Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Test dla hotelarzy 11 - Technik hotelarstwa

Zadanie 1. Turystyka wyjazdowa obejmuje:A. podróże mieszkańców po własnym kraju.B. wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granice.C. przyjazdy do kraju osób stale mieszkających poza nim.D. wyjazdy w celu... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Jak odpowiadać na pytania przez telefon (VIDEO)

To doskonały, krótki filmik szkoleniowy dla recepcjonistów obrazujący jak odpowiadać na pytania przez telefon. Materiał podzielony jest na dwie części. W pierwszej widzimy jak nie należy rozmawiać przez... więcej»

Jak efektywnie wykorzystywać rozrywkę na żywo w barach i restauracjach

Twierdzisz, że rozrywka na żywo w twoim biznesie to prawdziwe dobrodziejstwo. Kiedy korzysta się z niej w sposób właściwy, wyraźnie widoczny jest zwiększony napływ klientów, ich dłuższe przebywanie w lokalu i... więcej»

Kreatywność kluczem do sprzedaży w ciężkich czasach

Twoja matka nigdy nie obiecywała ci, że życie będzie łatwe, a jeżeli tak – to skłamała. Spójrzmy prawdzie w oczy, mamy ciężkie czasy. Dyrektorzy Naczelni wymagają codziennych wyników w rezerwacji.... więcej»

Sposób, w jaki powinien być prowadzony każdy hotel

Czy byłeś ostatnio w podróży? Dlaczego obecnie większość doznań z pobytu w hotelu, bez wyjątku, są tak słabe? Wydaje się, że przewodzi miernota. Ale twój hotel może być zwycięzcą, kiedy będzie kierować się... więcej»

Dlaczego ważne jest czytanie języka ciała twojego gościa?

Większość ludzi wierzy, że mowa jest naszą główną formą komunikacji. W rzeczywistości, komunikacja ustna jest dość niedawno opanowanym przez człowieka elementem rozwoju w historii ewolucji. Zanim rozwinęła się mowa,... więcej»

Elastyczność: Ostateczny trend w hotelarskich projektach

Całkiem nagle, jak się wydaje, nasza globalna społeczność zaadoptowała nową powszechną, charakterystyczną cechę – życzymy sobie tego, czego chcemy i kiedy tego chcemy. Wczorajsze udogodnienia, zapewniające... więcej»

Szacunek dla klienta jest najważniejszy

Wszyscy plotą o ich znakomitej obsłudze klienta. Pomyśl jednak o wszystkich złych incydentach, jakich doświadczyłeś w okresie ostatnich kilku miesięcy. Jest ich prawdopodobnie zbyt wiele, by dały się zliczyć.... więcej»

Prawdziwie lojalnych klientów nie trzeba kupować

Klienci, którzy pozostają z nami z powodu nagród, również z ich powodu się z nami rozstają. Mit: Firmy powinny zrobić wszystko dla swoich najbardziej lojalnych klientów. Wiele firm z szerokiej palety przemysłów,... więcej»

Czy jesteś zbyt zapracowany, aby być wydajnym? Dlaczego klienci nie powinni być twoim najważniejszym priorytetem?

Bądźmy szczerzy – jeżeli pracujesz dla firmy – to twoim najważniejszym celem jest zarabianie pieniędzy – i kropka. Możesz mieć poza tym wtórne pod względem ważności cele, służące interesom twoich... więcej»

Pięć najbardziej zaniedbywanych obszarów obsługi w hotelach luksusowych

W tym miesiącu przyglądamy się pięciu najbardziej zaniedbywanym obszarom obsługi w hotelach luksusowych. Niezależnie od tego, czy goście płacą 200$ czy 850$ za noc, czy hotel jest częścią najwyższej klasy łańcucha... więcej»

Sugestywna sprzedaż sprzedaje się sama

Co ci się podoba w twojej ulubionej restauracji? Ja mam kilka ulubionych faworytów a powody są proste i podejrzewam, że są one takie same, jak twoje. Mówię tutaj o swobodnym stołowaniu się poza domem, a nie... więcej»

Podróżujący służbowo a ścieżka zakupowa usług hotelarskich - cz. 2/2

Część 3. Rola markiNa poziomie poznawczym, to znaczy na poziomie, kiedy podróżni są świadomi tego, w jaki sposób podejmują decyzje – rola marki hotelu wydaje się nie mieć poważniejszego znaczenia w wyborze, z... więcej»

Już czas, aby dać gościom to, czego rzeczywiście codziennie potrzebują i czego pragną

Jako trener w sprzedaży hotelowej, wykładowca i konsultant miałem możliwość pracowania w ciągu minionych lat z prawie wszystkimi większymi firmami hotelowymi i markami oraz miałem również przyjemność być ich gościem... więcej»

Przywództwo w hotelarstwie

W ostatnim czasie omawiałem takie tematy, jak obsługa klienta, szkolenia, problemy na styku pracowników umysłowych z fizycznymi, jak również wiele innych zagadnień, które trapią branżę hotelarską i to przywiodło... więcej»

Pierwszy kurs z gościnności

Danny Meyer ma wyrobione opinie na temat gościnności. Przez ponad 20 lat wykorzystywał je do zbudowania imperium złożonego z jedenastu restauracji w Nowym Jorku. Meyer dostrzega różnicę pomiędzy gościnnością, a... więcej»

Podróżujący służbowo a ścieżka zakupowa usług hotelarskich - cz. 1/2

Hotelowi sprzedawcy są przekonani, że przyszłość należy do internetu a podróżni będą w sposób naturalny, nieuchronnie i nieubłaganie, dążyć w kierunku tego nowoczesnego kanału rezerwacji.Być może mają rację, ale... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 2/2

Błąd # 6 Działalność hotelowa różni się od branży sprzedaży detalicznej, ale obecni doradcy mojego centrum handlowego poradzą sobie z tym• Działalność hotelowa zbyt mocno różni się od sprzedaży detalicznej, aby... więcej»

Przygotuj swoich pracowników do świadczenia perfekcyjnej obsługi klienta

Uczynienie kogoś szczęśliwym i zadowolonym może wywołać najlepsze na świecie uczucia i zbudować lojalność klienta. Wiedza o tym, jak to robić, przychodzi zupełnie naturalnie dla pewnej kategorii osób, podczas gdy... więcej»

Następny Mister Hotel

Branża hotelarska stawia wiele wyzwań, które sprawdzają siłę i zapał twojego charakteru. Postawiony zostaniesz wobec konieczności czynienia rzeczy niezwykłych w mocno niesprzyjających okolicznościach bez możliwości... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 1/2

Wielkie szanse ... i niebezpieczeństwa ... czyhają na właścicieli centrów handlowych, którzy mają zamiar poszerzyć działalność swoich przedsięwzięć o hotele.Interesująca koincydencja szeregu czynników wywołała falę... więcej»

Jak powstrzymać „znikające” utargi z baru

„Przyjemne miejsce” pomyślał, wchodząc do baru, witany kojącymi dźwiękami, łagodnej muzyki jazzowej. Zajmując miejsce przy barze, rozglądnął się wokół siebie – początkowo z uznaniem –... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji