzymać

Niewiele jest rzeczy, które w tym roku moglibyśmy uznać za pewniki, ale jedna rzecz z pewnością na takie miano zasługuje; kurczy się placek biznesowej turystyki. Problem ulega dalszemu pogarszaniu, kiedy tak wiele... więcej»

Obsługa światowej klasy: Co byłoby gdyby każdy pracownik świadczył usługi na poziomie concierge’a?

Pracownicy często czują się ograniczeni nazwami swoich stanowisk pracy. Głównym obowiązkiem odźwiernych jest otwieranie drzwi, masażyści terapeutyczni powinni głównie wykonywać kuracje masażowe, a pokojówki powinny... więcej»

Porady szkoleniowe w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji na 2009 rok

Dla weteranów branży hotelarskiej, którzy po raz czwarty w ciągu ostatnich dwudziestu lat doświadczają spadku koniunktury, interesujące jest obserwowanie reakcji klientów wobec najnowszych, inspirowanych przez... więcej»

Karty komentarzy – Dlaczego są niewiele warte!

Ach, te Karty komentarzy – główne źródło opinii klientów na temat usług restauracyjnych! Moją ulubioną jest karta, którą zamierza się wysłać, jeżeli akurat posiada się znaczek pocztowy. Albo te karty, które... więcej»

Dyrektorzy są z Marsa, a goście z Wenus

Złośliwy Eryk w dalszym ciągu jest bezrobotny, ale zajął się czytaniem fachowej literatury, starając się zwiększyć swe szanse jako przyszły konsultant. Właśnie odkrył książkę doktora Johna Gray’a –... więcej»

Jak z powodzeniem prowadzić nocny klub

Pewnego dnia, wstąpiłem na śniadanie do jednego z najnowszych lokali w dzielnicy Northside. Po przekazaniu zamówienia kelnerce zauważyłem dwóch dżentelmenów przy sąsiednim stoliku. Rozpoznałem w nich właścicieli... więcej»

W trudnych czasach najbardziej liczy się obsługa

W trudnych czasach pod względem ekonomicznym niektóre przedsiębiorstwa tną koszty po linii najmniejszego oporu, czyli najczęściej w obszarze obsługi klienta. Jest to dokładnie i precyzyjnie ta rzecz, której nie... więcej»

7 Tricków Cenowych: Z ilu z nich możesz skorzystać?

Podczas gdy klienci poszukują dodatkowych wartości i najlepszej okazji przy kupnie pożądanych produktów, strategie cenowe winny być bardziej inteligentne niż kiedykolwiek w przeszłości. Zasadniczą sprawą jest... więcej»

Świadczenie obsługi światowej klasy: funkcja wobec celu

Jaka jest różnica pomiędzy portierem otwierającym hotelowe drzwi, a portierem sprawiającym, iż goście doświadczają serdeczności powitania? A jaka jest różnica pomiędzy pracownikiem housekeepingu zmieniającym... więcej»

Optymalizacja zysku jest zadaniem dla każdego

Niezależnie od tego, czy wskaźniki RevPAR i ostatecznego zysku finansowego wzrastają, czy spadają, na twoim rynku hotelowym, nie ma lepszego czasu, niż cenny teraźniejszy dla uczynienia z optymalizacji zysku,... więcej»

Hotele z sercem

Jednym z najbardziej zapracowanych hoteli w Houston jest Jesse H. Jones Rotary House International, 322-pokojowy obiekt z pełną obsługą, prowadzony przez Marriott International. Jednak tutejsi goście... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 (41) 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji