Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy

Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»

Wydobądź z ludzi, co najlepsze. Zastosowanie w zespole recepcji, obsługi pięter, recepcji

Ostatnio przenieśliśmy biuro naszego stowarzyszenia (SHM) i podczas tej przeprowadzki natrafiłem na książkę, którą przeczytałem na studiach, a którą obiecałem, że nigdy jej nie wyrzucę ani nie pozbędę się jej.... więcej»

Jak stać się liderem w obsłudze

Trzeci z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Konsekwentne podążanie i praktykowanie zasad przywództwa, praca nad rozwijaniem cech lidera opartego na obsłudze sprawia, że... więcej»

10 błędów bezpieczeństwa, jakie popełniają dyrektorzy hotelu i jak ich uniknąć

Każdy hotel i dyrektor hotelu popełnia błędy; to część ludzkiej natury. Wszystkie błędy są kosztowne; ale niektóre mają większy niż inne wpływ finansowy. Następująca lista wskazuje na potencjalnie kosztowne luki w... więcej»

Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie

Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla wszystkich... więcej»

Ukryte centrum zysku w twoim hotelu

Jakie są centra zysku w twoim hotelu? Najprawdopodobniej myślisz o konferencjach, weselach, imprezach, spotkaniach, turystach i innych odwiedzających. Ale istnieje inny sposób, jaki możesz dodać do zysków, bez... więcej»

Zebrania przed rozpoczęciem zmiany

Niektóre z najbardziej klasycznych, luksusowo-ekstrawaganckich restauracji organizuje je w praktyce. To świetny sposób, aby wskoczyć przed rozpoczęciem zmiany i uzgodnić ze wszystkimi ten sam plan... więcej»

Stworzenie doskonałości obsługi – siedem kroków, aby odnieść prawdziwy sukces

Doskonałość Obsługi?? Kto ma czas na skupianie się na obsłudze? Operatorzy są zajęci bieganiem w kółko starając się zidentyfikować wyłaniające się pojęcia, tworząc nowe ośrodki zysków, walcząc o dobrych... więcej»

Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów

Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w sprzedaży w... więcej»

Większe oczekiwania kierownictwa

Jeżeli jesteś takim typem jak ja, masz minimum oczekiwań od zespołu zarządzającego restauracją. Oczekujesz, że będą gładko prowadzić jej funkcjonowanie, dbać o wszelkie podstawy i kontrolować liczby.Ale czy... więcej»

Napędzanie dochodu z klientów

W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z obsługi,... więcej»

Najlepszy dyrektor ds. Sprzedaży, jakiego spotkałem. Co mają ze sobą wspólnego najlepsi?

Po moim artykule opisującym „Najlepszego dyrektora hotelu, jakiego spotkałem” zostałem zasypany wieloma e-mailami. Dziękuję wam wszystkim. Wygląda na to, że wiele osób dostrzega te same cechy. Wydaje... więcej»

Kong. Nazywam się King Kong

Oglądając „King Konga”, najnowszy film Petera Jacksona, twórcy trylogii „Władcy pierścieni”, byłam zaskoczona jak wiele lekcji, możemy z niego wyciągnąć. Pierwsza jest oczywista: nie... więcej»

Dziesięć zagrożeń finansowych dla restauracji

Po dwudziestu latach w przemyśle restauracyjnym, z tego piętnaście jako niezależny właściciel/operator i ostatnie pięć jako konsultant, doświadczyłem i zaobserwowałem chyba każdego typu kłopotów finansowych,... więcej»

Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel

10. Rozpoznanie, że zarządzanie dochodem jest robotą wyłącznie działu recepcji hotelu. 9. Przyzwolenie, aby pośrednicy internetowi sprzedawali nasze pokoje po wybranych przez nich cenach, a następnie uskarżanie się... więcej»

Sprzedaż na fali przypływu

Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»

Obsługa swoich pracowników

Czwarty z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Najważniejszym polem działania kierownika jest załoga. To ludzie, na których lider ma największy wpływ i nad którymi sprawuje... więcej»

Na doznanie gościa mamy wpływ zanim dotrze on do naszych drzwi. Wartość obsługi klienta

Organizacje zajmujące się marketingiem miejsca mają za zadanie promowanie swojego obszaru i społeczności hotelarskiej i zachęcanie gości do przyjazdu w te szczególne miejsca. Ogromną ilość czasu i pieniędzy... więcej»

Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży

Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»

Dawid i Goliat: Jak niezależne hotele mogą z sukcesem konkurować z dużymi łańcuchami

Wszyscy znamy koncepcję, że dwóch może żyć taniej niż jeden i to z pewnością ma przełożenie na duże łańcuchy z wieloma obiektami. Podzielone koszty, hurtowe zakupy i zcentralizowane funkcje przyczyniają się do... więcej»

Czy twoja restauracja potrzebuje planu marketingowego?

Czy wystarczy, że ludzie przychodzą ponieważ jedzenie i obsługa jest dobra. Oczywiście, jeżeli codziennie twoje stoliki są pełnie, prawdopodobnie nie potrzebujesz żadnego planu (chyba, że oczywiście, chciałbyś... więcej»

Promocja obsługi poprzez pracę ze sprawdzonym systemem „praktycznego doświadczenia”

Jeden krok do przodu Hotelowego Housekeepera. Ponownie, ta kwestia jest szczególnie adresowana do Agencji Obsługi Hotelowej, ale także daje ci wgląd we własne pomysły twojego Menedżera od Housekeepiengu na to,... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 (59) 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji