Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Premiowanie jakościowe czy wynikowe?

Nowa filozofia premiowania opierająca się na powszechnej świadomości, niesie z sobą również niezwykłe rezultaty. Wyeliminowanie powszechnego przekonania, że struktura systemu premiowania oparta o osiągnięte wyniki... więcej»

Hotelarz John Willard Marriott. Bądź pracowity: Jego ciężka praca, innowacje i optymizm stworzyły łańcuch hotelowy

Kiedy stanął wobec wyzwania, 13-letni J. Willard Marriott stał się osobą kreatywną. Gdy tego roku letnie wakacje właśnie się rozpoczynały, chłopiec dostrzegł osobliwość na rodzinnej farmie w Ogden w stanie... więcej»

Obsługa na poziomie tworzenia prawdziwie niezapomnianych wrażeń wymaga nowej definicji i ducha troskliwej opieki

Ten artykuł zajmuje się tematem, który wydaje się, że nigdy nie powinien być kwestionowany, a mianowicie, głębią troskliwej obsługi, którą zapewnia lub powinien zapewniać hotel, i myślę że przyszła ku temu pora.... więcej»

Skuteczność hotelowych stron internetowych.... Nowa metoda pomiaru ich efektywności

Tak jak ja to widzę, wyszukiwarki internetowe stały się rzeczą tak wygodną, przyjazną użytkownikowi i precyzyjną, że klienci sieci przekształcają się w nałogowców wyszukiwania. Wyszukiwarki stały się esencjonalną... więcej»

Goście hoteli luksusowych nie życzą sobie żadnych usterek, żadnych przeprosin

Czy pamiętasz kiedy ostatnim razem zameldowałeś się w hotelu i spotkałeś jego „gospodarza” - dyrektora naczelnego? Prawdopodobnie nie. Większość dyrektorów hoteli spędza swoje dni w pracy na zebraniach... więcej»

Dyskretny urok. Rynek aparthoteli w Polsce

Aparthotele to w Polsce nadal słabo rozwinięty segment rynku, choć nowe obiekty cieszą się sporym powodzeniem. Próby analizy polskiego rynku aparthoteli napotykają na spore problemy – nie istnieją... więcej»

Strony internetowe niezależnych hoteli – Marketingowi zwycięzcy.... i przegrani

Prawie co miesiąc otrzymuję od właścicieli i menadżerów niezależnych hoteli zapytania odnośnie zastosowania marketingu swoich obiektów w Internecie. Ich pytania obejmują wiele aspektów internetowego... więcej»

Obsadzanie właściwych stanowisk, właściwymi osobami

Idealną rzeczą jest, gdy ludzie wykonujący swoją pracę mogą w pełni realizować swoje zdolności i umiejętności. Wspaniałe rzeczy dzieją się, gdy wszystkie osoby w zespole, zajmują się taką pracą, która pozwala na... więcej»

Czy twoja obsługa sprzedaje?

Inteligentni właściciele biznesów wiedzą, że zapewnianie doskonałej obsługi swoim stałym klientom jest podstawowym składnikiem odniesienia ogólnego sukcesu w prowadzonym przedsięwzięciu. Zdają sobie również sprawę z... więcej»

Zamiana jednorazowej transakcji w związek – tworzenie niezapomnianego wrażenia

Zameldowanie w recepcji: mechaniczna, bezduszna interakcja, wspomagana przez wywiad komputerowy, odpowiedzi narzucane przez automat i ostateczne skierowanie do tego ciemnego korytarza. Obsługa gastronomiczna:... więcej»

Jak zapoczątkować program kampanii docelowej

Proszę nie mylić program kampanii docelowej (TCP) z błyskawiczną kampanią marketingową. Podczas gdy właściwie przeprowadzona błyskawiczna kampania marketingowa może być ekscytującym i pożytecznym narzędziem... więcej»

Niektóre przeszkody przy wprowadzaniu obsługi na poziomie stwarzającym niezapomniane wrażenia

Istnieją przeszkody, które utrudniają hotelom podwyższanie poziomu obsługi, do poziomu prawdziwie niezapomnianych wrażeń (CTME), a oto cztery z nich. Przeszkody te działają, jak ołowiane obciążniki, przy twoich... więcej»

Dziesięć najbardziej niezapomnianych hotelowych scen filmowych

Zmysłowa scena z Julią Roberts i Richardem Gere w luksusowej wannie z bąbelkami została ogłoszona najlepszą filmową sceną hotelową w historii, jak wynika z najnowszego sondażu opinii publicznej. Romantyczna... więcej»

Revenue Management w hotelu. Jak ja to widzę

Tak, jak ja to widzę, istnieje tak wiele wersji zarządzania dochodem, jak wiele jest osób, którzy się nim posługują. Czy odnosimy się do tego, jako zarządzanie przychodami czy zarządzanie zyskami, jest oczywistym,... więcej»

Horst Schulze: Obsługa to nadal klucz do sukcesu

Sukces w przemyśle hotelarskim można osiągnąć jedynie, gdy menedżerowie są zdolni do zaadaptowania standardów doskonałości i zachęcenia pracowników do współuczestniczenia w dochodzeniu do niej - jak wynika... więcej»

Jak czytać z potencjalnego klienta jak z książki!

Czołowi sprzedawcy i odnoszący sukcesy menedżerowie, uznając znaczenie niewerbalnej komunikacji w procesie sprzedaży, nauczyli się słuchać oczami. Rozumieją, że jednym z najłatwiejszych i najbardziej... więcej»

Zarządzanie dochodem z telefonu w przemyśle hotelarskim

System zarządzania dochodem z telefonu to system umożliwiający hotelarzom przewidywanie i zrozumienie wykorzystania usług telefonicznych w celu optymalizacji dochodu i zapewniania większej lojalności wśród... więcej»

Klauzule anulacji chronią hotele, grupy hoteli

Nie ma sensu zawieranie umów, które nie zwierają paragrafów, umożliwiających każdej ze stron na odstąpienie od kontraktu. Każdy prawnik wam to powie. Istnieje bardzo wiele grupowych kontraktów, pisanych... więcej»

Wizyta handlowa? Co to jest? Czy telefon po prostu nie dzwoni?

Obecne ciężkie czasy charakteryzują się tym, że telefon po prostu nie dzwoni i pracownicy sprzedaży zmuszeni są wychodzić do klientów. Dla wielu spośród tych pracowników, sytuacja taka zdarza się po raz... więcej»

Obsługa gości zaczyna się od zdrowego rozsądku

Według danych Mark Michelson, Mystery Shopping Providers Association, powody utraty klientów przedstawiają się następująco: 1 % - śmierć 3% - zmiana miejsca zamieszkania 5 % - ulegają wpływom innych... więcej»

Zmęczony szkoleniem ze sprzedaży w hotelu, które ekscytuje... ale czy coś zmienia?

Szkolenie w zakresie sprzedaży w hotelu jest ważnym, a jednocześnie nieco kontrowersyjnym tematem od szeregu lat. Wszyscy zgadzają się z tym, że potencjalne korzyści, które mogą być czerpane ze szkolenia, czynią... więcej»

Sprzedaż dla różnych osobowości

Kiedy współdziałamy z potencjalnymi nabywcami i stałymi klientami powinniśmy zdawać sobie sprawę z czterech odrębnych stylów osobowych, z którymi się stykamy, ponieważ każdy z nich wymaga nieco odmiennego podejścia.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 (61) 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji