Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dziewięć rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, aby znaleźć się na rynku ze swoim biznesem

Budowanie biznesu może być zarówno ekscytującym, jak i przerażającym przedsięwzięciem. Aby odnieść sukces, musisz mieć rozeznanie w najważniejszych strategiach dla promocji i rozwoju twojej firmy. Co powinieneś... więcej»

Dwadzieścia największych hoteli na świecie

Las Vegas jest słynne z wielu rzeczy! Oprócz hazardu, ślubów, konwencji, ośrodków, to miasto jest sławne również z wielkości hoteli. Poniżej przedstawiamy listę 20 największych hoteli na świecie, gdzie 15 z 20... więcej»

Luksus a hotelowa marka

Nieszczęśliwie się składa, że osoby odpowiedzialne za rozwój marek hotelowych nie starają się zrozumieć koncepcji luksusu i jak ona wpisuje się w życie ich gości. W rezultacie wiele z tych firm znalazło się w... więcej»

Obsługa klienta lub jej brak

Kto spośród nas nie miał nieprzyjemnego doświadczenia związanego z doznaniem konsumpcyjnym w restauracji z powodu nieodpowiedniego zachowania kelnera, niesmacznego jedzenia i złej obsługi? Od telefonu, aż do... więcej»

Siedem wskazówek dla sfinalizowania sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej

Jeżeli twoje aspiracje zawodowe zawiodły cię do pracy w sprzedaży, to na pewnym etapie kariery zawodowej będziesz musiał zmierzyć się z koniecznością wykonania niezapowiedzianej rozmowy telefonicznej i przekonania... więcej»

Powtórne zdefiniowanie profesji w obsłudze

Często niedowartościowane i niedoceniane jako profesja – stanowisko kelnera lub kelnerki w dalszym ciągu obsadzane jest przez przypadkowy personel, jak wynika z danych, co nie zdarza się w takim stopniu na... więcej»

Przystosuj swoją stronę do utrzymywania większej ilości doraźnych klientów korporacyjnych

Zaledwie kilka lat temu Internet wywrócił do góry nogami korporacyjny rynek doraźnego biznesu. Wydaje się, że dopiero co wczoraj negocjowaliśmy stawki z klientami korporacyjnymi. Ich wysokość opieraliśmy na... więcej»

Ulepszone pobudki przez telefon

Jesteś w obcym łóżku, kiedy dzwoni telefon, budząc cię ze snu. Podnosisz słuchawkę i słyszysz z wolna sączący się głos, „Dzień dobry, tu Tom Bodett, używający jednego z największych wynalazków człowieka,... więcej»

Służbowy uniform kelnera czy recepcjonisty nie jest przychodem

Jeżeli pracownik korzysta - wyłącznie w godzinach pracy - z należącej do pracodawcy odzieży, nie jest to nieodpłatne świadczenie. Nie ma więc mowy o jakimkolwiek przychodzie po stronie pracownika. Taką... więcej»

Siedem sposobów na bycie lepszym dyrektorem hotelu

Zgodnie ze swoimi obowiązkami wynikającymi ze stanowiska Regionalnego Dyrektora w Best Western International, doradzam naszym członkowskim hotelom w sprawach kontroli jakości i w szkoleniu pomagającym im w... więcej»

Potężne marki hotelowe jednoczą się, aby stworzyć całość, większą od sumy jej części składowych

Pytanie: Kiedy 1 + 1 = 3? Odpowiedź: Kiedy jedna potężna marka jednoczy się z inną, aby stworzyć całość, która będzie większa od jej poszczególnych części. W całym przemyśle hotelarskim, a szczególnie w... więcej»

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu

Organizowany pod koniec sierpnia przez Etage Exclusive - Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu (First International Housekeeping Education Day for Maids & Cleaners) spotkał się z olbrzymim... więcej»

Co czyni managera, dobrym revenue managerem?

Najlepsi mogą podnieść dochód na dostępny pokój (RevPAR) z 3 do 7 %. Skorzystaj z poniższych rad, aby dokonać rozpoznania największego talentu i popraw ostateczny wynik finansowy swojego hotelu.   Pogoń... więcej»

Kiedy wściekli goście atakują: Czy hotele powinny mieć czarne listy?

Ben Buckley przypomina sobie pewien wieczór, kiedy pracował w hotelowej recepcji, a zirytowana klientka „zażądała, abym wszedł do restauracyjnego kontenera na odpadki i odszukał skrawków mięsa dla jej psa.... więcej»

Jak stracić nowego pracownika w ciągu 10 dni?

Czy przydarzyło ci się kiedykolwiek, że wcześnie rano stawiłeś się w swojej nowej pracy i musiałeś długo czekać na to, żeby się tobą ktoś zajął? Czy w nowej firmie od chwili zatrudnienia musiałeś przez długi czas... więcej»

Web 2.0 w hotelarstwie. Cóż to jest?

Hotelowa strona internetowa nie jest typowym miejscem na umieszczenie ogłoszenia o urodzinach, ale dla Victora L. ma to sens. On wraz swoją rodziną przebywał właśnie w Sheraton Seattle Hotel, kiedy jego żona zaczęła... więcej»

Jak czysty jest twój hotelowy pokój

Nawet jeżeli wygląda schludnie, możesz być nieprzyjemnie zaskoczony. Wydaje się, że ostatnio pojawiło się szczególnie dużo telewizyjnych wiadomości i artykułów dotyczących czystości – lub jej braku w pokojach... więcej»

Budowanie strategii odchodzenia od towarowości w przemyśle hotelarskim

W 2007 roku w Ameryce Północnej ponad jedna trzecia wszystkich hotelowych rezerwacji będzie generowana poprzez Internet. Ta radykalna zmiana kanałów dystrybucyjnych stworzyła bezprecedensową przejrzystość cenową i... więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania

Goście w ponad 500 hotelach Hiltona mogą obecnie kierować się czymś więcej, niż tylko swoim apetytem przy spożywaniu śniadania. „Kierujesz się tylko kolorem” - mówi Shawn McGowan, dyrektor gastronomii... więcej»

Poskramianie gościa prosto z piekła

Jeżeli reakcja na artykuł jest czymś, czym powinniśmy się kierować w naszym działaniu, to reakcja w sprawie artykułu 'Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła' świadczy o tym, że dla dużej liczby... więcej»

Podatek od pola golfowego

Prowadzenie pola golfowego jest działalnością komercyjną, stąd grunty, na których się ono znajduje, nie podlegają podatkowi rolnemu, tylko od nieruchomości. Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie... więcej»

Obiad i hotel nie zawsze są reprezentacją

Izby skarbowe łagodzą niektóre restrykcyjne interpretacje urzędów, bo traktują prawie wszystkie świadczenia dla kontrahentów jako reprezentację wyłączoną z kosztów. Świadczy o tym decyzja Izby Skarbowej w... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 (51) 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji