Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Budowanie lojalności klientów korporacyjnych

Stymulowana poprawą koniunktury gospodarczej, liczba osób podróżujących służbowo, w przyszłym roku, ulegnie prawdopodobnie zwiększeniu. Wskutek tego, wzrosną również ceny w hotelach stawki, o około 3 % w Ameryce... więcej»

Zrozumienie potrzeb najcenniejszych odwiedzających twoją stronę internetową

Artykuł ten bada segmentację klienta w sektorze online hotelarstwa, a także w jaki sposób ustalić strukturę strony internetowej dla zmaksymalizowania wartości najważniejszych gości twojej strony... więcej»

Branding to modne określenie dla jakości i obsługi

W latach siedemdziesiątych „obsługa klienta” (customer service) stała się  bardzo modnym określeniem dla wielu biznesów. Wszyscy uchwyciliśmy się tego z wielkim entuzjazmem.W 2005 roku takim... więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji

Czy hotelowa sprzedaż jest twoją aktualną lub pożądaną ścieżką kariery zawodowej? Jeżeli tak, szczere gratulacje! Na dobrych pracowników sprzedaży (pokoi lub gastronomii) jest popyt we wszystkich segmentach.... więcej»

Nowoczesne rozwiązania sprzętu fitness dla hoteli

Nowoczesne hotele i centra spa coraz częściej oferują swoim gościom możliwości przeprowadzenia wszechstronnego treningu. Niezależnie od celów i formy podróży zapotrzebowanie na aktywny wypoczynek stale wzrasta.... więcej»

Moc zadawanych pytań

Uczestnicy moich sprzedażowych warsztatów szkoleniowych często pytają, jak można sprawniej kontrolować proces sprzedaży. Większość ludzi poświęca niemal cały swój czas na opowiadanie o swoim produkcie lub usługach... więcej»

Zaangażowanie społeczne właściciela hotelu

Przemysł hotelarski obraca się wokół stosunków społecznych. Dla właściciela hotelu, najważniejszymi stosunkami, są relacje z jego gośćmi. Równie znaczące są ustanowione przez niego stosunki z pracownikami. Istnieje... więcej»

Lider lojalności

„Można zrobić wszystko, co da się zmierzyć” - stare przysłowie w przemyśle hotelarskim Jestem pewien, że ktoś to powiedział juz wcześniej, ale ja nie mam, ani czasu, ani cierpliwości, aby to... więcej»

Jak chronić gości hotelu przed kradzieżą danych osobowych

Czy słyszeliście historię o gościu, który wprowadził się do luksusowego pokoju hotelowego i znalazł w koszu na śmieci wydruk dokumentacji dotyczącej poprzedniego gościa zameldowanego w tym pokoju? Osobiste... więcej»

Web 2.0 i hotelowe strategie sprzedażowe na 2008 rok

Kim Są Klienci, Którzy o Tobie Mówią? Myślisz, że twoi klienci nie opowiadają o tobie na mieście? Sądzisz, że klienci i potencjalni klienci nie wymieniają swoich poglądów na temat doświadczeń związanych z pobytem... więcej»

System funduszu napiwkowego w amerykańskich restauracjach

Pracodawcy w przemyśle hotelarskim powinni być świadomi tego, że „fundusz napiwkowy” stał się najnowszym trendem w procesach sądowych wytaczanych w związku z Ustawą Fair Labor Standards Act – FLSA... więcej»

Rosną opłaty za parking w hotelach

Osoby podróżujące służbowo wiedzą już zapewne, że ich pokoje hotelowe kosztują dzisiaj drożej, niż to było parę lat temu. Mniej natomiast zauważa się, co się dzieje ze stawkami za miejsca parkingowe. Więcej... więcej»

O krok przed konkurencją. Tworzenie cen

Revenue management zdecydowanie opłaca się. Każdy, kto zdobywa się na wysiłek opracowania strategii dla swojego hotelu i korzysta z pomocy niezależnej, zewnętrznej firmy może na tym ogromnie zyskać. Nade wszystko,... więcej»

Zaangażowanie klienta. Z jakiego miejsca zaczynamy?

Kilka lat temu, napisałem artykuł zatytułowany „Najwspanialszy boy hotelowy, jakiego kiedykolwiek spotkałem”. Poświęcony on był człowiekowi, który zaskoczył mnie swoją serdecznością, klasą i... więcej»

Odnawiaj kabiny swoich wind

Pozwólcie, że od razu powiem wam coś bez ogródek: liczba osób, która codziennie spada gwałtownie w dół, zabijając się w nowoczesnej windzie, jest statystycznie znikoma. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że... więcej»

Reklama hotelu Pay-Per-Click. Przelicz to sam

Przysłowie brzmi mniej więcej tak: „Głupiec szybko trwoni pieniądze...” i wykupowanie reklamy pay-per-click (płać-za-kliknięcie) bez przeprowadzenia dokładnej analizy jej opłacalności, może spowodować,... więcej»

Efektywne wykorzystywanie mystery shopping w celu wzbogacenia doznania klienta

Tajemnicze zakupy (mystery shopping) to jedna z wielu technik używanych do budowania zrozumienia doznania klienta. Osoby, które są albo rzeczywistymi klientami albo odpowiadają pożądanemu profilowi klienta, stykają... więcej»

Na zdrowie? Na zdrowie!

Lekarze nefrolodzy już od dawna chwalą moczopędne właściwości piwa. Czerwone wino ma w swoim składzie bioflawonoidy – związki, które wpływają na podwyższenie w organizmie tzw. dobrego cholesterolu korzystnie... więcej»

Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji

Projekty menu różnią się tak, jak restauracje, które je podają. Prawdziwie efektywne restauracyjne menu sprzedaje coś więcej niż jedzenie – ono promuje całą twoją działalność. Dobrze zaprojektowane menu... więcej»

Usługa gastronomiczna jako część usługi złożonej

Aby zdecydować, czy mamy do czynienia z usługą złożoną organizacji konferencji i szkoleń, należy zbadać związek między poszczególnymi usługami świadczonymi uczestnikom takich spotkań. Tak orzekł NSA 18 września br.... więcej»

Co kryje się pod nazwą HOSTEL?

Hostele... Czym one naprawdę są? W jaki sposób do nazwy hotelu dostała się literka 's' i jaka jest w związku z tym, między nimi różnica? Hotelarze zaczynają dostrzegać ten rynek i mają ku temu dobry powód.... więcej»

Pięć rzeczy, które mogą zrobić hotelarze, aby poprawić sprzedaż

Po pierwsze, przestańcie myśleć, że obniżenie stawek spowoduje zwiększenie sprzedaży pokoi i powiększy dochód na pokój. W wyniku takiego działania możesz sprzedać parę pokoi więcej, ale rzadko zdarza się tak, abyś... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 (50) 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji