Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Najlepszy dyrektor ds. Sprzedaży, jakiego spotkałem. Co mają ze sobą wspólnego najlepsi?
Po moim artykule opisującym „Najlepszego dyrektora hotelu, jakiego spotkałem” zostałem zasypany wieloma e-mailami. Dziękuję wam wszystkim. Wygląda na to, że wiele osób dostrzega te same cechy. Wydaje... więcej»
Kong. Nazywam się King Kong
Oglądając „King Konga”, najnowszy film Petera Jacksona, twórcy trylogii „Władcy pierścieni”, byłam zaskoczona jak wiele lekcji, możemy z niego wyciągnąć. Pierwsza jest oczywista: nie... więcej»
Dziesięć zagrożeń finansowych dla restauracji
Po dwudziestu latach w przemyśle restauracyjnym, z tego piętnaście jako niezależny właściciel/operator i ostatnie pięć jako konsultant, doświadczyłem i zaobserwowałem chyba każdego typu kłopotów finansowych,... więcej»
Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel
10. Rozpoznanie, że zarządzanie dochodem jest robotą wyłącznie działu recepcji hotelu. 9. Przyzwolenie, aby pośrednicy internetowi sprzedawali nasze pokoje po wybranych przez nich cenach, a następnie uskarżanie się... więcej»
Sprzedaż na fali przypływu
Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»
Obsługa swoich pracowników
Czwarty z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Najważniejszym polem działania kierownika jest załoga. To ludzie, na których lider ma największy wpływ i nad którymi sprawuje... więcej»
Na doznanie gościa mamy wpływ zanim dotrze on do naszych drzwi. Wartość obsługi klienta
Organizacje zajmujące się marketingiem miejsca mają za zadanie promowanie swojego obszaru i społeczności hotelarskiej i zachęcanie gości do przyjazdu w te szczególne miejsca. Ogromną ilość czasu i pieniędzy... więcej»
Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży
Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»
Dawid i Goliat: Jak niezależne hotele mogą z sukcesem konkurować z dużymi łańcuchami
Wszyscy znamy koncepcję, że dwóch może żyć taniej niż jeden i to z pewnością ma przełożenie na duże łańcuchy z wieloma obiektami. Podzielone koszty, hurtowe zakupy i zcentralizowane funkcje przyczyniają się do... więcej»
Czy twoja restauracja potrzebuje planu marketingowego?
Czy wystarczy, że ludzie przychodzą ponieważ jedzenie i obsługa jest dobra. Oczywiście, jeżeli codziennie twoje stoliki są pełnie, prawdopodobnie nie potrzebujesz żadnego planu (chyba, że oczywiście, chciałbyś... więcej»
Promocja obsługi poprzez pracę ze sprawdzonym systemem „praktycznego doświadczenia”
Jeden krok do przodu Hotelowego Housekeepera. Ponownie, ta kwestia jest szczególnie adresowana do Agencji Obsługi Hotelowej, ale także daje ci wgląd we własne pomysły twojego Menedżera od Housekeepiengu na to,... więcej»
Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży
Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono również... więcej»
Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom
Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub kiedy wyniki... więcej»
Revenue Management 2006 – Ryzyko i nagrody
Wiem, że jesteście gdzieś tam - wy, którzy adresujecie te obawy do swojego umysłu, po świątecznym rozgardiaszu – czy możemy rzeczywiście osiągnąć taki budżet w 2006 r.?Odpowiedź brzmi – i tak i nie... więcej»
Obsługa klientów
Bez względu na to, czy będziecie ich nazywali konsumentami, klientami, interesantami czy gośćmi – efektem finalnym wszystkich twoich przywódczych działań jest zadowolenie klientów. Ostatecznie, to... więcej»
Dziesięć kluczowych zagadnień i wyzwań stojących przed przemysłem hotelarskim w 2006 r.
Na ostatniej dorocznej Konferencji ISHC (International Society of Hospitality Consultants ) w San Diego w Kalifornii, członkowie ISHC brali udział w dyskusjach panelowych mających na celu identyfikację... więcej»
Czy robić rezerwacje przez centralną rezerwację?
Obiekty są wspaniałe. Foldery są widowiskowe. Obietnice doznania z obsługi wydają się być najlepsze niż gdziekolwiek indziej. Gość jest zdecydowany i wykręca numer do rezerwacji. Przepełniony podnieceniem i... więcej»
Uczestnictwo w stowarzyszeniach branżowych kluczem do profesjonalnego rozwoju
W tym zabieganym świecie, w którym większość hotelarzy prowadzi swoją działalność – gdy nasze konta pocztowe zalewa masa e-maili, a spotkania biznesowe, nieomal w całości przepełniają nasze terminarze... więcej»
Chcesz lepszych wyników? Oczekuj lepszych sprzedawców
Przez kilkanaście ubiegłych lat przemysł hotelarski czerpał korzyści wynikające z siły krajowej gospodarki wywierającej wpływ zarówno na hotelarstwo jak i na segment wypoczynkowy, a wszystkie wskaźniki rozwoju... więcej»
Mit o cenie
W dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu biznesowym, często wydaje się, że najważniejszym aspektem decyzji o dokonaniu zakupu jest cena. Ludzie nieustannie poszukują niższych cen, porównują nasze ceny z cenami... więcej»
Atut marki i zrównoważone działania w przemyśle hotelarskim
Branding jest jednym z dominujących trendów w przemyśle hotelarskim ogółem. W USA penetracja marki we wskaźniku obiekty markowe do niemarkowych wynosił ponad 70 % w przemyśle hotelarskim, w Kanadzie niewiele... więcej»
Obietnice bez pokrycia
Każda firma zna mantrę „Nie składaj obietnic, z których nie możesz się wywiązać. Nie kłam swoim klientom”. Wydaje się to takie łatwe i oczywiste. Dlatego, że nie buduje się silnej pozycji firmy na nie... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji