Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych

Parę lat temu, natknąłem się na pewne dane statystyczne obrazujące podstawowe przyczyny, dla których klienci rezygnują z usług konkretnych firm: 9 % klientów odchodzi z powodu działań konkurencyjnych ... więcej»

Kalifornia mówi Tak dla nowego rynku hotelarskiego

Obecnie, kiedy małżeństwa homoseksualne stały się w Kalifornii legalne, hotelarze chcą zebrać żniwo z tej nowej sytuacji. Powitane w nagłówkach wiadomości, jak ekonomiczne wybawienie dla Kalifornii, wygląda na... więcej»

Gwiazdy chcą się spotkać z dyrektorem i inne nieporozumienia

W dzisiejszych czasach, jak się wydaje, każda marka chciałaby się przyłączyć i skorzystać z popularności znakomitych i sławnych osób, a hotele nie są w tym zjawisku wyjątkiem. Goszcząc gwiazdę w swoim obiekcie można... więcej»

Hotelowe Revenue Management w gospodarce zastoju

W okresie dekoniunktury gospodarczej, korzystanie z zasad revenue management może pomóc hotelarzom utrzymać i zbudować przeciętną stawkę ceny za pokój i obłożenia hotelu. Nawet w trudnych czasach, każdy hotel... więcej»

Hotelowe lekcje pobierane w sklepie rękodzielniczym prowadzonym przez moją mamę

To dziwne, że dopiero z wiekiem, zaczynamy coraz bardziej doceniać naszych rodziców i dobrodziejstwa, którymi nas obdarzyli. Ja, przynajmniej, czuję się szczególnie obdarowany tym, że urodziłem się w rodzinie... więcej»

Hotelowy pokój przyszłości

Eksperci starają się sprecyzować, w jaki sposób będą wyglądały typowe pokoje hotelowe za 10 i 20 lat. Małe pokoje, rozmiaru kabin na wycieczkowcach? Bezpłatne mini bary? Na wyposażeniu pokoi komputery, zamiast... więcej»

Reklamowanie hotelu w trakcie przestojów w ciągu tygodnia

Każdy obiekt hotelowy ma swój słabszy okres w ciągu tygodnia. Hotele miejskie, które ustawione są pod gości biznesowych muszą dużo ciężej pracować, aby zapełnić swoje pokoje w trakcie weekendów, podczas gdy obiekty... więcej»

Unikalna wiedza: Dodawanie wartości doznaniu klienta

Łatwo jest zidentyfikować znaczenie i istotność wiedzy specyficznej dla danego zawodu, umożliwiającej pracownikom wykonywanie pracy w sposób prawidłowy, bezpieczny i efektywny. Jednakże istnieje jeszcze inna warstwa... więcej»

Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą

To, co liczy się najbardziej, to jest pierwsze wrażenie. Odnosi się to szczególnie do pracowników działu recepcji w hotelu. Dlatego też pracownicy recepcji nie powinni ograniczać się tylko do przyjaznego gościom... więcej»

Tajemniczy klient sprawdza obsługę hoteli, sklepów i restauracji

Jako aktorka i pisarka Emily Scott wie lepiej niż inni, jak zagrać rolę. A mimo to przyznaje, że czuje zakłopotanie, gdy raz na miesiąc wchodzi przez eleganckie wejście do sklepu Jimmy Choo w środku Londynu, żeby... więcej»

Wyróżniaj się, albo zgiń

Wyróżnienie twojego hotelu spośród innych hoteli funkcjonujących na rynku zawsze jest wyzwaniem. Każdy obiekt poszukuje swojej części krótkoterminowych, wypoczynkowych i grupowych klientów – w zależności od... więcej»

Przekaż im to delikatnie. Dyplomatyczne porady utrzymujące twoją klientelę

Kiedy korporacje proszą mnie, abym przeszkolił ich pracowników w sposobach utrzymywania klientów, oferuję im jeden zestaw szkoleniowy, który często zajmuje się niezbyt fortunnymi sytuacjami – jak w... więcej»

Poproszę o pokój, który będzie pasował do mojej sukienki

W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych klienci zażyczyli sobie, aby duże łańcuchy oferowały konsekwentnie wysoki poziom obsługi, gdziekolwiek mogliby się znaleźć. Przemysł zareagował w ten sposób, że... więcej»

Zaoferuj mi lepsze warunki: Dlaczego wszyscy korzystają z wyższych standardów z wyjątkiem ciebie

Przekwalifikowania do pokoju wyższej kategorii są aktualnie rzadsze, ponieważ hotele wprowadziły w życie wyrafinowane procedury revenue management, chociaż zjawisko to jest jednak ciągle powszechne. Tendencje do... więcej»

Luksusowe hotele przyjazne rodzinie

Pluszowy miś, czerwony kabriolet dla dzieci zainspirowany marką BMW i torba pełna cukierków i ciastek. Rzeczy te być może nie wyczarowują obrazów Paryża, ale jeżeli przebywasz w luksusowym, acz przyjaznym rodzinie... więcej»

Hotelowe lekcje dyrektora pięciogwiazdkowej szkoły

Już od pięciu lat mam przyjemność i przywilej bycia ochotniczym reprezentantem rodziców w publicznej szkole Hollywood Hills Elementary w Hollywood w stanie Floryda, do której uczęszczają moje dzieci. Być może jestem... więcej»

Poskramianie gościa z piekła rodem

W 2006 roku koncepcja Gościa z Piekła Rodem, została wprowadzona w przemyśle hotelarskim, w dwóch artykułach zatytułowanych  'Radzenie Sobie', a następnie 'Poskramianie' Gościa z Piekła Rodem,... więcej»

Promowanie twojego SPA sprawi, że będzie przynosiło dochody, pachniało i oddziaływało na zmysły

Spa... magiczne marketingowe słowo i „narzędzie”, które przeniknęło do stylu życia przemysłu. Jesteśmy otoczeni „produktami spa”. Przy tak wszechogarniającym używaniu słowa „spa”... więcej»

Sprzedajesz czy kreujesz doświadczenie?

Zamówiłeś lampkę wina i dwie butelki wody. Rachunek wyniósł 40$. Czy jesteś zszokowany? Przerażony? Natknęłam się ostatnio na paragony z mojej wycieczki do Włoch w ubiegłym roku i zamiast skrzywić się z bólu... więcej»

Pięć największych błędów popełnianych przez właścicieli hoteli przy poszukiwaniu operatora lub marki dla swoich obiektów

Pomyślne dopasowanie hotelowej marki i operatora, do hotelu i jego właściciela jest ważną determinantą finansowego i operacyjnego sukcesu w hotelowym przedsięwzięciu. Poza właściwym „małżeństwem”... więcej»

Twoja sytuacja jest określona miejscem, w którym przebywasz

Kiedy odwiedziłem wczoraj supermarket Safeway, aby zakupić proszek do prania, byłem tak oszołomiony paletą oferowanych do sprzedaży artykułów, że prawie wyszedłem, nie kupując niczego. W jaki sposób tak prosty... więcej»

Blogowanie w przemyśle hotelarskim: Czy już zacząłeś blogować? Część 1

Blogi są najszybciej rozwijającym się medium komunikacji zarówno w biznesie, jak i w przypadku osób indywidualnych. W oparciu o badania Technorati (wyszukiwarka blogów), obecnie istnieje prawie 3 miliony blogów... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 (46) 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji