Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dlaczego mystery shopping są skuteczne

Korzystać z tajemniczych zakupów (mystery shopping), czy nie korzystać; oto jest pytanie! W czym problem? Jak dobrze znasz swoich kelnerów? Czy są to osoby godne zaufania i o pogodnym usposobieniu? Czy posiadają... więcej»

Wróć do mnie. Restauracyjny marketing emailowy i programy lojalności zwiększają przywiązanie klientów do firmy i powtarzalność biznesu

Utrzymywanie obecnych klientów jest zawsze łatwiejsze od pozyskiwania nowych, a marketing emailowy i programy lojalnościowe pomagają przedsiębiorcom branży restauracyjnej w zaspokajaniu stale zmieniających się... więcej»

Dlaczego ważny jest projekt strony: to coś więcej niż tylko indywidualny gust

Przy tak dużej liczbie hoteli polegających na pomocy Internetu w zapełnianiu ich pokoi, zdumiewa mnie fakt, że w dalszym ciągu istnieje tak dużo stron internetowych hoteli, które nie są zaprojektowane po to, by... więcej»

Organizator studniówki musi płacić za odtwarzanie muzyki

Organizator studniówki musi zapłacić za odtwarzanie utworów organizacji reprezentującej wykonawców. Opłata jest symboliczna, jeśli osoba odtwarzająca nie czerpie z tego korzyści - pisze "Gazeta Prawna".... więcej»

Pięć głównych 'konieczności', niezbędnych do zwiększenia dochodu z pokoi

Przemysł znajduje się obecnie w stanie powrotu do zdrowia. Według danych stowarzyszenia Travel Industry Association of America, tempo podróżowania wróciło do poziomu roku 2004, zwiększone o spodziewany wzrost rzędu... więcej»

Oszuści zostawiają dowody

Często zdarza się, że hotelowi goście, pasażerowie taksówek czy kierowcy na stacjach benzynowej mówią, iż zapomnieli pieniędzy, obiecują wkrótce je przynieść, zostawiają w zastaw dowody osobiste i... już nie... więcej»

Nie można już odliczyć kosztów lunchu biznesowego

Po zmianie przepisów do kosztów podatkowych nie można już zaliczyć żadnych kosztów reprezentacyjnych: zakupu napojów, alkoholu, a w szczególności rachunków z restauracji. Nowymi przepisami podatkowymi dotyczącymi... więcej»

Firma turystyczna nie może działać bez wpisu do rejestru

Biuro turystyczne samo nie może wybrać rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, w którym ma być wpisane. Organem właściwym do prowadzenia rejestru organizatorów turystyki i pośredników... więcej»

VAT płacony przez hotel przy organizacji dodatkowych atrakcji

Wszelkie usługi kupowane przez ośrodek wczasowy dla gości hotelowych jak np. transportowe, rehabilitacyjne, wstęp do jaskini solnej czy na basen, nie są usługami turystyki. Opodatkowana jest więc cała ich wartość, a... więcej»

Nadzór sprzedaży bez doświadczenia w sprzedaży

Pracownicy wykonawczy spędzają prawie całe swoje życie zawodowe, aby stać się menedżerami. Wybierają różne ścieżki rozwoju kariery: finanse i księgowość, działalność operacyjna, sprzedaż, marketing, prawo, zasoby... więcej»

Darwin miał rację. Prawidłowy proces selekcji pracowników spowoduje, że będziesz najlepiej przystosowany!

Osaczenie rotacją kadry, mniej niż godny zaufania zasób wykwalifikowanego personelu, który stale się wykrusza, a jednocześnie stanie w obliczu zwiększających się kosztów i oczekiwań, hotelarstwo znalazło się między... więcej»

Nie można wyłączyć prawa dochodzenia odszkodowań

Organizator imprezy turystycznej nie ma prawa dowolnie dokonywać potrąceń z kwoty wpłaconej przez klienta, który rezygnuje z wyjazdu. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował postanowienia... więcej»

Bądź moim gościem

W ostatnich latach rozpoczęło swoją działalność wiele nowych biznesów aby pozyskiwać klientów na wiele różnych sposobów. Kwalifikują ich obecnie jako gości, co było normą w przemyśle hotelarskim przez dziesiątki... więcej»

Przełomowy wyrok w sprawie ZAiKS kontra kablówki

Twórcy filmów i audycji nie mają prawa do dodatkowego wynagrodzenia od operatorów kablowych, jeśli ich utwory zostały wykorzystane jako składowe utworów audiowizualnych - tak uznał Sąd Najwyższy w wyroku... więcej»

Masz doskonałą stronę www… Co teraz? Jak ją wypromować

W ciągu ostatnich kilku lat wielu hotelarzy podejmowało działania mające na celu skorygowanie swoich stron internetowych pod kątem przystosowania ich do potrzeb wyszukiwarek i wytycznych hotelowego marketingu.... więcej»

Entuzjazm: miej go... przekazuj ... albo stracisz szansę na sprzedaż

Entuzjazm jest czasami definiowany jako szczere, niekłamane poświęcenie dla ideału, sprawy, nauki lub umiłowaniu czegoś. Człowieka można określić jako osobę entuzjastyczną jeżeli wykazuje podniecenie tym, w co jest... więcej»

Odliczenie VAT od usług gastronomicznych tylko dla firm turystycznych i przewozowych

Firma nie może odliczyć VAT naliczonego od zakupu usług gastronomicznych, nawet jeżeli stanowią one element kalkulacyjny przy wynajmie sali konferencyjnej i są wykazane jako jedna pozycja na wspólnej fakturze. ... więcej»

Niewyjaśnione zdarzenia w hotelach

Ciężki tupot kroków, trzaskanie drzwiami, zimne podmuchy powietrza. To jest tylko początek niewyjaśnionych zdarzeń w hotelach zrzeszonych w Historic Hotels of America. Kiedy mamy do czynienia z hotelami, które... więcej»

Obietnica jakości obsługi nie zrealizowana z powodu personelu

Niezależnie od tego czy działasz w pionie operacyjnym, personalnym, consultingu czy poszukujesz pracy, znasz ten problem i znasz odpowiedzi na wszystkie pytania.Przez ile lat przemysł borykał się ze 100 % rotacją... więcej»

Dobrze ci tak

Jako klient, możesz mieć mniemanie, że zawsze masz rację. Czy tak jest istotnie, oceni to twoja kelnerka.Jako była kelnerka doświadczyłam na sobie trochę upokorzeń. Po przeżyciu znamienitej kariery w gastronomii,... więcej»

Dziesiątka czołowych trendów SPA na rok 2007

Eksperci spa z firmy Spa Finder, Inc., globalnego źródła informacji w tej dziedzinie, ogłosili swoją czwartą coroczną prognozę trendów w przemyśle spa, przedstawiając przewidywania ekspertów dotyczące innowacji i... więcej»

Od telewizora w hotelu trzeba płacić tantiemy i abonament

Oprócz opłat na rzecz twórców hotele muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny Prowadzący hotele muszą płacić twórcom programów za to, że goście mają w pokojach możliwość oglądania telewizji lub słuchania radia.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 (56) 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji