Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Zasady etyki i bezpieczeństwa w przepełnionym pokoju hotelowym. Zakwaterowanie sześcioosobowej rodziny w pokoju z dwoma łóżkami

Pozwólcie mi rozpocząć od pewnego wyznania. Jestem skandalicznym, wielokrotnym gwałcicielem kardynalnej hotelowej zasady. Co gorsza, w kilku przypadkach używałem do tego celu czwórki moich dzieciaków, w charakterze... więcej»

Nawyki najbardziej efektywnych sprzedawców w hotelu na 2008 r.

Coroczna aktualizacja efektywnych nawyków odkryła, że proces hotelowej sprzedaży (i hotelowe szkolenie ze sprzedaży związane ściśle z tym procesem) został poddany sejsmicznej zmianie. Jeżeli ktokolwiek w to wątpi,... więcej»

VAT na usługi towarzyszące jak usługa główna

Jaką należy zastosować stawkę VAT dla usług hoteli, usług polegających na udostępnianiu klientom gier typu bilard, lotki, kręgle wliczonych w cenę usługi hotelowej, a także bez usługi hotelowej? Interpretacji... więcej»

Maksymalnie wykorzystać potencjał SPA

Podstawą sukcesu SPA jest optymalne wykorzystanie potencjału ośrodka. Dlatego już na początku warto sobie zadać pytanie: czym dysponujemy i co jest naszą największą siłą. A potem należy bezwzględnie ten kapitał... więcej»

Nocleg w internacie zwolniony z VAT

Usługi zakwaterowania w bursach, internatach i domach studenckich są zwolnione z VAT niezależnie od tego, kto będzie zakwaterowany. "Zakwaterowałem pracowników mojej firmy w internacie przy szkole. Internat... więcej»

Zadbaj o swój personel, a on zatroszczy się o twoich klientów

Jednym z najlepszych sposobów upewnienia się, że twój personel służy najlepszą obsługą dla twoich klientów jest jego odpowiednie traktowanie. Pamiętaj, że sposób, w jaki dbasz o swój personel znajdzie swoje... więcej»

Biuro podróży zapłaci za zepsute wakacje

Klienci mogą dochodzić od organizatorów wypoczynku zadośćuczynienia za krzywdy wynikające z nienależytego wykonywania usług turystycznych. Dwie mieszkanki Lublina za pośrednictwem agentki w Lublinie wykupiły w... więcej»

Nauka dla hoteli: Jak stać się przyjaznym dla gejów

Dla par gejowskich i lesbijskich, meldowanie się w recepcji może być najbardziej niekomfortową częścią całej podróży (Jedno łóżko czy dwa?). Dla hoteli, może to oznaczać różnicę pomiędzy budowaniem lojalności, a... więcej»

Nie ma sztywnych reguł, kiedy chodzi o reklamę, z wyjątkiem wrzucania pieniędzy do „czarnej dziury”

Poświęciliśmy spore ilości czasu na zdefiniowanie naszych hotelarskich produktów i usług. Następnie wytężyliśmy wszystkie siły, aby ustanowić i utrwalić naszą wiarygodność rynkową. Przeprowadziliśmy badania,... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży – komu jest potrzebne?

Ponieważ wkroczyliśmy w nowy rok zastanawiamy się, jak wiele hoteli wykazuje wzrost zysków porównywalnych do tego samego okresu w roku ubiegłym? Podczas naszych podróży po kraju rozmawiamy z różnymi hotelami i... więcej»

Klient ma 10 dni na rezygnację z wakacji

Klient zawarł wieloletnią umowę o korzystanie co roku z apartamentu na Teneryfie w jednym z wiosennych miesięcy. Od zawarcia umowy upłynęły już trzy tygodnie. Czy może z tej umowy jeszcze zrezygnować? Informuje... więcej»

Efektywny ubiór na rozmowę kwalifikacyjną: To, co nosisz, mówi kim jesteś

Ubieranie się w celu zapewnienia sobie sukcesu w przemyśle hotelarskim zaczyna się od momentu, kiedy przybywasz na rozmowę kwalifikacyjną. Sposób, w jaki się do niej przygotujesz i zaprezentujesz, poinformuje... więcej»

Kara za rezygnację z usługi nie podlega VAT

Opłaty pobierane od osób, które zrezygnują z planowego zabiegu kosmetycznego, mają charakter sankcji. Kary te, podobnie jak i zmniejszenie wartości zamówienia, nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT, ponieważ nie... więcej»

Ratowanie skóry hotelowi. Z życia lekarza hotelowego

Dyrektor ds. Sprzedaży w hotelu Los Angeles Hyatt Regency przygotowywała się do przemowy, przed konwencją agencji turystycznych, kiedy jej głowa przekręciła się w prawo i znieruchomiała. Zjawiając się na pół godziny... więcej»

Element zaufania

Czy kupiłeś kiedyś coś od kogoś, do kogo nie miałeś zaufania? Najprawdopodobniej nie. Zaufanie jest ważną rzeczą, kiedy dochodzi do sprzedaży. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz lub komu. Nie ma żadnej różnicy czy... więcej»

Samo SPA nie wystarczy

Posiadanie spa w twoim hotelu jest bardzo miłe, ale to nie wystarczy – aby prawdziwie ogarnąć doznanie spa i rynku stanowiącego doświadczenie dla twoich klientów, niezbędne jest posiadanie udogodnień spa w... więcej»

Nawyki skutecznych revenue managerów na rok 2008

Życie zwykło być proste dla hotelowych revenue menedżerów – codzienna rutyna była relatywnie nieskomplikowana – sprawdzanie raportów, bilansowanie rezerw i zapasów, sprawdzanie udziału kanałów... więcej»

Piątka najlepszych: Hotele kolejowe w Anglii

Wskrzeście pełne chwały wiktoriańskie czasy podróży pociągami z postojami wzdłuż trasy przejazdu. The Royal York, York Kiedy dworzec kolejowy w York został przebudowany w 1877 roku, był największym dworcem w... więcej»

Checklista dyrektora hotelu w zakresie e-commerce

Wytyczne (checklista) dyrektora w zakresie handlu elektronicznego są pomocnym narzędziem dla zagwarantowania maksymalnego wykorzystania zasobów e-Commerce. Instrukcje te są tygodniowym i miesięcznym przewodnikiem... więcej»

Zmiana marki hotelu wymaga starannego zarządzania

W tym artykule zbadamy niektóre problemy wynikające z podjęcia przez właścicieli lub operatorów hotelu, decyzji o zmianie marki obiektu. W rzeczywistości sądzimy, iż wiele z tych problemów jest do siebie podobnych w... więcej»

Okazjonalne życzenia: Siedem pomysłów na zadowalanie twoich świątecznych klientów

Znowu nadchodzi sezon świąteczny i jeżeli chcesz, aby okazał się pomyślny dla ciebie, już teraz powinieneś zacząć myśleć co zrobić, aby okazał się pomyślny również dla twoich klientów. Oto kilka pomysłów, które... więcej»

Spotkania przy piwie też są kosztem firmy

Obowiązkowe spotkania po godzinach, których celem jest poprawa relacji między pracownikami, mogą wpływać na zwiększenie obrotów firmy. Nie są opodatkowane. Taki wyrok wydał ostatnio Wojewódzki Sąd Administracyjny w... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 (48) 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji