Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Hotelarze! Nie dajcie się nabierać na przesadną reklamę technologii Web 2.0

Sądząc po artykułach, w których czytałem o Web 2.0, istnieją pewni hotelowi i internetowi sprzedawcy dopominający się niebywałego uznania dla społecznych mediów i ich wpływu na nasz przemysł. Moje zatroskanie polega... więcej»

Jaki hałas w hotelu irytuje najbardziej?

Zgodnie z właśnie opublikowanym sondażem, zleconym przez łańcuch AmericInn są to ludzie w sąsiednim pokoju kłócący się lub urządzający imprezę, Sondaż przeprowadzony na próbie około 2000 losowo wybranych... więcej»

Le Meridien: Hotele, a teraz i styl życia

Le Meridien, łańcuch hotelowy, próbuje wstrząsnąć swoim wizerunkiem, jakim jest anonimowy przystanek w podróży, dla europejskich biznesmenów.Le Meridien chciałby być postrzegany jako raj dla nonkonformistów i... więcej»

Porada od hotelowego lekarza

Utrzymywanie hotelowego lekarza może być najlepszą usługą, jaką świadczycie, która nic hotelu nie kosztuje. Z wyjątkiem tego... że nie wiecie, czy goście są dobrze obsługiwani. Jaki stopień kontroli możecie zapewnić... więcej»

Co jest na śniadanie?

Co jest na śniadanie? Coraz więcej hoteli odpowiada na to pytanie przy pomocy nowej, ulepszonej oferty żywieniowej. A dlaczego nie? To jest popularne. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę... więcej»

Zaangażowana obsługa - Część 1: Nie tylko dla szyku

Ci, którzy sądzą, iż zaangażowana obsługa zdarza się tylko w eleganckich miejscach, takich jak luksusowe hotele i restauracje, powinni zaznajomić się z historią, jaka ostatnio mi się przydarzyła. Kilka tygodni temu,... więcej»

Hotele na wielkim ekranie

Hotele przez dziesiątki lat grały główne role na wielkim ekranie. Dla osób często podróżujących służbowo, które odpoczywają w weekend i rozglądają się za wypożyczeniem filmu związanego z ich domem, z dala od domu,... więcej»

Wstęp do sukcesu restauracji: Zaczyna się u twoich drzwi wraz z ciepłym uśmiechem i powitaniem

Ze względu na nazwę i lokalizację, Wild Willy's jest anomalią. Umiejscowione na trasie Route 1 w York w stanie Maine, to żywieniowe imperium wita podróżnych na pierwszym etapie wybrzeżowego łącznika do... więcej»

Kontrole jakości wykorzystujące wszystkie pięć zmysłów. Technika zmieniająca twój obiekt z dobrego w najlepszy

Nasza firma jest właścicielem i zarządza hotelami oraz domami opieki dla osób starszych. Chociaż istnieje wiele różnic, to jest także wiele podobieństw i wiele zestawów umiejętności, które dają się przenosić z... więcej»

Charakterystyka skutecznych sprzedawców

Co odróżnia pracowników sprzedaży odnoszących sukcesy od wszystkich innych? Sądzę, iż najbardziej efektywni pracownicy sprzedaży, praktycznie w każdym przemyśle, posiadają następujące cechy charakterystyczne:1. Są... więcej»

Skutki VAT. Lepiej spać w internacie niż w hotelu

Właściciel firmy nie odliczy VAT z faktur dokumentujących nocleg. I to zarówno wtedy, gdy w hotelu będzie spał on sam, jak i jego pracownicy – informuje Rzeczpospolita. Zgodnie z ustawą o VAT (art. 88 ust.... więcej»

Pragnienie obsługi ze szczerym uśmiechem

Jaka jest najgorsza rzecz, jaką można usłyszeć po przybyciu do jednego z twoich ulubionych hoteli po ośmiogodzinnym locie przez Atlantyk? Pukanie wylakierowanych paznokci po niewidzialnej klawiaturze i... więcej»

Piątka najlepszych: Hotele z widokiem na historię

Rihannon Batten wyszukuje widoków rzeczywiście przenoszących cię do przeszłości. Hotel Gladiatori, Włochy Z ogromną domieszką łacińskiego czaru, ale pozbawiony całkowicie niepohamowanego kiczu, tak... więcej»

Dlaczego prezentacje mogą pozbawić cię sprzedaży

Nadszedł czas, aby zakończyć pokazy slajdów i wykłady służące wyłącznie przemawiającemu, z korzyścią dla diagnostycznego, interaktywnego podejścia. Jeff Thull, autor The Prime Solutions, wyjaśnia jak zakończyć... więcej»

Ludzie, Produkt, Obsługa: „Powrót do podstaw” podręcznik osiągania sukcesu dla operatora hotelu

W połowie marca La Quinta Corporation na dorocznej konferencji w Las Vegas połączyła setki dyrektorów naczelnych, właścicieli i współpracowników z 370 hoteli. Dyskutowano tam na wiele tematów i dokonano również... więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą

Dawniej na wróżenie na andrzejkach mogły pozwolić sobie tylko panny. Kawalerowie wróżyli sobie w „katarzynki „ 24 listopada. Dzisiaj wróżą sobie wszyscy a andrzejki to doskonały pretekst do spędzenia... więcej»

Taktyka negocjacyjna

Opanuj sztukę negocjacji, a opanujesz zdolność uzyskiwania niemal wszystkiego, czego chcesz. Negocjowanie uważane jest za numer jeden wśród umiejętności biznesowych, taką, z której korzystamy codziennie.Jednak... więcej»

Opodatkowanie zakupu napojów z automatu

Wartość pieniężna przyznawana pracownikom na zakup napojów z automatu stanowi ich przychód ze stosunku pracy niezależnie od tego, czy wartość ta przekazywana jest w formie banknotów lub kluczy chipowych - uznał w... więcej»

Kiedy selektywna obsługa oznacza obsługę wyższej jakości

Zbyt często w naszym przemyśle, znakomita obsługa klienta jest wiązana wyłącznie z ekskluzywnymi, luksusowymi markami, np. światowej sławy Ritz-Carltonem czy z Four Seasons.Istnieje rozsądne wyjaśnienie tej... więcej»

Triumf wiedzy: Kwestia wysokiej rotacji kadr w hotelach

Szczere oddanie dla biznesu hotelarskiego i pragnienie przodowania w zawodzie hotelarza ustępują powoli przed ambicjami zapewnienia sobie równowagi życiowo – zawodowej, szybszego rozwoju kariery i potrzeb... więcej»

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu

Wiodące firmy turystyczne zajmujące się dystrybucją – Leonardo i ICE Portal radzą uczynić Internet twoim najlepszym narzędziem marketingowym w 2008 roku.Zgodnie z przemysłowymi wskaźnikami, ogólnoświatowy... więcej»

W jaki sposób fizyka kwantowa otwiera wrota do nieograniczonych wyższych poziomów doznania gościa

Fizyka kwantowa otworzyła wrota możliwościom kompletnie nowego rodzaju doznania gości hotelowych, które nie ma ograniczeń w swej naturze. Dla tych, którzy mają ochotę odejść od wytwarzanego sztucznie poziomu SOP... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 (49) 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji