Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Nie ma czegoś takiego, jak „bezpłatny lunch”. Jak zoptymalizować pieniądze wydawane na reklamę

Dyrektorka Działu Reklamy jednej z gazet wydawanej na liczącym się obszarze turystycznym  oświadczyła ostatnio „Biznes zaczyna słabnąć i myślę, że nasi reklamodawcy nie będą zainteresowani żadnymi nowymi... więcej»

W którą stronę zmierza gastronomia: pięć trendów

Nieskomplikowanie, Prosto z Ogrodu i Morza, Niedrogo, Eksplozja Smaku – Benchmark Hospitality International, zarządzający 28 hotelami - laureatami nagród, kurortami i centrami konferencyjnymi na terenie całych... więcej»

Co klienci i detaliści powinni wiedzieć o dynamicznym kształtowaniu cen

Czy dynamiczne ustalanie cen jest podstępne i nieetyczne? Studium opublikowane przez Centrum Polityki Publicznej Annenberga na University of Pennsylvania zostało prowokacyjnie zatytułowane „Otwarcie na... więcej»

Hotelowi goście uciekają przed codziennymi obowiązkami, kiedy meldują się w hotelu

Ludzie przebywający na wakacjach mają skłonność do rozluźniania norm obowiązujących w codziennym życiu domowym, kiedy wprowadzają się do hotelu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Orbitz - większość... więcej»

Nie płacisz tantiem, nie masz koncesji

Restaurator skazany prawomocnym wyrokiem karnym za niepłacenie ZAiKS tantiem za muzykę puszczaną w swoim lokalu może przez to nie dostać koncesji na inny rodzaj działalności gospodarczej Tak wynika z wyroku Sądu... więcej»

Budowanie strategii blogów w przemyśle hotelarskim. Rozwijanie związków z klientami i bezpośrednich dochodów z internetu

Wszechobecność i łatwość dostępu do blogów oraz możliwości ich wykorzystania w hotelowym marketingu zasługują na bliższe przyjrzenie się temu zjawisku. Czy jesteśmy zmuszeni do działania w myśl formułowanych... więcej»

Posłuchaj, o czym mówi twój ubiór

Czy miałeś kiedyś pracownika, który przyszedł do pracy w brudnym, pomarszczonym czy cuchnącym uniformie? Z pewnością tak. Każdy z weteranów przemysłu hotelarskiego musiał w przeszłości zetknąć się z takim... więcej»

Kto zarezerwował twój pokój? Hotele i ich strony internetowe starają się robić to właściwie

Klient wchodzi do wybranego przez siebie hotelu, zostawia bagaże portierowi i podchodzi do stanowiska recepcyjnego. Pokazuje dowód tożsamości i kartę kredytową, która pozwoli mu na skorzystanie z kuszącego... więcej»

Jeżeli strona internetowa hotelu ledwo zipie, zniszcz ją!

Strona internetowa hotelu powinna być pracą w toku, ciągle podlegającą zmianom. Utrzymuj ją na bieżąco, stale ją aktualizując, aby była kompatybilna z nowymi wyszukiwarkami oraz technologiami projektowania... więcej»

Klucz do sukcesu jest prosty: Dowiedz się, czego chcesz

Jakich osobowości poszukujesz przy zatrudnianiu na stanowiska kierownicze? Mam nadzieję, że wiesz ponieważ ukształtowałeś cechy osobowościowe swoich najlepszych kierowników? Wszyscy mamy wyobrażenie o idealnych... więcej»

W domu czyli w hotelu – Condotel zapewnia luksus, obsługę i prawa własności

Nabrałeś apetytu na spędzenie popołudnia na polu golfowym, a filet z polędwicy wołowej z frytkami wydaje się również zupełnie zachęcającą propozycją. Nie ma problemu. Szef kuchni przyrządzi mięso tak, aby było... więcej»

Nowa gastronomia - jedzenie „takie jak w domu”

W języku angielskim występują określone wyrażenia oddające ciepłe odczucia, kiedy się ich słucha. „gromadka dzieci”, „trzeszczący kominek”, „domowe jedzenie”. Słuchanie takich... więcej»

Cyrk – Przywództwo – Hotelarstwo

Kocham cyrk. Jest on przepełniony energią i kreatywnością. Wydaje się, że każdy uwielbia swoją pracę, od ulicznych sprzedawców rozprowadzających bilety do woltyżerek popisujących się jazdą na słoniach. I jakoś tak... więcej»

Punkty kontra uznanie

Muszę być chyba kimś wyjątkowym. Otrzymuję zaproszenia do wzięcia udziału w ekskluzywnych imprezach z programu 'In Circle' Neimana Marcusa; darmowe drinki, popcorn i okazjonalnie bilety do kina od Regal... więcej»

Mistyczny apartament prezydencki

Morris Silver - dyrektor ds public relations - przypominał sobie dzień, w którym chciał skorzystać z pokoju w hotelu w Los Angeles, ale usłyszał że wolnych pokoi nie ma. „W końcu zakwaterowali mnie w... więcej»

Obsługa gościa: Nie mów do mnie ‘kochanie'

„Szczęśliwego Nowego Roku, Słodziutka! „Kochanie, proszę mi pozwolić sobie pomóc”, „Proszę poczekać, Skarbie, sprawdzę to dla pani”. Uuuuufff! Nie znam tych ludzi?!!! Czy oni myślą,... więcej»

Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym? - Część III

Dzisiejszych gości nie docenia się, kiedy chodzi o ich potrzeby i oczekiwania związane z hotelowym housekeepingiem. W rzeczywistości można by powiedzieć, że dzisiejsi goście są ciągle bardzo łatwo oszukiwani w wielu... więcej»

Postrzeganie wartości przez klientów winno być zawsze na pierwszym miejscu

Przez całe lata byłem pod wrażeniem „nowojorskiego typu” steakhousów wyższej klasy, s i starałem się zrozumieć dlaczego drzwi do nich wydają się nie zamykać, na całym obszarze od Nowego Jorku do Chicago,... więcej»

Jest rok 2007. Czy wiesz gdzie są twoi hotelowi sprzedawcy?

Ten ubiegły rok okazał się być kolejnym wyjątkowym rokiem w przemyśle hotelowym. Silna krajowa gospodarka w połączeniu z rekordową ilością zagranicznych turystów odwiedzających Stany Zjednoczone, odcisnęły swój... więcej»

Impreza integracyjna to nie podróż służbowa

Impreza integracyjna, która odbywa się poza siedzibą pracy, na którą pracownicy wysyłani są na polecenie pracodawcy, nie jest podróżą służbową. Dlatego też wydatki na jej organizację nie są zwolnione z podatku... więcej»

Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część II

Ciągle jeszcze nawet obecnie wydaje się, że menedżerowie hoteli mają raczej niskie oczekiwania względem zespołu housekeepingu, reprezentującego wizerunek całego przedsiębiorstwa... 1. Okazywany jest bardzo... więcej»

Ciekawostki na temat hoteli Rocco Forte

Luksusowe hotele kolekcji Rocco Forte Hotels świętują w tym tygodniu dziesiątą rocznicę istnienia. RFH składają się z dziesięciu hoteli w kluczowych miastach Europy oraz dwoma, które zostaną otwarte latem tego roku... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 (58) 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji