Piątek 21 Wrzesień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Poproszę o pokój, który będzie pasował do mojej sukienki

W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych klienci zażyczyli sobie, aby duże łańcuchy oferowały konsekwentnie wysoki poziom obsługi, gdziekolwiek mogliby się znaleźć. Przemysł zareagował w ten sposób, że... więcej»

Zaoferuj mi lepsze warunki: Dlaczego wszyscy korzystają z wyższych standardów z wyjątkiem ciebie

Przekwalifikowania do pokoju wyższej kategorii są aktualnie rzadsze, ponieważ hotele wprowadziły w życie wyrafinowane procedury revenue management, chociaż zjawisko to jest jednak ciągle powszechne. Tendencje do... więcej»

Luksusowe hotele przyjazne rodzinie

Pluszowy miś, czerwony kabriolet dla dzieci zainspirowany marką BMW i torba pełna cukierków i ciastek. Rzeczy te być może nie wyczarowują obrazów Paryża, ale jeżeli przebywasz w luksusowym, acz przyjaznym rodzinie... więcej»

Hotelowe lekcje dyrektora pięciogwiazdkowej szkoły

Już od pięciu lat mam przyjemność i przywilej bycia ochotniczym reprezentantem rodziców w publicznej szkole Hollywood Hills Elementary w Hollywood w stanie Floryda, do której uczęszczają moje dzieci. Być może jestem... więcej»

Poskramianie gościa z piekła rodem

W 2006 roku koncepcja Gościa z Piekła Rodem, została wprowadzona w przemyśle hotelarskim, w dwóch artykułach zatytułowanych  'Radzenie Sobie', a następnie 'Poskramianie' Gościa z Piekła Rodem,... więcej»

Promowanie twojego SPA sprawi, że będzie przynosiło dochody, pachniało i oddziaływało na zmysły

Spa... magiczne marketingowe słowo i „narzędzie”, które przeniknęło do stylu życia przemysłu. Jesteśmy otoczeni „produktami spa”. Przy tak wszechogarniającym używaniu słowa „spa”... więcej»

Sprzedajesz czy kreujesz doświadczenie?

Zamówiłeś lampkę wina i dwie butelki wody. Rachunek wyniósł 40$. Czy jesteś zszokowany? Przerażony? Natknęłam się ostatnio na paragony z mojej wycieczki do Włoch w ubiegłym roku i zamiast skrzywić się z bólu... więcej»

Pięć największych błędów popełnianych przez właścicieli hoteli przy poszukiwaniu operatora lub marki dla swoich obiektów

Pomyślne dopasowanie hotelowej marki i operatora, do hotelu i jego właściciela jest ważną determinantą finansowego i operacyjnego sukcesu w hotelowym przedsięwzięciu. Poza właściwym „małżeństwem”... więcej»

Twoja sytuacja jest określona miejscem, w którym przebywasz

Kiedy odwiedziłem wczoraj supermarket Safeway, aby zakupić proszek do prania, byłem tak oszołomiony paletą oferowanych do sprzedaży artykułów, że prawie wyszedłem, nie kupując niczego. W jaki sposób tak prosty... więcej»

Blogowanie w przemyśle hotelarskim: Czy już zacząłeś blogować? Część 1

Blogi są najszybciej rozwijającym się medium komunikacji zarówno w biznesie, jak i w przypadku osób indywidualnych. W oparciu o badania Technorati (wyszukiwarka blogów), obecnie istnieje prawie 3 miliony blogów... więcej»

Menu dla dzieci: Wszystko z wyjątkiem pozycji dla dzieci

W dawnych czasach, kierownictwo wielu hotelowych restauracji odczuwało niewielką lub nie miało żadnej motywacji do zmiany swoich menu, licząc na to, że zawsze będą się one mogły cieszyć pewnym odsetkiem wygodnickich... więcej»

Zaangażowana obsługa Cz. 2: Wszystko zależy od kultury

Mówi się, że jedno złe jabłko może zepsuć cały zbiór. A co wtedy, kiedy cała jabłoń była od początku chora? Załóżmy, że przykładowa „jabłoń” jest hotelową kulturą, a „jabłka” są jego siłą... więcej»

Zarządzanie wydajnością w przemyśle hotelarskim

Jednym z najbardziej interesujących aspektów przemysłu hotelarskiego jest jego różnorodność. Wiele bardzo różnych hoteli znajduje się w licznych krajach na całym świecie, w związku z czym praca dyrektora różni się w... więcej»

Kreatywne dostosowywanie doświadczeń gości

Każda firma hotelarska poszukuje w dzisiejszych czasach przewagi konkurencyjnej, która będzie wyróżniała jej hotele od wszystkich innych. Istnieje bardzo wiele efektywnych strategii stosowanych zarówno przez... więcej»

Szczoteczka do zębów o północy? Proszę ją sobie wziąć, seniorito

Wyskakuję z taksówki tuż przy moim hotelu w Rzymie, Hotel Isa przy Via Cicerone. Jest godzina 7 rano w niedzielny poranek – najświętszy dzień w najświętszym mieście. Personel składający się z jednego mężczyzny... więcej»

Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży towarów reklamowych w twojej restauracji

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre restauracyjne sosjerki, czapki i książki kucharskie znikają z półek, podczas gdy większość artykułów handlu detalicznego zajmuje bezproduktywnie cenne miejsca?... więcej»

Product placement znajduje drogę do najwyższej klasy hoteli

Obecnie pojawia się w zajeździe, w twojej okolicy: proces umiejscawiania produktu (product placement). Marki, takie jak Sony i Restoration Hardware wynegocjowały umowy, które zagwarantują wyposażenie najlepszych... więcej»

Najnowsze pomysły tworzenia korzystnego pierwszego wrażenia

Jako dyrektor hotelu, obejmujący posadę administratora ośrodka dla niepełnosprawnych, dysponuję unikalną perspektywą w zakresie wymagań w wywieraniu korzystnego pierwszego wrażenia zarówno w przemyśle związanym z... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Zyskanie największego przebicia na zainwestowanych pieniądzach

Ubiegła dekada była okresem bez precedensu w przemyśle hotelowym. Wszystkie wskaźniki obrazujące poziom sukcesu (obłożenie, średnia stawka i RevPAR) systematycznie pięły się w górę, rok po roku, a właściciele... więcej»

Prosta tajemnica przekonywującej wypowiedzi

Buduj i poszerzaj swoją pozycję w oparciu o swój talent do komunikacji. Sprawienie, aby twoja klientela odczuwała twoje wystąpienie w pożądany przez ciebie sposób lub zachęcenie jej do odpowiedniej reakcji, jest... więcej»

Hotele zamykają się na biblię

Goście w 25-pokojowym obiekcie Seasons Inn Motel & Plaza w małym miasteczku Blairsville w północno-wschodniej Georgii często znajdują coś nieoczekiwanego na stole: Biblię otwartą na Psalmie 91, który jest... więcej»

Punkty widzenia osoby wręczającej napiwek i osoby go przyjmującej

Definicje:napiwek: niewielka kwota pieniędzy wręczana komuś za wyświadczoną usługę; gratyfikacjagratyfikacja: pieniężna premia wykraczająca poza wysokość zapłaty należnej za wyświadczoną usługę, wręczana kelnerowi... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 (43) 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji