Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Nigdy nie jest za późno na zastanowienie się nad PR

Public relations to najbardziej efektywna pod względem kosztowym metoda promocji twojego produktu, ustanawianie wiarygodności  osoby trzeciej i ekspozycja twojej nazwy na szerszym forum publicznym. Najlepsze w... więcej»

Wiadomość dla pracowników sprzedaży: „To Nie Wy!”

Jestem wielkim entuzjastą kina i nie mniejszym fanem Robina Williamsa. Jedną z moich ulubionych scen w filmie „Buntownik z wyboru” jest scena, gdzie psychiatra grany przez Williamsa zwraca się do... więcej»

Hotel nie jest miejscem dla osób strachliwych, czy pozbawionych humoru

Nowojorski, pretensjonalny hotel Carlton Arms, nie jest hotelem dla wszystkich. Ci, którzy jednak doceniają jego oryginalność i przyjacielskość, właśnie tam mogą się czuć, jak u siebie w domu. Moja przyjaciółka... więcej»

Hotele ekonomiczne

Od początku rozpoczęcia działalności segment ekonomiczny przemysłu hotelowego poddawany był ciągłemu procesowi zmian. Chociaż większość właścicieli i operatorów przyjmuje postawę „trzymania się podstawowych... więcej»

Jak sprawić, aby twoi klienci zapomnieli o cenach

Moje najnowsze doświadczenie, jakie wyniosłem z kontaktu z agentką nieruchomości dostarczyło mi świeżego spojrzenia na to, co znaczy być wybitnym pracownikiem sprzedaży. Moja agentka była tak dobra w swojej pracy,... więcej»

Uważasz, że szkolenie jest drogie? Koszt ignorancji jest wyższy

„Naszym najcenniejszym walorem są nasi pracownicy.” Słyszę to przez cały czas. Jednakże po tym stwierdzeniu dodaje się, „Ale nie mamy pieniędzy na ich szkolenie” lub „Nie przeprowadzamy... więcej»

Wprowadzane udogodnienia w pokoju utrudniają pracę housekeepingu

Łańcuchy hotelowe wprowadzają super grube materace, góry nowych poduszek, dodatkowe prześcieradła oraz wielkie i ciężkie poszwy na kołdry w ramach konkurencji w zakresie tworzenia najbardziej kojącego doświadczenia... więcej»

W jaki sposób stracić sprzedaż, szybko i łatwo

Oto pięć pewnych sposobów gwarantujących stratę okazji do dokonania sprzedaży. - Skoncentruj się na sobie. Przypominam sobie spotkanie z kilkunastoma pracownikami sprzedaży, wybranymi spośród różnych... więcej»

Przenoszenie hotelu do domu

Podoba ci się zaokrąglony pałąk prysznicowy w hotelowej łazience? Haftowana poduszka na łóżku? Szklanki do martini, które dostrzegłeś na dole w barze? Najnowsze wakacyjne pamiątki mogą być tak łatwo dostępne, jak... więcej»

To jest podstawowa obsługa klienta

Podczas rozmów z hotelarzami prowadzonymi w całym kraju, odkryłam że czołowymi wyzwaniami, przed którymi każdy z nich staje, jest znalezienie dobrych, zorientowanych na klienta pracowników, i ich utrzymanie. Na... więcej»

Podstawowe koncepcje co-brandingu w przemyśle hotelarskim

Konsumenci XXI wieku stali się coraz bardziej świadomi jakości produktów i usług, których poszukują, wobec czego oczekują ofert wzbogaconych o dodatkowe wartości. Konkurencja wśród przedsiębiorstw w zakresie... więcej»

Bez napiwków

Kiedy Thomas Keller, jeden z czołowych szefów kuchni w Ameryce ogłosił, że od 1 września zrezygnuje z praktyki przyjmowania napiwków w Per Se, jego luksusowej restauracji w Nowym Jorku i zastąpić ją europejskim... więcej»

Ukryty rynek podróżujących kobiet

Kobiety zaczynają stanowić wzrastającą siłę wśród osób często podróżujących służbowo. Podejmują one również większość decyzji odnośnie podróży swoich rodzin. Czy więc przemysł turystyczny może włączyć się do gry? ... więcej»

Zarekomenduj działania dla zagwarantowania obsługi o światowej klasie

Powiedzmy sobie szczerze, mostem pomiędzy tobą a twoim klientem są twoi pracownicy. Twoi pracownicy znajdują się na pozycjach kreujących sukces, komunikujących się z twoim klientem i budującym wzajemne relacje. Oni... więcej»

Przyciągnij każdego klienta w trakcie jednego punktu styczności z nim

Przyciąganie do siebie klientów nie jest skomplikowaną dziedziną wiedzy. Przy tak wielkiej liczbie dostępnych artykułów, książek, blogów, video i konferencji, może się wydawać, że stworzenie przyciągającego... więcej»

Niepokojące budzenie

Jednym z najbardziej oczywistych hotelowych udogodnień jest usługa budzenia. Nigdy nie uważałam jej za jakiś dodatkowy walor, ale nienawidzę nastawiania budzików. Dużo łatwiej jest zadzwonić do recepcji i pozwolić... więcej»

Te niezapomniane magiczne chwile w hotelu

Jestem przekonana, że jednym z powodów, dla których my ludzie potrafiliśmy przetrwać jako gatunek przez tak długi okres czasu, była nasza selektywna pamięć. Oznacza to, że wykształciliśmy w sobie skłonność do... więcej»

Troska o gości naprawdę wyróżnia hotel specjalizujący się w wydłużonych pobytach

Czy chciałbyś wiedzieć jak uczynić twój hotel specjalizujący się w wydłużonych pobytach, bardziej zyskownym?  Bądź troskliwy! Zmień sposób postępowania w setkach drobnych spraw, które nie są na twojej liście... więcej»

Wybuduj hotel. Czy jednak przyjadą do ciebie goście?

„Wybuduj go, a oni przyjadą” nie jest już dłużej hasłem prawdziwym i wypróbowanym w przemyśle hotelowym. W dzisiejszych konkurencyjnych czasach z dominującymi, głównymi markami, rynek może już nie... więcej»

Trudny problem w hotelarstwie: Docenianie i rozpoznawanie gościa

Być może, bardziej niż kiedykolwiek, docenianie gościa jest nieodzowne wtedy, kiedy zdarza się pewne załamanie w jego doznaniu i kiedy jego oczekiwania nie zostały spełnione. W takim decydującym momencie należy... więcej»

W jaki sposób hotele wynagradzają lojalnych gości?

Dwa razy w miesiącu, Mona Stevens, podróżuje służbowo z Champaign do Chicago. Od 1999 roku korzystała z usług tego samego hotelu, gdzie personel znał ją z nazwiska, wiedział jakie są jej preferencje i starał się... więcej»

Budowanie współdziałania między kuchnią a działami bezpośredniego kontaktu z klientem

Odwieczny problem występowania tarć pomiędzy personelem kelnerskim a obsługą kuchni. Jest to już nudne, i niekonieczne... Czy potrzebujesz zmian w 2008 roku? Wykorzystaj tę stronę jako swój „Porządek... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 (48) 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji