Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Jak blednie reputacja hotelu

Większość z nas orientuje się w markach. Jesteśmy tym, czym mówimy, że jesteśmy. Nasza marka jest więc weryfikowana przez naszego klienta w oparciu o to, w jaki sposób spełniamy jego oczekiwania. Jego doświadczenie... więcej»

Maksymalizacja dochodów z kanałów elektronicznych: pięć powszechnie popełnianych błędów przez osoby zarządzające aktywami

Jeżeli jesteś hotelowym menedżerem zajmującym się maksymalizacją dochodu z poszczególnych kanałów dystrybucyjnych, starającym się powiększać ogólną wartość swojego obiektu, upewnij się, że unikasz poniżej... więcej»

Strona internetowa gotowa na wyszukiwanie i napędzająca sprzedaż. Jest to dużo ważniejsze, niż mógłbyś przypuszczać

Od początku lat dziewięćdziesiątych hotelarze rozpoczęli gorączkowy proces tworzenia stron internetowych i zaznaczania swojej obecności w sieci. Większość z tych wczesnych stron nie było niczym więcej, niż... więcej»

RevPAR, GopPAR, ProfPAR – granica opłacalności a elastyczność cenowa

Do późnych lat osiemdziesiątych dyrektorzy naczelni mierzyli wyniki sprzedaży dwoma wskaźnikami: obłożenie pokoi i średnia cena. Wraz z pojawieniem się technik zarządzania dochodem (yield management) we wczesnych... więcej»

Zyskowne hotelarstwo: Zdrowy personel jest wydajniejszy

Czy musisz być matką i ojcem dla swojego personelu, jak również ponosić za nich wszelką inną odpowiedzialność? 'Obowiązek zachowania staranności' to dużo więcej, niż tylko troska o bezpoślizgowe posadzki.... więcej»

Macie bardzo zły hotel

15 listopada 2001 r. w późnych godzinach nocnych dwójka gości ze Seattle dotarła do jednego z hoteli w Houston należącego do znanego na świecie łańcucha hotelowego. Goście mieli w nim potwierdzoną kartą kredytową... więcej»

Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu – weź udział całkowicie za darmo i bez opuszczania hotelu

Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu dla Pokojowych i Sprzątaczek (The First International Housekeeping Education Day for Maids & Cleaners) jest doskonałym sposobem na wsparcie formalnej... więcej»

Przywracanie gościnności do przemysłu hotelarskiego

Jaki inny przemysł jest tak bezpośrednio zaangażowany w obsługę swoich klientów, w wielu znaczących obszarach, wpływających na ich dobre samopoczucie? Jedzenie, picie i sen są trzema najważniejszymi potrzebami... więcej»

Hotelarze i restauratorzy wpłacą mniej do ZUS

Niektórzy pracodawcy już od kwietnia powinni płacić niższą składkę wypadkową. Zamiast dotychczasowych 0,90% - w hotelarstwie i restauracjach oraz pośrednictwie finansowym obowiązuje składka wypadkowa w wysokości... więcej»

Budowanie zrównoważonej kultury szkoleniowej

Będąc obecnym w biznesie zapewniającym zewnętrzne wsparcie szkoleniowe dla hoteli reprezentujących wszystkie segmenty rynku, nigdy nie przestałem się dziwić różnorodnym przyczynom podawanym przez hotelowych... więcej»

Hotel nie odprowadzi VAT od zatrzymanego zadatku

Hotele, których klienci zrezygnowali z rezerwacji i stracili wpłacone zadatki, nie muszą opodatkowywać ich VAT. Nie świadczyli bowiem usług, tylko otrzymali zryczałtowane odszkodowanie. Takie orzeczenie wydał... więcej»

Co jest ważniejsze: zasoby ludzkie, czy działalność operacyjna hotelu

Złośliwy Eryk (zobacz wcześniejszy artykuł autora) zasmakował krwi „władzy nad ludźmi i polityki stosunków międzyludzkich”. W niemalże szaleńczy sposób dokonuje przetasowań w kręgu otaczających go... więcej»

Gdzie rejestruje się usługi hotelarskie

Świadczenie usług hotelarskich to działalność, która polega na krótkotrwałym, ogólnodostępnym wynajmowaniu domów, mieszkań, pokoi, miejsc noclegowych, a także miejsc na ustawianie namiotów lub przyczep samochodowych... więcej»

Usługa gastronomiczna a usługa kateringowa

Czym różni się usługa gastronomiczna od kateringowej? Tym, że jeżeli firma skorzysta z usługi gastronomicznej, nie może pomniejszyć podatku należnego o naliczony. Natomiast w przypadku zakupu usługi kateringowej... więcej»

Trzy zasady obsługi: złota, platynowa i podwójnie platynowa

Kiedykolwiek występuję z jakąś myślą przewodnią, warsztatami szkoleniowymi, czy wyjaśniam filozofię obsługi mojej firmy, rozpoczynam pogłębioną dyskusję na temat trzech zasad obsługi. Są to: Złota Zasada, Platynowa... więcej»

Co oznacza gościnność?

W miarę jak zagłębiamy się coraz bardziej w erze informatyczno–technologicznej, wygląda na to, że odwracamy się coraz bardziej od idei obsługi i gościnności. Jednak klienci są coraz bardziej świadomi braku... więcej»

Czym może stać się doznanie hotelowe, kiedy masz śmiałą misję i wizję działania

Ten artykuł jest o tym, czym może stać się doznanie gościa 5-gwiazdkowego kurortu, kiedy jego kierownictwo będzie miało odwagę stworzyć misję i wizję działania, które zrywają z tradycją hotelowego pokoju... więcej»

Wytrwałość w sprzedaży bez narzucania się

Wytrwałość jest niezbędną umiejętnością, wymaganą od każdego pracownika sprzedaży. Mówi się, że większość transakcji sprzedażowych jest realizowana po ośmiu kontaktach z potencjalnym klientem. Jednakże większość... więcej»

Kochaj programy lojalnościowe: Ale kto z tego naprawdę korzysta?

Wejdź w Internecie na stronę centrum handlowego kilometrażu, bazaru w cyberprzestrzeni, gdzie można kupić i sprzedaż wszystko, od kwiatów do kijów golfowych, czy rejsów na statkach wycieczkowych, za specjalną walutę... więcej»

Powinni pozostać czy odejść? Co robić z nieefektywnymi pracownikami?

„Zwolnij ich” nie zawsze jest prawidłową odpowiedzią. Współpracownicy mogą wykazywać się gorszymi rezultatami z powodu problemów osobistych, braku wyszkolenia, nierealistycznych oczekiwań lub nieudanych... więcej»

Cocktail party – wielkie wyzwanie czy ciekawa przygoda

Wielkimi krokami nadchodzi lato. A wraz z nim – cudowna pogoda, wysoka temperatura i mnóstwo okazji do zorganizowania niejednego cocktail party. Wakacje to również najlepsza okazja, żeby cieszyć się dobrym... więcej»

Biuro turystyczne odpowiada za przewinienia hotelu

Turysta może pociągnąć biuro do odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy, ale również za niemiłe niespodzianki, które spotka w miejscu wypoczynku np. w hotelu. Tak niedawno orzekł w wyroku warszawski Sąd... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 (56) 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji