Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Ukryty rynek podróżujących kobiet

Kobiety zaczynają stanowić wzrastającą siłę wśród osób często podróżujących służbowo. Podejmują one również większość decyzji odnośnie podróży swoich rodzin. Czy więc przemysł turystyczny może włączyć się do gry? ... więcej»

Zarekomenduj działania dla zagwarantowania obsługi o światowej klasie

Powiedzmy sobie szczerze, mostem pomiędzy tobą a twoim klientem są twoi pracownicy. Twoi pracownicy znajdują się na pozycjach kreujących sukces, komunikujących się z twoim klientem i budującym wzajemne relacje. Oni... więcej»

Przyciągnij każdego klienta w trakcie jednego punktu styczności z nim

Przyciąganie do siebie klientów nie jest skomplikowaną dziedziną wiedzy. Przy tak wielkiej liczbie dostępnych artykułów, książek, blogów, video i konferencji, może się wydawać, że stworzenie przyciągającego... więcej»

Niepokojące budzenie

Jednym z najbardziej oczywistych hotelowych udogodnień jest usługa budzenia. Nigdy nie uważałam jej za jakiś dodatkowy walor, ale nienawidzę nastawiania budzików. Dużo łatwiej jest zadzwonić do recepcji i pozwolić... więcej»

Te niezapomniane magiczne chwile w hotelu

Jestem przekonana, że jednym z powodów, dla których my ludzie potrafiliśmy przetrwać jako gatunek przez tak długi okres czasu, była nasza selektywna pamięć. Oznacza to, że wykształciliśmy w sobie skłonność do... więcej»

Troska o gości naprawdę wyróżnia hotel specjalizujący się w wydłużonych pobytach

Czy chciałbyś wiedzieć jak uczynić twój hotel specjalizujący się w wydłużonych pobytach, bardziej zyskownym?  Bądź troskliwy! Zmień sposób postępowania w setkach drobnych spraw, które nie są na twojej liście... więcej»

Wybuduj hotel. Czy jednak przyjadą do ciebie goście?

„Wybuduj go, a oni przyjadą” nie jest już dłużej hasłem prawdziwym i wypróbowanym w przemyśle hotelowym. W dzisiejszych konkurencyjnych czasach z dominującymi, głównymi markami, rynek może już nie... więcej»

Trudny problem w hotelarstwie: Docenianie i rozpoznawanie gościa

Być może, bardziej niż kiedykolwiek, docenianie gościa jest nieodzowne wtedy, kiedy zdarza się pewne załamanie w jego doznaniu i kiedy jego oczekiwania nie zostały spełnione. W takim decydującym momencie należy... więcej»

W jaki sposób hotele wynagradzają lojalnych gości?

Dwa razy w miesiącu, Mona Stevens, podróżuje służbowo z Champaign do Chicago. Od 1999 roku korzystała z usług tego samego hotelu, gdzie personel znał ją z nazwiska, wiedział jakie są jej preferencje i starał się... więcej»

Budowanie współdziałania między kuchnią a działami bezpośredniego kontaktu z klientem

Odwieczny problem występowania tarć pomiędzy personelem kelnerskim a obsługą kuchni. Jest to już nudne, i niekonieczne... Czy potrzebujesz zmian w 2008 roku? Wykorzystaj tę stronę jako swój „Porządek... więcej»

Hotele muszą się rozeznać w swoich mocnych stronach

Hotel walczy o każdego gościa. Jak, w takim razie, hotele bronią się przed swoimi licznymi konkurentami? Jakie kryteria są najistotniejsze dla gościa, kiedy musi dokonać wyboru pomiędzy kilkoma hotelami, jeżeli mają... więcej»

Tajemnica satysfakcji klienta

Czy twoi klienci cię uwielbiają? Badania wskazują, że coraz więcej klientów ma dosyć złej obsługi. Nadszedł więc teraz czas, aby zdradzić naszym pracownikom sekret sposobu świadczenia zdecydowanie zauważalnej... więcej»

Poczęstunek w trakcie targów to reklama czy reprezentacja?

Hotel zamierza zaprezentować swoje wyroby na ogólnopolskich targach. Oprócz opłaty za wynajęcie stoiska ponosi również wydatki m.in. na skromny poczęstunek dla osób, które chcą porozmawiać i zapoznać się z ofertą.... więcej»

Znaczenie doznania klienta w czasie recesji

W miarę jak dyskusje na temat recesji przenikają do wieczornych wiadomości – w sposób naturalny zaczęliśmy rozważać, w jaki sposób może ona wpłynąć na naszych klientów i przemysły branży usługowej, a przede... więcej»

Czym jest Revenue Management w hotelarstwie?

Revenue Management stał się cokolwiek kontrowersyjnym i modnym określeniem w naszym przemyśle. Tak jak w przypadku wielu powszechnie stosowanych terminów, wydaje się, że revenue management posiada wiele różnych... więcej»

Marketing a wykonawstwo: Różnica pomiędzy taktyką a strategią w kasynach

Marketing był całkowicie odmienny we wczesnym Las Vegas, niż dzieje się to obecnie.  Operatorzy kasyn wiedzieli prawie wszystko na temat swoich gości, zwracali się do nich po imieniu i osobiście zajmowali się... więcej»

Najbardziej odosobnione „hotele” na świecie

Jeremy Lazell znajduje odosobnienie i samotność na farmach, w jurtach, w drewnianych chatach i wielu innych miejscach, od Highlands w Szkocji po Hindukusz w Azji Wielu z nas lubi obiekty pięciogwiazdkowe.... więcej»

Badanie trzeźwości pracowników

Masz podejrzenia, że twój kelner „popija” sobie w czasie pracy, albo szef kuchni przyszedł do pracy po spożyciu alkoholu. Czy jako pracodawca, możesz zbadać jego trzeźwość bez naruszenia dóbr osobistych?... więcej»

Sześć zasad tworzenia optymalnego doznania klienta

Doskonałość obsługi rozpoczyna się od sprzedaży wewnętrznej? Jako że klienci kupują oczekiwania, kiedy robią biznes z twoją firmą, Wewnętrzna sprzedaż musi być wprawką w budowaniu relacji sprzedażowych. Pamiętaj -... więcej»

Pięć sposobów na zwiększenie rozmachu w sprzedaży i marketingu

Postanowieniem na 2008 rok jest obmyślenie dróg zmaksymalizowania dochodów hotelu, w sposób inny niż podnoszenie stawek za pokoje oraz kontynuowanie prezentacji wartości naszych pokoi i hotelowych doznań. Jeżeli... więcej»

Przewaga siedmiu sekund

Jesteś na konferencji biznesowej i zwracasz się ku nieznajomemu stojącemu obok ciebie. On się odwraca i w tym momencie twój mózg zaczyna dokonywać tysięcy kalkulacji. Czy jest to ktoś, do kogo należy się zbliżyć,... więcej»

Trendy w SPA na 2020 rok: Możesz tylko zyskać zaskakując klientów!

Ekspert SPA Heinz Schletterer dostrzega nową szansę dla przemysłu turystycznego w specjalizacji hoteli i ośrodków spa. W przeciągu ostatnich kilku lat międzynarodowy przemysł turystyczny odnotował wzrost dzięki... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 (45) 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji