Poniedziałek 20 Sierpień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości – Rick Hendrie

Ten artykuł został napisany celem dostarczenia każdemu sprzedawcy 10 klejnotów (GEMów – Guest Experience Marketing) aby tworzyć niezapomniane doznania gości, które zwiększą sprzedaż, wykują unikalną... więcej»

Synergia pożądana w rozwoju „punktów styku” gościa

Synergizm jest nadużywanym słowem, tak jak networking, ale znakomicie oddaje istotę tego, co musi dominować dla osiągnięcia dynamicznego sukcesu w biznesie, niezależnie od tego czy jest to samodzielny interes... więcej»

Obsługa poprzez pocztę: Zdefiniuj obietnicę i wywiąż się z niej!

Obietnice. Prezydent George Washington, którego urodziny obchodziliśmy w lutym, powiedział „Nie podejmuj się tego, czego nie możesz wykonać, ale pieczołowicie dotrzymuj swoich obietnic.” Łatwo... więcej»

Zmaganie się z ograniczoną załogą

Temat radzenia sobie z ograniczonymi zasobami, z których możesz dobierać sobie swój personel, wypłynął kilkanaście razy w ostatnich miesiącach. Przeprowadzałem szkolenia w kilku takich miejscach i czasami... więcej»

Połknij swoją hotelową konkurencję: Zacznij od podstaw, dodaj szczyptę badań i odrobinę zdrowego rozsądku

Nie jestem szefem kuchni, ale wiem jak połknąć konkurencję. Jednym z najlepszych sposobów zmierzenia sukcesu twojego hotelu jest porównanie jego rezultatów z rezultatami konkurencji. W wielu obszarach porównanie... więcej»

Kamerdyner w każdym pokoju

Przyjemnie jest zadzwonić, aby zjawił się kamerdyner, ale jeszcze przyjemniej jest wtedy, kiedy kamerdyner przynosi ci, to co chcesz, zanim jeszcze dowiesz się, że będziesz tego chciał. To jest właśnie nowy,... więcej»

Do diabła z urządzeniami, pozwól mi się zrelaksować

Czy jesteś za ciepłem i komfortem, czy wolisz odświeżenie i regenerację? Czy jesteś tylko bałamutem? Która marka najbardziej odpowiada twojej osobowości? Yeoh Siew Hoon zanurza się w nowym wachlarzu... więcej»

Przepis na sukces

Dyrektor ds. Rozwoju Kulinarnego firmy Quantified Marketing Group, Leslie Lynn wyjaśnia dlaczego proces rozwoju kulinarnego jest decydującym krokiem dla każdej restauracji i w jaki sposób firma QMG pomaga swoim... więcej»

Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości (Ciąg dalszy)

Klejnot 5. Spełniaj swoje obietnice „Jest taki przypływ w morzu ludzkich spraw, który w powodzi zdarzeń prowadzi do szczęścia...gdy na pełnym morzu żeglując, wybieramy sprzyjające nam prądy...”... więcej»

Poprawa relacji pomiędzy działem sprzedaży a recepcją wymaga wysiłku

Bardzo dobrze przypominam sobie mój wczesny okres pracy w przemyśle, kiedy nosiłem identyfikator napisem „portier” czy „recepcjonista” i jak podziwiałem olśniewające mnie, stanowisko pracy... więcej»

Bądź marką

Plastikowe przybory w renomowanej restauracji? Co za nietakt! Jaskrawa czerwień, sztuka abstrakcyjna i Rolling Stonesi w tle twojego spa? Jakież niezrównoważenie! Niechlujne oznakowanie, nie przystrzyżona... więcej»

Bałagan przy obsłudze

Klient siedzący w restauracji czekał na zupę. Kiedy mu ją podano, zauważył w zupie muchę. Wezwał kelnera i spytał „Co ta mucha robi w mojej zupie?” Kelner odpowiedział z zimną krwią „Sądzę, że... więcej»

Wkrótce będziemy na twojej ulicy: Markowy hometel

Yeoh Siew Hoon nie może doczekać się wśliźnięcia się w wygodną bieliznę Sheraton Secrets, nalania sobie martini Marriotta i zadzwonienia do serwisu po kolację z Shangri-La. W przyszłości będziemy mieszkali w... więcej»

Niektórzy witają je z zadowoleniem, niektórzy obawiają się ich. Skuteczni hotelarze korzystają na wprowadzaniu zmian

Pozostając z wielkim szacunkiem dla Stephena Coveya, muszę przyznać, że jego bestseller „Siedem Nawyków Wysoce Skutecznych Osób” był moją mantrą przez wiele lat. Jest to rzeczywiście zdumiewająca... więcej»

Tworzenie doznania - Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 1

Rozpoczynamy publikację cyklu artykułów, które zawarte są w pozycji wydawanej przez magazyn organizatorów konferencji CONVENE nazwanej Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji. Gastronomia jest... więcej»

Jeżeli ją zbudujesz, oni przyjadą… Nieprawda!

Obecnie co najmniej dwa razy w tygodniu, kontaktują się ze mną Dyrektor Generalny lub Dyrektor ds. Marketingu, którzy zapoznali się z ostatnimi danymi dotyczącymi dochodów z hotelowego Internetu, które mówią... więcej»

„Co by było, gdybym mógł... Czy byłbyś...”

„Co by się stało gdybym mógł pokazać ci jak oszczędzać pieniądze, czy byłbyś zainteresowany?”„Co by było, gdybym powiedział ci, że możesz zdobyć większą część rynku, czy chciałbyś posłuchać jak... więcej»

Zmierz i zarządzaj przy pomocy Kluczowych Wskaźników Operacyjnych

Usuń przypuszczenia i spekulacje z zarządzania swoim biznesem poprzez kontrolę wskaźników, które powiedzą ci, jak sytuacja przedstawia się naprawdę. Jest taka prawda biznesowa: „Jeżeli nie możesz czegoś... więcej»

Oto kilka spraw dotyczących zarządzania w hotelarstwie, których nauczyłem się

Po pierwsze i przede wszystkim – poświęć swój czas bardziej na zarządzanie okolicznościami niż ludźmi. Większość ludzi ma trudności w kierowaniu samymi sobą, a więc szanse, że przejmiesz kontrolę nad ich... więcej»

Czego kobiety (naprawdę) pragną

Jako przemysł przeszliśmy długą drogę w procesie zaspokajania potrzeb kobiet – klientek, przez umieszczanie czerwonej róży na łóżku lub wręczaniu jej restauracyjnego menu bez podanych cen. Zdajemy sobie sprawę... więcej»

Jak wygrać gwarancyjną grę – Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 2

Kiedy rozważysz ilość czynników zmiennych, które mogą wpływać na liczbę uczestników spotkania takich, jak urok miejsca, treść programu, różnorodność prelegentów i zakres rozrywek, w porównaniu z konkurencyjnymi... więcej»

Znaczenie uczynienia z gościnności powszechnego zajęcia

Przez ostatnie kilka lat w wyniku zwiększonego nacisku w przemyśle hotelarskim na szkolenie w zakresie gościnności goście zaczęli oczekiwać wzajemnego pozytywnego oddziaływania ze służbami bezpośredniego kontaktu,... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 (63) 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji